bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- içtim şarabı13
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- aşure yapan sözlük kızları7
- bazen şık bazen relax mod2
- insan olmaya ceyrek kala3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- yalaka2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- kemalist dünya24
- fight club5
- sophia osako2
- bioloji2
- hayattaki şans seviyeniz4
- cevcet2
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- hesabı gizliye almak3
- kaşar5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- true'nun çaylak olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
sakın kullanmayın amk bu ilacı yemin ederim daha kötü oluyorsunuz.
pek bir işe yaramayan ilaç. insanı donuklaştırır biraz. tabi bünye farkı olabilir.
akşamdan kalma seroqulli kafayla içildiğinde dünyanızı yeniden sikebilen bir antidepresan. farmakoloji biliminin amına koyum.
hayatımın bir yılini çalan uğursuz lanet antidepresandir...
Paxerasız üçüncü gün bugün, içtiğim günlerde nekadar muhteşem hissediyorsam, içmediğimde bir okadar mutsuzum. Günün ortasında ağlama krizleri, geceleri anormal rüyalar. Yardim alarak bırakin aksi halde ruh halinizi siker atar.
Panik atak için, hayatımda 1 yıl kullandım.. bitmek bilmeyen rüyalar, ve sonuç canavar gibiyim.. Şükür rabbime..
Prospektüsünü okuduktan sonra 'ulan galiba çok hastayım' dediğim ilaç. Biraz mala çevirdiği söyleniyor. ilk etapta yarım ile başladık. Bakalım intihar edecek miyim?
bu sabahtan itibaren yarım dozla başladım. az önce kendimi saçma sapan gülerken yakaladım. psikolojik olabilir.
Edit. ilk gecem saat 3.35 uykudan eser yok.
Edit. 4.günüm 3 gündür her an istifra edebilecek vaziyetteyim. Uykusuzluk da cabası.
Edit. ilk gecem saat 3.35 uykudan eser yok.
Edit. 4.günüm 3 gündür her an istifra edebilecek vaziyetteyim. Uykusuzluk da cabası.
seratonin reuptake inhibitörü. cayiller için şöyle söyliyim. mutluluk hormonunun ortalarda boş boz gezinmesine yarar.
alkolle beraber 3 tane aldım geçen de.. maymuna döndürdü..
sabah alıp akşamında alkol almak daha iyi.
sabah alıp akşamında alkol almak daha iyi.
Alkolle alip mala dondugum ilactir.. Aman bi daha mi tobe.
sanırım ben de alkolle alıp mala dönmüştüm. pek hatırlamıyom.
edit: 3 tane aldım olum.
edit: 3 tane aldım olum.
Stilizan ile yazılan ilaç. Stilizanı iyi hhissetmezsen kullanma dedi. Ulan iyi hissetmek nedir kafaya göre almayalim diye doktora gidiyoz doktor kafana göre kullan diyor.
Kafada ağırlık, esneme, durgunluk, cinsel bölgede hissizlik, kara cigerde ağrı hissi ilk kullanımda görülen etkiler arasındadır.
Tuhaf geğirtiyor bi de daha beter ediyor insanı.
aşırı esnetiyo amk ilacı bi de ayaklarımı oynatıuyom sürekli sikerim lan bunu ben ama sikimi hissetmiyom.
en iyilerinden . kafayı rahatlatıyor . tek sorunu bırakınca acaip şişmanlatıyor. yavaş bırakmak lazım.
Başlayalı 2 gün oldu. Arkadaşlar yan etkisi ne bilmiyorum ama bu ilaç beni seks Tanrı'sı yapar. 30 dakika boşalamamak nedir aq.
Beni delirtmeye ramak kalan ilaç. Ilkin doktor tavsiyesi ile başlamıştım bir iki ay kullandıktan sonra çok iyi gelmişti sonra tekrar kötü hissedince bu sefer direk eczaneye gidip aldım bir hafta falan oldu başlayalı titreme çok kötü dudumceler beynin kasilmasi hissi saçma sapan rüyalarkısacası beni normal halden daha kötü duruma düşürdü çok çok çok kötü hissediyorum çok kötü. Ama kullanmaya devam edeceğim ve buraya belki yine yazarim tabi kafama sikmazsam.
10 gündür kullanıyorum, bi sikim olmadı. Farkettiğim konu duyarsızlaştım biraz. Eskiden sinirleneceğim bi mevzuya sinirlenmiyorum. Sonra düşünüp ulan normal şartlarda ben buna kızarım niye kızmadım diyorum.
anksiyete bozukluğu ve panik atak tedavisi için verilen ilaç.
cumartesi akşam ilk dozumu aldım. 10 mg'nin yarısı oluyor.
4 gün böyle gidecekmiş, sonrasında tam doz.
etkileri;
mal gibi dolaştırıyor.
çok fazla bir şey düşünemiyosun.
çok fazla esnetiyor ve esneme bittikten sonra salak bir kusma refleksi geliyor.
uykuyla alakalı pek bir şeyi yok ama gün içinde uykunuz varmış gibi geliyor.
gözünü kapattığınızda da uykunuzun olmadığını anlıyorsunuz.
normal işlerinizi yaparken (eğer çalışıyorsanız felan) zorlamıyor.
doktorun bir bildiği var ki yazmış işte.
içiyoruz severek.
(bkz: gündüz sarhoşluğu)
cumartesi akşam ilk dozumu aldım. 10 mg'nin yarısı oluyor.
4 gün böyle gidecekmiş, sonrasında tam doz.
etkileri;
mal gibi dolaştırıyor.
çok fazla bir şey düşünemiyosun.
çok fazla esnetiyor ve esneme bittikten sonra salak bir kusma refleksi geliyor.
uykuyla alakalı pek bir şeyi yok ama gün içinde uykunuz varmış gibi geliyor.
gözünü kapattığınızda da uykunuzun olmadığını anlıyorsunuz.
normal işlerinizi yaparken (eğer çalışıyorsanız felan) zorlamıyor.
doktorun bir bildiği var ki yazmış işte.
içiyoruz severek.
(bkz: gündüz sarhoşluğu)
10 MG hafif geldi herhalde doktor 20 ye çıkarttı.
sosyal fobi, anxiety bozukluğu türünden psikolojik sorunlarda verilen ilaç. bir seneyi aşkın süredir kullanmaktayım. kullanmayı kesmem gerektiğini bildiğim için 20 mg'dan iki günde bir 10 mg a düşürdüm. başım feci dönüyor ve işe gitmem gerekiyor. bu halde iş yapmam mümkün değil. uzanırken bile dünyam yerle bir. yoksunluk belirtileri ne zaman geçer. baş dönmesini en aza indirgemek için ne yapmam lazım. ne olur biri yardım etsin. çok kötüyüm. ilacı tekrar artırırsam bu sefer bırakmam imkansız olur. doktora gitmeye korkuyorum; zaten ayağa bile kalkamıyorum.
anti deprasanların toyotası diyeceğim ilaç. ne lüks ne dandik . işi gören en iyi ilaç . kullanırken korkmayın. yan etkileri en az olandır.
prsikolijktir.
prsikolijktir.
3. 10 mg art arda icmeme rağmen etkilemeyen ilaç.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar