bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- nevşehir üzümü2
- pakistan3
- azerbaycan2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- hindistan3
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya7
- aşure günü3
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- fas6
- yaşamak üzerine2
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- japonya4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- bosna hersek3
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- anın fotoğrafı2
- yılmaz güney12
- moğolistan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- cezayir2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- ekonomi3
- kolu kıllı kız3
- bir insana inanmak2
- gün gelecek dün olacak5
- kemal kılıçdaroğlu18
- arnavutluk2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- türk moğol kardeştir3
- ona bir şey söyle10
karaköyde, kamonda merdivenlerinden çıkınca sağda kalan çok tematik kafe. ot dergisiyle ilintilidir, sırf bu yüzden bile saatlerce vakit harcamaya değer. içerideki tablolar, dergi ve ona dair ürünler bir harikadır. sevgiliniz yahut değerli arkadaşlarınızla gidip vakit geçirmek için idealdir.
ankara'dada açılağını gördüğüm ot dergisiyle alakalı kafe. Sakarya civarlarında dükkanın tadilatı devam ediyorlardı. OT Dergi brandasını gördüğümde uçtum zaten.
naif bir kafe.
Güzel bir sohbetin ardından cihangir merdivenlerinde şarap içerseniz günü daha da keyifli kılar.
Güzel bir sohbetin ardından cihangir merdivenlerinde şarap içerseniz günü daha da keyifli kılar.
ankara'daki şubelerine gidip, her gidişimde bana tanıdık bir yere gelme huzuru veren, tek kelimeyse muhteşem konseptli; sanatsal edebi-hadi- nezih cafedir. yalnız ben de bi handikapı mevcuttur, her gittiğimde duvarlarında aslı duran posterlerden -neşet ustalı olanını- resmen dilenmeme rağmen, bana kibarca bisiktir afadersin çekmektedirler. yok sonunda çalacam o olacak.
Ankara ot'la daha yasanilasi.en sevdiğim kafedir.
Ot içilen kafe olmalı bence.
club dizaynında tuvaletlere sahip mekandır, girince o ne lan oldum* yemekleri de gayet güzeldir. Ve bol bira çeşidi var.
bu arada yeni gördüm ankarada bahçelide üçüncü şubesi açılmış.
http://www.otgrup.com/
http://www.otgrup.com/
çok kaliteli ve bir o kadar da sevimli bir yer. Amerikan servisleri çok hoş ve menü ise tam dergi tadında.
Ot ıcmedigim ve tayyibi sevdiğim için gormedigim mekan. Tayyip posteri asarlarsa giderim belki.
B- internet şifresi nedir
G-veremiyoruz
B-peki...
G-veremiyoruz
B-?!(tamam anladık istemiyoz zaten)
G-internetin şifresi "veremiyoruz"
G-veremiyoruz
B-peki...
G-veremiyoruz
B-?!(tamam anladık istemiyoz zaten)
G-internetin şifresi "veremiyoruz"
BeşikTaş Şubesi Kitap okumak, kafa dinlemek için tercih edilebilir küçük, tatlı mekan.
caddebostanda ckm nin orada var da bir garip mekan... sokak arasında bakınca ama hep full...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar