bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- lip balm kullanan erkek5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- online yazarlar8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- kadınlar neden aldatır17
- klimasız arabayla uzun yol gitmek2
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 0 0 74
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- tekerlek kaşar4
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- devşirmelik makamı13
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- 2026 dünya kupası15
- aldım kabul ettim4
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- lionel messi11
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- günün şiiri5
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- özbekistan2
- portekiz2
64. entry'si de ben olmak istedim. ayrıca doğum günü kutlu olsun.
ulan kesin araba çarptı, hakkında entry yağmış, üzülmem gerekecek yazarı. ancak doğum günüymüş, sevindim valla. iyiki doğmuş, doğum günü lay lay lom olsun.
vuslat icin safak saymaya baslatan yazar.
evet cok degil sadece bir erin askerlik suresi kadar daha ayri kalacagiz. sonra biliyorum ki, bir daha asla yere kapaklandigimda gokyuzundeki bulutlardan suretini cizmeye calisip onlarin destegiyle ayaga kalkmak icin tek basima caresiz gozlerle etrafa bakmayacagim; her dustugumde elini uzatacaksin bana, yaralarimi saracaksin, acilara ragmen yine gulumsemeyi ogreteceksin, o anin umutsuzluguna inat.
hatta bizzat kendin gulumseyisim olacaksin o yuzune yerlesmis deniz havasiyla.
ve biliyorum ki attigimiz bir sms sonrasi bir daha hic hickiriklarin ustune mutluluk yaratmak zorunda kalmayacagiz. kadere karsi gelmeyi basaramayacagiz hic ve iste bunun icin mutlu olacaksin sen de.
simdi gozlerini kapatsan da o kataloglarin diyaloglari bir aksam yemeginde 4 kisilik bir masada kahkahalarla animsanacak, herkes gulerken biz birbirimize bakip bilecegiz ne demek oldugunu. orda sana goz kirptigimda hatirlayacaksin tam da bu satiri okudugun ani, sasirmayacaksin biliyorum ama gozlerin isildayacak ya, bu yeter bana. *
evet cok degil sadece bir erin askerlik suresi kadar daha ayri kalacagiz. sonra biliyorum ki, bir daha asla yere kapaklandigimda gokyuzundeki bulutlardan suretini cizmeye calisip onlarin destegiyle ayaga kalkmak icin tek basima caresiz gozlerle etrafa bakmayacagim; her dustugumde elini uzatacaksin bana, yaralarimi saracaksin, acilara ragmen yine gulumsemeyi ogreteceksin, o anin umutsuzluguna inat.
hatta bizzat kendin gulumseyisim olacaksin o yuzune yerlesmis deniz havasiyla.
ve biliyorum ki attigimiz bir sms sonrasi bir daha hic hickiriklarin ustune mutluluk yaratmak zorunda kalmayacagiz. kadere karsi gelmeyi basaramayacagiz hic ve iste bunun icin mutlu olacaksin sen de.
simdi gozlerini kapatsan da o kataloglarin diyaloglari bir aksam yemeginde 4 kisilik bir masada kahkahalarla animsanacak, herkes gulerken biz birbirimize bakip bilecegiz ne demek oldugunu. orda sana goz kirptigimda hatirlayacaksin tam da bu satiri okudugun ani, sasirmayacaksin biliyorum ama gozlerin isildayacak ya, bu yeter bana. *
nickini pek bi sevdigim yazar
amerika'ya donmemesi icin bizzat kendi evimde multeci niyetine besleyecegim yazar.
tukenmez'im..
tukenmez'im..
mutlu olmasi icin ve hayallerine kusmemesi icin her yolu deneyecegim ve denetecegim dostum. herkesten hep biraz daha fazla icimde yeri olan..
ne dersem diyeyim anlatabilmiş sayılamıyacağım, "nası bişisin sen ya" sualinin cevabını bulamadığım, yenesi, bitirilesi, bitirildikce kendini yenilemesi istenesi pamuk şekeri tadında kişilik.
yerim onu ben yerim.
bu başlıkta eylemlerim devam edicek!
yerim onu ben yerim.
bu başlıkta eylemlerim devam edicek!
allah akil-mantik dagitirken buzdolabina saklanmis yazar. fikir kismina yetismis de gerci, tutarsizlik diz boyu..
ha bi de; gozlemledigim kadariyla dmjoes'la bir araya geldigi zaman torunlarini bile eglence unsuru olarak goren, delinin teki..
loglariniz elimde, kizdirma bak insan icine cikamazsiniz..
ha bi de; gozlemledigim kadariyla dmjoes'la bir araya geldigi zaman torunlarini bile eglence unsuru olarak goren, delinin teki..
loglariniz elimde, kizdirma bak insan icine cikamazsiniz..
geceleri gunduzlere ceviren, huznumu gulumseyislere bulayan..
en zor animda icimden gelen ilk soz..
her dustugumde ilk/tek elini uzatan..
her animda yanimda olmasini istedigim, her aninda yaninda olmak icin hicbir kosulu aramiza sokmayacagim..
yaz sicaginda buz gibi deniz, kis ayazinda battaniye altinda sicak cikolata..
aramizi bozmaya kalkanlari her daim saf disi birakmayi becerebildigim tek insan..
bir kez olsun beni sinirlendirmeyen, bir kez olsun hakkinda kotu bir sey dusunmedigim yegane varlik..
dert ortagim, tek dostum..
bir surum, cok seyim..
aldigim nefesi bile hic cekinmeden paylasacagim, annem kadar sevdigim tek kadin..
baska da bi' sey demiyorum.
en zor animda icimden gelen ilk soz..
her dustugumde ilk/tek elini uzatan..
her animda yanimda olmasini istedigim, her aninda yaninda olmak icin hicbir kosulu aramiza sokmayacagim..
yaz sicaginda buz gibi deniz, kis ayazinda battaniye altinda sicak cikolata..
aramizi bozmaya kalkanlari her daim saf disi birakmayi becerebildigim tek insan..
bir kez olsun beni sinirlendirmeyen, bir kez olsun hakkinda kotu bir sey dusunmedigim yegane varlik..
dert ortagim, tek dostum..
bir surum, cok seyim..
aldigim nefesi bile hic cekinmeden paylasacagim, annem kadar sevdigim tek kadin..
baska da bi' sey demiyorum.
ani bi kararla hala olmus*, kanke durumundan beni de hala yapmis biricik dostum.
dunyaya yeni gelen minicik bi bebegin ilk aglayisi belki de sana bi kac gun once kaybettigin arkadasinin acisini yasatacak, ama guclu olmak zorundasin.
mesafelerin caresizliginde hayatimin en uzun sensiz donemini yasiyorum. ki yemek yemek bile keyif vermiyor artik sensiz.
cok ozledim be. en cok da gulumseyisini. gulumsemene ihtiyacim var.
yaninda olamamak, agladiginda seni gulumsetememek nasil kotu hissettiriyor bilemezsin.
durgunluguna aliskin degilim. cunku biz en zor zamanlarimizi aglayarak, kahkahalayarak "beraber" atlattik. ama sartlar simdi buna izin vermiyor.
yine de pes edecek degilim. hic kimsenin seni pes ettirmesine de izin vermeyecegim.
dunyaya yeni gelen minicik bi bebegin ilk aglayisi belki de sana bi kac gun once kaybettigin arkadasinin acisini yasatacak, ama guclu olmak zorundasin.
mesafelerin caresizliginde hayatimin en uzun sensiz donemini yasiyorum. ki yemek yemek bile keyif vermiyor artik sensiz.
cok ozledim be. en cok da gulumseyisini. gulumsemene ihtiyacim var.
yaninda olamamak, agladiginda seni gulumsetememek nasil kotu hissettiriyor bilemezsin.
durgunluguna aliskin degilim. cunku biz en zor zamanlarimizi aglayarak, kahkahalayarak "beraber" atlattik. ama sartlar simdi buna izin vermiyor.
yine de pes edecek degilim. hic kimsenin seni pes ettirmesine de izin vermeyecegim.
en zor anlarda ayakta kalma, hayata baglanma sebebim.
biraz ilacim, biraz yara bandim..
bazen cani yanarken kanayan yaram..
iyi ki varsin sozunu 'soylemeyi' degil, hissetmeyi ogreten..
bur'dan kendisine gunun anlam ve onemine hitaben bi sarki gonderiyorum:
--spoiler--
sevmekten kim usanir, tadina doyum olmaz
hangi gonul uslanir, sevenle oyun olmaz
kac kere yemin ettim, kac gonule de girdim
sensiz yapamiyorum, bak yine geri geldim
ister yuzumu guldur, istersen aglat beni
bir gecenin koynundan bin geceye at beni
kac kere yemin ettim, kac gonule de girdim
sensiz yapamiyorum, bak yine geri dondum
--spoiler--
biraz ilacim, biraz yara bandim..
bazen cani yanarken kanayan yaram..
iyi ki varsin sozunu 'soylemeyi' degil, hissetmeyi ogreten..
bur'dan kendisine gunun anlam ve onemine hitaben bi sarki gonderiyorum:
--spoiler--
sevmekten kim usanir, tadina doyum olmaz
hangi gonul uslanir, sevenle oyun olmaz
kac kere yemin ettim, kac gonule de girdim
sensiz yapamiyorum, bak yine geri geldim
ister yuzumu guldur, istersen aglat beni
bir gecenin koynundan bin geceye at beni
kac kere yemin ettim, kac gonule de girdim
sensiz yapamiyorum, bak yine geri dondum
--spoiler--
özlediğim insan.
nerelerde olduğunu merak ettiğim dost.
amerikadan gelişini 4*4+ 500 beygir gücüyle beklediğim zatı şahane.
bağıra bağıra söylemekte fayda görmekteyim;
seni sevmeyen ölsün ülen!
nerelerde olduğunu merak ettiğim dost.
amerikadan gelişini 4*4+ 500 beygir gücüyle beklediğim zatı şahane.
bağıra bağıra söylemekte fayda görmekteyim;
seni sevmeyen ölsün ülen!
saat geceyarısını vurdu yine. bir yaşı daha geride bırakmanın hüznünü telafi eden; o bir seneyi beraber geçirmiş olma mutluluğuyla kucaklıyorum seni binlerce kilometre öteden.
Çektiğimiz acıları döktüğümüz gözyaşlarını geride kalanları bırak! Bırak tüm bunları, çünkü önümüzde yaşanması gereken yeni acılar, mutluluklar, karın ağrıları, uykusuz geceler, gülümseyişler, kurulacak düşler var. düş kurmakla bitmez yerlere geldik artık..
büyüdük, hayatın bize vereceği son kağıttan diplomalara uzattık ellerimizi.
Pamuklara sarılmış hayatlar hayallemiştik ya hani msn başında hep derslere geç kaldığımız halde.. hani dersten daha çok umursamıştık ya hep düşlerimizi.. (sanırım bizi biz yapan da buydu ne dersin? )
işte şimdi adım atmanın zamanı geldi.. ama daha önce olduğu gibi "bırak her şeyi bi kenara hayal kuralım" demiyorum sana bu sefer.. hayal kurmaya başlayalım ama hiç bir şeyi bi kenara bırakma diyorum..
merak ettiğim çok şey var.. mesela seneye bu zamanlarda terasta sangrialarımızı yudumlarken ertesi sabah uyandığında seni bekleyen sürprizlerin ne olduğunu tahmin edebilir misin? Dur biraz.. daha vakit var. Şimdi anın tadını çıkaralım.
Kadehimi yeni yaşının şerefine kaldırıyorum! Doğum günün kutlu olsun, seni bugüne kadar tanıdığım herkesten çok seviyorum kankecim.
Çektiğimiz acıları döktüğümüz gözyaşlarını geride kalanları bırak! Bırak tüm bunları, çünkü önümüzde yaşanması gereken yeni acılar, mutluluklar, karın ağrıları, uykusuz geceler, gülümseyişler, kurulacak düşler var. düş kurmakla bitmez yerlere geldik artık..
büyüdük, hayatın bize vereceği son kağıttan diplomalara uzattık ellerimizi.
Pamuklara sarılmış hayatlar hayallemiştik ya hani msn başında hep derslere geç kaldığımız halde.. hani dersten daha çok umursamıştık ya hep düşlerimizi.. (sanırım bizi biz yapan da buydu ne dersin? )
işte şimdi adım atmanın zamanı geldi.. ama daha önce olduğu gibi "bırak her şeyi bi kenara hayal kuralım" demiyorum sana bu sefer.. hayal kurmaya başlayalım ama hiç bir şeyi bi kenara bırakma diyorum..
merak ettiğim çok şey var.. mesela seneye bu zamanlarda terasta sangrialarımızı yudumlarken ertesi sabah uyandığında seni bekleyen sürprizlerin ne olduğunu tahmin edebilir misin? Dur biraz.. daha vakit var. Şimdi anın tadını çıkaralım.
Kadehimi yeni yaşının şerefine kaldırıyorum! Doğum günün kutlu olsun, seni bugüne kadar tanıdığım herkesten çok seviyorum kankecim.
msnde gülme krizlerine sokan güzel dost.
yerli avril lavigne'dir icabında.
yerli avril lavigne'dir icabında.
hoşgeldin diyen üçüncü nesil yazar hoşbuldum.
kendini bir şey zanneden ukala yazardır.
benimle uğraşan zavallı yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar