bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- lise5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- bir insanı sevmek12
- yazarların imza parfümleri12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- saygıdeğer birader yazarlar2
- pkk nasıl biter2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- pkklı anaları2
- akp aslında yok her şey dekor5
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor2
- amerikan yahudileri3
- erkekler neden az yaşar8
- hızlı para kazanmanın yolları6
- beyaz eşya2
- kıskanmak7
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- dünya9
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- yazarlara gelen son mesaj5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- devlet gücü6
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- japonya5
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- deprem2
- venezuela2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- amerika birleşik devletleri4
- 2026 dünya kupası23
- sude isimli kızlar2
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- m r e r e c t o5
- andriy shevchenko3
- haitinin gol atmış olması5
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- oyuncu koltugu4
- türkiye7
entry'ler (572)
tdk'da bulunmayan kelimedir.
neşet baba sikertir.
sokayım genellemenize.
herkes arabesk dinler.
isteyerek ya da istemeyerek ama dinler yani.
yine de sokayım genellemenize.
herkes arabesk dinler.
isteyerek ya da istemeyerek ama dinler yani.
yine de sokayım genellemenize.
sabah sabah müzikal orgazm.
her bünyeye iyi gelir.
tez vakitte tanışın.
her bünyeye iyi gelir.
tez vakitte tanışın.
bir gün bir kaplumbağa düşmüş yollara.
hıyarın biri sormuş buna nereye gidiyorsun diye, bu da demişti kısmetse hacca gidiyorum.
hıyar adam gülmüş lan oğlum demiş bu yavaşlıkla nasıl gideceksin o kadar yolu. ölür gidersin falan filan.
bizim kaplumbağa durur mu? yapıştırmış cevabı: olsun, yolunda ölürüz.
nereden geldiyse bu hikaye sabah sabah aklıma bilemedim.
selametle.
hıyarın biri sormuş buna nereye gidiyorsun diye, bu da demişti kısmetse hacca gidiyorum.
hıyar adam gülmüş lan oğlum demiş bu yavaşlıkla nasıl gideceksin o kadar yolu. ölür gidersin falan filan.
bizim kaplumbağa durur mu? yapıştırmış cevabı: olsun, yolunda ölürüz.
nereden geldiyse bu hikaye sabah sabah aklıma bilemedim.
selametle.
"he valla doğru söylüyon, yarrak gibisin" demeyin, yazıktır.
almıyorlar.
güne mükemmel bir başlangıç için şart olan video.
bu ne lan?
reklamdaki çocukta olmuş da kız için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
bu ne lan?
reklamdaki çocukta olmuş da kız için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
bitse de gitsek.
bu neydi amk.
bu neydi amk.
benzini doldururken pompanın litre kısmını kontrol et.
bak bakalım neler oloyor?
ben de hep 100 tl'lik alan güruhtanım.
bak bakalım neler oloyor?
ben de hep 100 tl'lik alan güruhtanım.
bir istanbul metrosu hiç değildir.
nazik hareketlerle yapılır ya.
bir de gerdirmek önemli.
bir de gerdirmek önemli.
atilla ilhan'ın yağmur kaçağı adlı şiir kitabında yer alan şiir.
ahmet kaya'nın başkaldırıyorum albümünde de bulunan şarkı.
ahmet kaya'nın en güzel şarkılarından biridir.
şiirin tamamını da yazalım tam olsun;
uyusun ay büyüsün camlar buğulanmasın
sen uyu uyusun bulutlar uyanmasın
ışıklar uyanmasın camlar buğulanmasın
sen uyu uyanmasın istanbul uyusun
karagümrük uyusun fatih uyusun
atatürk bulvarı'nda rüyalar büyüsün
sen uyu uyusun istanbul uyanmasın
gemiler uyanmasın camlar buğulanmasın
cibali uyanmasın evliya gibi uyuyor
kuytulara sokulmuş yummuş gözlerini
dudakları kilitli kirpikleri dolaşık
uykusunun içinde bir çığlık dağılıyor
gözbebekleri kirli gölgeleri sırnaşık
cibali korkuyor uykusu bölünmesin
uyusun büyüsün bulutlar uyanmasın
gemiler uyanmasın haliç buğulanmasın
bir yudum zehir gibi selim kaptan'ın uykusu
beykoz'u kaybetmiş beykoz'u
haliç'te arıyor unkapanı köprüsü
güya kadıköy'deymiş gemi demir tarıyor
dalgıç izzet rüyasının dibine inmiş
yirmi beş kulaçtan bir somun ekmek çıkarıyor
izzet'in gözlerini balıklar yemiş
ama nasıl büyük büyük uyuyorlar
uyusunlar sen uyu kimseler uyanmasın
cibali uyanmasın kalbim buğulanmasın
biletçi şerif ali kontrol şevket'i dövüyor
gözlüklerini kırıyor bir kaşını yarıyor
şevket'in sol kaşından mürekkep akıyor
pencereler gözlerini yumuyorlar
ben şoförüm benim ellerim şoför
daha bir sefer taksim yapacağım
arabayı yağmurun altından çekmeli
yarın belki tarabya'dan denize uçacağım
cibali yorgun bir mahkum gibi gölgeli
uyuyor uyusun vakitsiz uyanmasın
garajlar uyanmasın camlar buğulanmasın
ahmet kaya'nın başkaldırıyorum albümünde de bulunan şarkı.
ahmet kaya'nın en güzel şarkılarından biridir.
