bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sigmund freud'un koltuğu4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- 26 haziran 20264
- kemalist dünya10
- birader yazar olmak8
- türkiyede açık hava genelevi gibi3
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- galatasaray lobisi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- kemalistler9
- gönüllü moderatörlük2
- okulların kapanması3
- sistem patlamış2
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- şile2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- aşure3
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- devlet bahçeli2
iyice bitikleri oynayan kola firmasıdır.
geçende söylemesi ayıptır bira ile cips almıştım evde arkadaşlarla toplandık. ondan önceki günden 1,5 litrelik pepside duruyordu dolapta. hattımdaki her yöne süresi bitmek üzereydi pepsi şişesinin üzerindeki her yöne 100 dakika, 100 sms, 100 mb yazdığını hatırladım. gittim şişeyi açtım kapağın altındaki şifreyi gönderdim kısa mesajda 80 kuruşmuş bu arada. karşılığında bir mesaj geldi hattınıza yüklenecek vs. filan. hala ortada ne dakika var ne sms. neyse efendim o gece açtığım iki cipsin içinden çıkan kuponlardan 330 ml'lik 2 kutu pepsi kazandım. bu bedava pepsiyi süpermarketler vermiyor anladığım kadarıyla. mahalledeki küçük marketlerde "getirmiyorlar abi" diyor. 15-20 gündür elimde iki kupon var ama bir türlü alamadım marketede sormaktan utandım artık yani. böyle köklü bir firmanın bu hallere düşmesi beni büyük hayal kırıklığına uğratmıştır. gözümdeki prestijini de bitirmiştir. dağıtamayacaksan bu vaad ettiklerini bari kampanya yapma.
geçende söylemesi ayıptır bira ile cips almıştım evde arkadaşlarla toplandık. ondan önceki günden 1,5 litrelik pepside duruyordu dolapta. hattımdaki her yöne süresi bitmek üzereydi pepsi şişesinin üzerindeki her yöne 100 dakika, 100 sms, 100 mb yazdığını hatırladım. gittim şişeyi açtım kapağın altındaki şifreyi gönderdim kısa mesajda 80 kuruşmuş bu arada. karşılığında bir mesaj geldi hattınıza yüklenecek vs. filan. hala ortada ne dakika var ne sms. neyse efendim o gece açtığım iki cipsin içinden çıkan kuponlardan 330 ml'lik 2 kutu pepsi kazandım. bu bedava pepsiyi süpermarketler vermiyor anladığım kadarıyla. mahalledeki küçük marketlerde "getirmiyorlar abi" diyor. 15-20 gündür elimde iki kupon var ama bir türlü alamadım marketede sormaktan utandım artık yani. böyle köklü bir firmanın bu hallere düşmesi beni büyük hayal kırıklığına uğratmıştır. gözümdeki prestijini de bitirmiştir. dağıtamayacaksan bu vaad ettiklerini bari kampanya yapma.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar