bugün
- kemalist dünya7
- allah5
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- nilsu berfin aktaş2
- kadir mısıroğlu'nun soyu9
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi4
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- sözlüğün tadının kaçması4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- düşün ki o bunu okuyor16
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
kapak ve açma halkalarındaki kodlar için bile alabileceğim kola markası.
reklamlarıyla kendinden soğutan markadır. normalde o kadar kola ayırmam ama gıcık oluyorum reklamlarına o yüzden pek tercih etmiyorum.
cola'nın kralıdır.
(bkz: sodyum florid/#20230996)
(bkz: yazarların kola içmeme sebepleri/#20230989)
(bkz: epifiz/#20230981)
(bkz: yazarların kola içmeme sebepleri/#20230712)
(bkz: epifiz/#20230684)
(bkz: yazarların kola içmeme sebepleri/#20230641)
(bkz: yazarların kola içmeme sebepleri/#20230989)
(bkz: epifiz/#20230981)
(bkz: yazarların kola içmeme sebepleri/#20230712)
(bkz: epifiz/#20230684)
(bkz: yazarların kola içmeme sebepleri/#20230641)
yaşatır seni.
görsel
görsel
iyice bitikleri oynayan kola firmasıdır.
geçende söylemesi ayıptır bira ile cips almıştım evde arkadaşlarla toplandık. ondan önceki günden 1,5 litrelik pepside duruyordu dolapta. hattımdaki her yöne süresi bitmek üzereydi pepsi şişesinin üzerindeki her yöne 100 dakika, 100 sms, 100 mb yazdığını hatırladım. gittim şişeyi açtım kapağın altındaki şifreyi gönderdim kısa mesajda 80 kuruşmuş bu arada. karşılığında bir mesaj geldi hattınıza yüklenecek vs. filan. hala ortada ne dakika var ne sms. neyse efendim o gece açtığım iki cipsin içinden çıkan kuponlardan 330 ml'lik 2 kutu pepsi kazandım. bu bedava pepsiyi süpermarketler vermiyor anladığım kadarıyla. mahalledeki küçük marketlerde "getirmiyorlar abi" diyor. 15-20 gündür elimde iki kupon var ama bir türlü alamadım marketede sormaktan utandım artık yani. böyle köklü bir firmanın bu hallere düşmesi beni büyük hayal kırıklığına uğratmıştır. gözümdeki prestijini de bitirmiştir. dağıtamayacaksan bu vaad ettiklerini bari kampanya yapma.
geçende söylemesi ayıptır bira ile cips almıştım evde arkadaşlarla toplandık. ondan önceki günden 1,5 litrelik pepside duruyordu dolapta. hattımdaki her yöne süresi bitmek üzereydi pepsi şişesinin üzerindeki her yöne 100 dakika, 100 sms, 100 mb yazdığını hatırladım. gittim şişeyi açtım kapağın altındaki şifreyi gönderdim kısa mesajda 80 kuruşmuş bu arada. karşılığında bir mesaj geldi hattınıza yüklenecek vs. filan. hala ortada ne dakika var ne sms. neyse efendim o gece açtığım iki cipsin içinden çıkan kuponlardan 330 ml'lik 2 kutu pepsi kazandım. bu bedava pepsiyi süpermarketler vermiyor anladığım kadarıyla. mahalledeki küçük marketlerde "getirmiyorlar abi" diyor. 15-20 gündür elimde iki kupon var ama bir türlü alamadım marketede sormaktan utandım artık yani. böyle köklü bir firmanın bu hallere düşmesi beni büyük hayal kırıklığına uğratmıştır. gözümdeki prestijini de bitirmiştir. dağıtamayacaksan bu vaad ettiklerini bari kampanya yapma.
dakika+sms+internet kampanyasıyla kendini sevdiren kola markası.
üstelik artık şifreler web sitesinden ücretsiz şekilde gönderilebiliyor.
üstelik artık şifreler web sitesinden ücretsiz şekilde gönderilebiliyor.
kod ile vınn data hattıma bile 30 dk+30 sms+ 30 mb hediye yükleyince kendisini daha da sevdirmiş kola şirketi.
amerikada yılarca önce bizim limonatacılara benzer seyyar araçla değişik bir içecek yapıp satan bir adam vardı. yıllarca bu şekilde karnını doyurmaya çalıştı. bir gün sinemanın önünde içeceğini satarken bir girişimci gelir. içeceği çok beğenir ve ismini sorar. ismi olmadığını öğrenince çok zengin olmak ister misin diye sorar içeceği satan yaşlı adama. adam meraklanır. nasıl olacak bu iş der. bu içeceğe bir isim koyacağız ve şişelere koyup marketlerde satacağız der ve bir dünya makası olan coca cola kurulur. aynı anda bu içki satıcısının yan komşusu pepsiyi üretmeye başlar ve rakip olurlar. komşusunun sırrını bilen komşunun kurduğu markadır.
Ramazan temali reklami igrenc olmus. Neden duzgun bi ajansla calismiyorlar acaba coca cola gibi...
ramazan'a özel Yeni kampanyasinda her pepsi kapağı için 0.50 tl lik benzin verecekmiş. Yani 10 pepsi kapağı = 1 lt. Benzin.
yaşatır seni pepsiii. yalan. ne o ya bildiğin pekmez gibi içecek. coco cola dan başkası çin malıdır.
yapmadığı kampanya kalmayan ona rağmen hala coca cola'ya yetişmeyen markadır.
league of legends oyununa xp, talon ve galibiyet puanları veren kampanyası vardır.
orta parmak sıkıştırılınca kolay kolay çıkmayan bir şişe yapısına sahip kola.
yarım saat uğraştım, parmağımdaki kola şişesini çıkarmak için.
yarım saat uğraştım, parmağımdaki kola şişesini çıkarmak için.
şelaleden akan pepsi reklamını gördüğümden bu zamana tercih etmediğim kola markası.
türkiye'de kullandığı marka yüzlerini tekrar düşünmesi gereken markadır. bırakın markayı sevdirmeyi, nefret ettirecekler.
ayrıca burger king'de menü ile beraber verileni tamamen sudur.
ayrıca burger king'de menü ile beraber verileni tamamen sudur.
tadı garip olan kola markası, nedense küçüklüğümde aldığım pepsi'ler çok daha güzeldi.
bildiğin şireli suya dönmüş şimdilerde.
bildiğin şireli suya dönmüş şimdilerde.
coca cola dan daha iyi.
coca cola bitmiş. ne tat var ne asit.
halbuki pepsi tadı ve kendine has kokusuyla fark yaratıyor.
kesinlikle ilk tercihtir kolada.
coca cola bitmiş. ne tat var ne asit.
halbuki pepsi tadı ve kendine has kokusuyla fark yaratıyor.
kesinlikle ilk tercihtir kolada.
şişeyi açtığımda burnuma gelen koku çocukluğumu hatırlattığı için tercih ettiğim kola markası.
Coca cola'dan daha lezzetli olan kola markası.
Buz gibi ve teneke olursa her şeyde giden eşsiz içecektir.
askerde zorla içmek zorunda olunan koladır. her çarşıda coca cola içilerek özlem giderilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar