bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kemalistler6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- alan greenspan3
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- aşure2
- pozantı2
- her gün poğaça simit yemek2
- türk kızı egosu6
- zippo2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- panter emel2
- erkekler neden az yaşar10
- am okşama4
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- evde kaş bıyık alımı3
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- dünya11
- güzel huylu kezo4
- vajinizm3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- mutluluğun fark edilmemesi8
entry'ler (572)
tdk'da bulunmayan kelimedir.
neşet baba sikertir.
sokayım genellemenize.
herkes arabesk dinler.
isteyerek ya da istemeyerek ama dinler yani.
yine de sokayım genellemenize.
herkes arabesk dinler.
isteyerek ya da istemeyerek ama dinler yani.
yine de sokayım genellemenize.
sabah sabah müzikal orgazm.
her bünyeye iyi gelir.
tez vakitte tanışın.
her bünyeye iyi gelir.
tez vakitte tanışın.
bir gün bir kaplumbağa düşmüş yollara.
hıyarın biri sormuş buna nereye gidiyorsun diye, bu da demişti kısmetse hacca gidiyorum.
hıyar adam gülmüş lan oğlum demiş bu yavaşlıkla nasıl gideceksin o kadar yolu. ölür gidersin falan filan.
bizim kaplumbağa durur mu? yapıştırmış cevabı: olsun, yolunda ölürüz.
nereden geldiyse bu hikaye sabah sabah aklıma bilemedim.
selametle.
hıyarın biri sormuş buna nereye gidiyorsun diye, bu da demişti kısmetse hacca gidiyorum.
hıyar adam gülmüş lan oğlum demiş bu yavaşlıkla nasıl gideceksin o kadar yolu. ölür gidersin falan filan.
bizim kaplumbağa durur mu? yapıştırmış cevabı: olsun, yolunda ölürüz.
nereden geldiyse bu hikaye sabah sabah aklıma bilemedim.
selametle.
"he valla doğru söylüyon, yarrak gibisin" demeyin, yazıktır.
almıyorlar.
güne mükemmel bir başlangıç için şart olan video.
bu ne lan?
reklamdaki çocukta olmuş da kız için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
bu ne lan?
reklamdaki çocukta olmuş da kız için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
bitse de gitsek.
bu neydi amk.
bu neydi amk.
benzini doldururken pompanın litre kısmını kontrol et.
bak bakalım neler oloyor?
ben de hep 100 tl'lik alan güruhtanım.
bak bakalım neler oloyor?
ben de hep 100 tl'lik alan güruhtanım.
bir istanbul metrosu hiç değildir.
nazik hareketlerle yapılır ya.
bir de gerdirmek önemli.
bir de gerdirmek önemli.
atilla ilhan'ın yağmur kaçağı adlı şiir kitabında yer alan şiir.
ahmet kaya'nın başkaldırıyorum albümünde de bulunan şarkı.
ahmet kaya'nın en güzel şarkılarından biridir.
şiirin tamamını da yazalım tam olsun;
uyusun ay büyüsün camlar buğulanmasın
sen uyu uyusun bulutlar uyanmasın
ışıklar uyanmasın camlar buğulanmasın
sen uyu uyanmasın istanbul uyusun
karagümrük uyusun fatih uyusun
atatürk bulvarı'nda rüyalar büyüsün
sen uyu uyusun istanbul uyanmasın
gemiler uyanmasın camlar buğulanmasın
cibali uyanmasın evliya gibi uyuyor
kuytulara sokulmuş yummuş gözlerini
dudakları kilitli kirpikleri dolaşık
uykusunun içinde bir çığlık dağılıyor
gözbebekleri kirli gölgeleri sırnaşık
cibali korkuyor uykusu bölünmesin
uyusun büyüsün bulutlar uyanmasın
gemiler uyanmasın haliç buğulanmasın
bir yudum zehir gibi selim kaptan'ın uykusu
beykoz'u kaybetmiş beykoz'u
haliç'te arıyor unkapanı köprüsü
güya kadıköy'deymiş gemi demir tarıyor
dalgıç izzet rüyasının dibine inmiş
yirmi beş kulaçtan bir somun ekmek çıkarıyor
izzet'in gözlerini balıklar yemiş
ama nasıl büyük büyük uyuyorlar
uyusunlar sen uyu kimseler uyanmasın
cibali uyanmasın kalbim buğulanmasın
biletçi şerif ali kontrol şevket'i dövüyor
gözlüklerini kırıyor bir kaşını yarıyor
şevket'in sol kaşından mürekkep akıyor
pencereler gözlerini yumuyorlar
ben şoförüm benim ellerim şoför
daha bir sefer taksim yapacağım
arabayı yağmurun altından çekmeli
yarın belki tarabya'dan denize uçacağım
cibali yorgun bir mahkum gibi gölgeli
uyuyor uyusun vakitsiz uyanmasın
garajlar uyanmasın camlar buğulanmasın
ahmet kaya'nın başkaldırıyorum albümünde de bulunan şarkı.
ahmet kaya'nın en güzel şarkılarından biridir.
şiirin tamamını da yazalım tam olsun;
uyusun ay büyüsün camlar buğulanmasın
sen uyu uyusun bulutlar uyanmasın
ışıklar uyanmasın camlar buğulanmasın
sen uyu uyanmasın istanbul uyusun
karagümrük uyusun fatih uyusun
atatürk bulvarı'nda rüyalar büyüsün
sen uyu uyusun istanbul uyanmasın
gemiler uyanmasın camlar buğulanmasın
cibali uyanmasın evliya gibi uyuyor
kuytulara sokulmuş yummuş gözlerini
dudakları kilitli kirpikleri dolaşık
uykusunun içinde bir çığlık dağılıyor
gözbebekleri kirli gölgeleri sırnaşık
cibali korkuyor uykusu bölünmesin
uyusun büyüsün bulutlar uyanmasın
gemiler uyanmasın haliç buğulanmasın
bir yudum zehir gibi selim kaptan'ın uykusu
beykoz'u kaybetmiş beykoz'u
haliç'te arıyor unkapanı köprüsü
güya kadıköy'deymiş gemi demir tarıyor
dalgıç izzet rüyasının dibine inmiş
yirmi beş kulaçtan bir somun ekmek çıkarıyor
izzet'in gözlerini balıklar yemiş
ama nasıl büyük büyük uyuyorlar
uyusunlar sen uyu kimseler uyanmasın
cibali uyanmasın kalbim buğulanmasın
biletçi şerif ali kontrol şevket'i dövüyor
gözlüklerini kırıyor bir kaşını yarıyor
şevket'in sol kaşından mürekkep akıyor
pencereler gözlerini yumuyorlar
ben şoförüm benim ellerim şoför
daha bir sefer taksim yapacağım
arabayı yağmurun altından çekmeli
yarın belki tarabya'dan denize uçacağım
cibali yorgun bir mahkum gibi gölgeli
uyuyor uyusun vakitsiz uyanmasın
garajlar uyanmasın camlar buğulanmasın
ulan zenginmişim de haberim yokmuş.
artık gururla "ben panik atak hastasıyım, elitim! az geri durun üleaayn" diye bağırabilirim sokaklarda.
gayet de fakir bir insan olarak tescilli panik atak ve anksiyete hastasıyım.
insanları bari hastalıkları dolayısıyla kategorize etmeyin yahu.
yeterince kalıplara girmedik mi azizim?
ayrıntılı bilgi için;
(bkz: beni kategorize etme)
artık gururla "ben panik atak hastasıyım, elitim! az geri durun üleaayn" diye bağırabilirim sokaklarda.
gayet de fakir bir insan olarak tescilli panik atak ve anksiyete hastasıyım.
insanları bari hastalıkları dolayısıyla kategorize etmeyin yahu.
yeterince kalıplara girmedik mi azizim?
ayrıntılı bilgi için;
(bkz: beni kategorize etme)
ulan ne alıp veremediğiniz var bu şalgamla?
varsa alırım bir bardak.
soğuk soğuk ne güzel gider be!
soğuk soğuk ne güzel gider be!
orta okulda matematik dersinde tahtada soruyu yapamadım ve arkadaşlardan yardım almak suretiyle bir şeyler çiziktirmeye çalıştım.
tabi bunu farkeden kurt hoca elindeki mavi matematik kitabıyla bir sağdan bir soldan iki tane geçirdi.
sene 99, kitabın rengi aklımda da kim yazmış unuttum. bilen varsa bir görsel filan atsın.
fena canım yanmıştı, zaten o günden sonra matematiğe küstüm.
ama 6 yaşındaki çocuğa yapılır mı lan bu allahsız?
tam bir şerefsizlik.
tabi bunu farkeden kurt hoca elindeki mavi matematik kitabıyla bir sağdan bir soldan iki tane geçirdi.
sene 99, kitabın rengi aklımda da kim yazmış unuttum. bilen varsa bir görsel filan atsın.
fena canım yanmıştı, zaten o günden sonra matematiğe küstüm.
ama 6 yaşındaki çocuğa yapılır mı lan bu allahsız?
tam bir şerefsizlik.
ulan sabah ne güzeldi.
geldim iş yaptım çalıştım filan.
şimdi midem de hafif bir bulantı var. halsizlik geldi.
elimi kaldıracak halim yok yeminle.
mutsuzluktan yazıyorum bunları.
acil iyileşeyim, hafta sonu işim var.
amin.
teşekkürler,
iyi çalışmalar.
geldim iş yaptım çalıştım filan.
şimdi midem de hafif bir bulantı var. halsizlik geldi.
elimi kaldıracak halim yok yeminle.
mutsuzluktan yazıyorum bunları.
acil iyileşeyim, hafta sonu işim var.
amin.
teşekkürler,
iyi çalışmalar.