şiirin tamamını da yazalım tam olsun;
uyusun ay büyüsün camlar buğulanmasın
sen uyu uyusun bulutlar uyanmasın
ışıklar uyanmasın camlar buğulanmasın
sen uyu uyanmasın istanbul uyusun
karagümrük uyusun fatih uyusun
atatürk bulvarı'nda rüyalar büyüsün
sen uyu uyusun istanbul uyanmasın
gemiler uyanmasın camlar buğulanmasın
cibali uyanmasın evliya gibi uyuyor
kuytulara sokulmuş yummuş gözlerini
dudakları kilitli kirpikleri dolaşık
uykusunun içinde bir çığlık dağılıyor
gözbebekleri kirli gölgeleri sırnaşık
cibali korkuyor uykusu bölünmesin
uyusun büyüsün bulutlar uyanmasın
gemiler uyanmasın haliç buğulanmasın
bir yudum zehir gibi selim kaptan'ın uykusu
beykoz'u kaybetmiş beykoz'u
haliç'te arıyor unkapanı köprüsü
güya kadıköy'deymiş gemi demir tarıyor
dalgıç izzet rüyasının dibine inmiş
yirmi beş kulaçtan bir somun ekmek çıkarıyor
izzet'in gözlerini balıklar yemiş
ama nasıl büyük büyük uyuyorlar
uyusunlar sen uyu kimseler uyanmasın
cibali uyanmasın kalbim buğulanmasın
biletçi şerif ali kontrol şevket'i dövüyor
gözlüklerini kırıyor bir kaşını yarıyor
şevket'in sol kaşından mürekkep akıyor
pencereler gözlerini yumuyorlar
ben şoförüm benim ellerim şoför
daha bir sefer taksim yapacağım
arabayı yağmurun altından çekmeli
yarın belki tarabya'dan denize uçacağım
cibali yorgun bir mahkum gibi gölgeli
uyuyor uyusun vakitsiz uyanmasın
garajlar uyanmasın camlar buğulanmasın
ulan zenginmişim de haberim yokmuş.
artık gururla "ben panik atak hastasıyım, elitim! az geri durun üleaayn" diye bağırabilirim sokaklarda.
gayet de fakir bir insan olarak tescilli panik atak ve anksiyete hastasıyım.
insanları bari hastalıkları dolayısıyla kategorize etmeyin yahu.
yeterince kalıplara girmedik mi azizim?
ayrıntılı bilgi için;
(bkz: beni kategorize etme)
artık gururla "ben panik atak hastasıyım, elitim! az geri durun üleaayn" diye bağırabilirim sokaklarda.
gayet de fakir bir insan olarak tescilli panik atak ve anksiyete hastasıyım.
insanları bari hastalıkları dolayısıyla kategorize etmeyin yahu.
yeterince kalıplara girmedik mi azizim?
ayrıntılı bilgi için;
(bkz: beni kategorize etme)
ulan ne alıp veremediğiniz var bu şalgamla?
varsa alırım bir bardak.
soğuk soğuk ne güzel gider be!
soğuk soğuk ne güzel gider be!
orta okulda matematik dersinde tahtada soruyu yapamadım ve arkadaşlardan yardım almak suretiyle bir şeyler çiziktirmeye çalıştım.
tabi bunu farkeden kurt hoca elindeki mavi matematik kitabıyla bir sağdan bir soldan iki tane geçirdi.
sene 99, kitabın rengi aklımda da kim yazmış unuttum. bilen varsa bir görsel filan atsın.
fena canım yanmıştı, zaten o günden sonra matematiğe küstüm.
ama 6 yaşındaki çocuğa yapılır mı lan bu allahsız?
tam bir şerefsizlik.
tabi bunu farkeden kurt hoca elindeki mavi matematik kitabıyla bir sağdan bir soldan iki tane geçirdi.
sene 99, kitabın rengi aklımda da kim yazmış unuttum. bilen varsa bir görsel filan atsın.
fena canım yanmıştı, zaten o günden sonra matematiğe küstüm.
ama 6 yaşındaki çocuğa yapılır mı lan bu allahsız?
tam bir şerefsizlik.
ulan sabah ne güzeldi.
geldim iş yaptım çalıştım filan.
şimdi midem de hafif bir bulantı var. halsizlik geldi.
elimi kaldıracak halim yok yeminle.
mutsuzluktan yazıyorum bunları.
acil iyileşeyim, hafta sonu işim var.
amin.
teşekkürler,
iyi çalışmalar.
geldim iş yaptım çalıştım filan.
şimdi midem de hafif bir bulantı var. halsizlik geldi.
elimi kaldıracak halim yok yeminle.
mutsuzluktan yazıyorum bunları.
acil iyileşeyim, hafta sonu işim var.
amin.
teşekkürler,
iyi çalışmalar.