bugün
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- evde kaş bıyık alımı3
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- am okşama4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- türk kızı egosu6
- vajinizm3
- yazarların imza parfümleri14
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- erkekler neden az yaşar10
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- akla gelen her başlığı açamamak2
- güzel huylu kezo4
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- kürt mimarisi2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- bir insanı sevmek12
- tramer kaydı olan kız4
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- milletin anasına küfretmek2
- 2026 dünya kupası22
- mutluluğun fark edilmemesi9
- pkk nasıl biter5
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- saygıdeğer birader yazarlar4
- biat kültürü3
- uranyum ve roket2
- futbol17
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- kıskanmak7
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
entry'ler (572)
tdk'da bulunmayan kelimedir.
neşet baba sikertir.
sokayım genellemenize.
herkes arabesk dinler.
isteyerek ya da istemeyerek ama dinler yani.
yine de sokayım genellemenize.
herkes arabesk dinler.
isteyerek ya da istemeyerek ama dinler yani.
yine de sokayım genellemenize.
sabah sabah müzikal orgazm.
her bünyeye iyi gelir.
tez vakitte tanışın.
her bünyeye iyi gelir.
tez vakitte tanışın.
bir gün bir kaplumbağa düşmüş yollara.
hıyarın biri sormuş buna nereye gidiyorsun diye, bu da demişti kısmetse hacca gidiyorum.
hıyar adam gülmüş lan oğlum demiş bu yavaşlıkla nasıl gideceksin o kadar yolu. ölür gidersin falan filan.
bizim kaplumbağa durur mu? yapıştırmış cevabı: olsun, yolunda ölürüz.
nereden geldiyse bu hikaye sabah sabah aklıma bilemedim.
selametle.
hıyarın biri sormuş buna nereye gidiyorsun diye, bu da demişti kısmetse hacca gidiyorum.
hıyar adam gülmüş lan oğlum demiş bu yavaşlıkla nasıl gideceksin o kadar yolu. ölür gidersin falan filan.
bizim kaplumbağa durur mu? yapıştırmış cevabı: olsun, yolunda ölürüz.
nereden geldiyse bu hikaye sabah sabah aklıma bilemedim.
selametle.
"he valla doğru söylüyon, yarrak gibisin" demeyin, yazıktır.
almıyorlar.
güne mükemmel bir başlangıç için şart olan video.
bu ne lan?
reklamdaki çocukta olmuş da kız için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
bu ne lan?
reklamdaki çocukta olmuş da kız için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
bitse de gitsek.
bu neydi amk.
bu neydi amk.
benzini doldururken pompanın litre kısmını kontrol et.
bak bakalım neler oloyor?
ben de hep 100 tl'lik alan güruhtanım.
bak bakalım neler oloyor?
ben de hep 100 tl'lik alan güruhtanım.
bir istanbul metrosu hiç değildir.
nazik hareketlerle yapılır ya.
bir de gerdirmek önemli.
bir de gerdirmek önemli.
atilla ilhan'ın yağmur kaçağı adlı şiir kitabında yer alan şiir.
ahmet kaya'nın başkaldırıyorum albümünde de bulunan şarkı.
ahmet kaya'nın en güzel şarkılarından biridir.
şiirin tamamını da yazalım tam olsun;
uyusun ay büyüsün camlar buğulanmasın
sen uyu uyusun bulutlar uyanmasın
ışıklar uyanmasın camlar buğulanmasın
sen uyu uyanmasın istanbul uyusun
karagümrük uyusun fatih uyusun
atatürk bulvarı'nda rüyalar büyüsün
sen uyu uyusun istanbul uyanmasın
gemiler uyanmasın camlar buğulanmasın
cibali uyanmasın evliya gibi uyuyor
kuytulara sokulmuş yummuş gözlerini
dudakları kilitli kirpikleri dolaşık
uykusunun içinde bir çığlık dağılıyor
gözbebekleri kirli gölgeleri sırnaşık
cibali korkuyor uykusu bölünmesin
uyusun büyüsün bulutlar uyanmasın
gemiler uyanmasın haliç buğulanmasın
bir yudum zehir gibi selim kaptan'ın uykusu
beykoz'u kaybetmiş beykoz'u
haliç'te arıyor unkapanı köprüsü
güya kadıköy'deymiş gemi demir tarıyor
dalgıç izzet rüyasının dibine inmiş
yirmi beş kulaçtan bir somun ekmek çıkarıyor
izzet'in gözlerini balıklar yemiş
ama nasıl büyük büyük uyuyorlar
uyusunlar sen uyu kimseler uyanmasın
cibali uyanmasın kalbim buğulanmasın
biletçi şerif ali kontrol şevket'i dövüyor
gözlüklerini kırıyor bir kaşını yarıyor
şevket'in sol kaşından mürekkep akıyor
pencereler gözlerini yumuyorlar
ben şoförüm benim ellerim şoför
daha bir sefer taksim yapacağım
arabayı yağmurun altından çekmeli
yarın belki tarabya'dan denize uçacağım
cibali yorgun bir mahkum gibi gölgeli
uyuyor uyusun vakitsiz uyanmasın
garajlar uyanmasın camlar buğulanmasın
ahmet kaya'nın başkaldırıyorum albümünde de bulunan şarkı.
ahmet kaya'nın en güzel şarkılarından biridir.
şiirin tamamını da yazalım tam olsun;
uyusun ay büyüsün camlar buğulanmasın
sen uyu uyusun bulutlar uyanmasın
ışıklar uyanmasın camlar buğulanmasın
sen uyu uyanmasın istanbul uyusun
karagümrük uyusun fatih uyusun
atatürk bulvarı'nda rüyalar büyüsün
sen uyu uyusun istanbul uyanmasın
gemiler uyanmasın camlar buğulanmasın
cibali uyanmasın evliya gibi uyuyor
kuytulara sokulmuş yummuş gözlerini
dudakları kilitli kirpikleri dolaşık
uykusunun içinde bir çığlık dağılıyor
gözbebekleri kirli gölgeleri sırnaşık
cibali korkuyor uykusu bölünmesin
uyusun büyüsün bulutlar uyanmasın
gemiler uyanmasın haliç buğulanmasın
bir yudum zehir gibi selim kaptan'ın uykusu
beykoz'u kaybetmiş beykoz'u
haliç'te arıyor unkapanı köprüsü
güya kadıköy'deymiş gemi demir tarıyor
dalgıç izzet rüyasının dibine inmiş
yirmi beş kulaçtan bir somun ekmek çıkarıyor
izzet'in gözlerini balıklar yemiş
ama nasıl büyük büyük uyuyorlar
uyusunlar sen uyu kimseler uyanmasın
cibali uyanmasın kalbim buğulanmasın
biletçi şerif ali kontrol şevket'i dövüyor
gözlüklerini kırıyor bir kaşını yarıyor
şevket'in sol kaşından mürekkep akıyor
pencereler gözlerini yumuyorlar
ben şoförüm benim ellerim şoför
daha bir sefer taksim yapacağım
arabayı yağmurun altından çekmeli
yarın belki tarabya'dan denize uçacağım
cibali yorgun bir mahkum gibi gölgeli
uyuyor uyusun vakitsiz uyanmasın
garajlar uyanmasın camlar buğulanmasın
ulan zenginmişim de haberim yokmuş.
artık gururla "ben panik atak hastasıyım, elitim! az geri durun üleaayn" diye bağırabilirim sokaklarda.
gayet de fakir bir insan olarak tescilli panik atak ve anksiyete hastasıyım.
insanları bari hastalıkları dolayısıyla kategorize etmeyin yahu.
yeterince kalıplara girmedik mi azizim?
ayrıntılı bilgi için;
(bkz: beni kategorize etme)
artık gururla "ben panik atak hastasıyım, elitim! az geri durun üleaayn" diye bağırabilirim sokaklarda.
gayet de fakir bir insan olarak tescilli panik atak ve anksiyete hastasıyım.
insanları bari hastalıkları dolayısıyla kategorize etmeyin yahu.
yeterince kalıplara girmedik mi azizim?
ayrıntılı bilgi için;
(bkz: beni kategorize etme)
ulan ne alıp veremediğiniz var bu şalgamla?
varsa alırım bir bardak.
soğuk soğuk ne güzel gider be!
soğuk soğuk ne güzel gider be!
orta okulda matematik dersinde tahtada soruyu yapamadım ve arkadaşlardan yardım almak suretiyle bir şeyler çiziktirmeye çalıştım.
tabi bunu farkeden kurt hoca elindeki mavi matematik kitabıyla bir sağdan bir soldan iki tane geçirdi.
sene 99, kitabın rengi aklımda da kim yazmış unuttum. bilen varsa bir görsel filan atsın.
fena canım yanmıştı, zaten o günden sonra matematiğe küstüm.
ama 6 yaşındaki çocuğa yapılır mı lan bu allahsız?
tam bir şerefsizlik.
tabi bunu farkeden kurt hoca elindeki mavi matematik kitabıyla bir sağdan bir soldan iki tane geçirdi.
sene 99, kitabın rengi aklımda da kim yazmış unuttum. bilen varsa bir görsel filan atsın.
fena canım yanmıştı, zaten o günden sonra matematiğe küstüm.
ama 6 yaşındaki çocuğa yapılır mı lan bu allahsız?
tam bir şerefsizlik.
ulan sabah ne güzeldi.
geldim iş yaptım çalıştım filan.
şimdi midem de hafif bir bulantı var. halsizlik geldi.
elimi kaldıracak halim yok yeminle.
mutsuzluktan yazıyorum bunları.
acil iyileşeyim, hafta sonu işim var.
amin.
teşekkürler,
iyi çalışmalar.
geldim iş yaptım çalıştım filan.
şimdi midem de hafif bir bulantı var. halsizlik geldi.
elimi kaldıracak halim yok yeminle.
mutsuzluktan yazıyorum bunları.
acil iyileşeyim, hafta sonu işim var.
amin.
teşekkürler,
iyi çalışmalar.