bugün

paxera

10 gündür kullanıyorum, bi sikim olmadı. Farkettiğim konu duyarsızlaştım biraz. Eskiden sinirleneceğim bi mevzuya sinirlenmiyorum. Sonra düşünüp ulan normal şartlarda ben buna kızarım niye kızmadım diyorum.
© copyright 2005 - 2026