bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünya12
- insan5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç olmanın en güzel yanı6
- almanya6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- amerika birleşik devletleri7
- gitme diye yalvarmak6
- portekiz5
- kolombiya4
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- eski eşle tekrar evlenmek4
- opel frontera2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 19 yaşında kızla yatmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- iran2
- x in memeleri3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- uludağ sözlüğün boşalması3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- özbekistan4
- kemalist dünya24
- 33 yaşında olmak3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- her insanın bir cini olması8
- panama3
- hırvatistan3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
aramıza hoşgelmiş altıncı nesil yazar. sadece okutturmaz, gülmekten yardırtır aynı zamanda.
(bkz: alibaba nın mağara kapısına susam demesi)
(bkz: alibaba nın mağara kapısına susam demesi)
gülümseten başlıklar açan yazar.
yaratıcı, bir o kadar hayal gücü yüksek yazar.
Bu aralar "başlık açma" viagrası yuttuğunu düşündüğüm yazar.
En azından hareket oluyor sözlükte:)
En azından hareket oluyor sözlükte:)
(#13927748) entrysi ile güldürmüştür.
yeni yılını en içten dileklerimle kutladığım,
kendisine sevgi, dostluk ve huzur dolu sağlıklı bir yıl dilediğim uludağ sözlük yazarı.
kendisine sevgi, dostluk ve huzur dolu sağlıklı bir yıl dilediğim uludağ sözlük yazarı.
(bkz: 0 6 yaş arası çocuğa din eğitimi/#15216738)
belki bir hata ama ben yine bir sivri görüşü ciddiye alarak kırk bakireye tapmaya bal yanaktan tatmaya geldim üstadım inşallah.
dünya garip bir yer, vapurlar batmadan yüzebiliyor, stratosferde bulut falan yok hakkaten garip.. ama ne kadar garip olursa olsun dünya gezegenindeki hiç kimse israil'in modern bir ülke olduğunu iddia etmez. nüfusu 8-10 milyon civarı ve neredeyse homojen bu toplumun, musevilik konusunda da sarsılmaz bir bağnazlıkları olduğunu herkes bilir. açık saçık giyinmeleri modern olduklarını göstermez belirtmek istedim ayrıca.
gelgelelim 0-6 yaş arası verilmesini savunduğu din eğitimine. bir çocuk gelişimcisi olarak yazıyorum, öyle kıçımı devirdiğim yerden ahkam kesmek haddime değil. ayrıca hiçbir filmin yarısında çıkmadım, nutella yemek de nasip olmadı.
0-6 yaş arası çocuklarda soyut kavramlar gelişmediği için verilecek eğitim ezber ve dayatma düzeyinde kalır. din soyut bir kavramdır, sistemler, siyaset soyut birer kavramdır hatırlatayım. daha sonra çoğumuzun okuldaki diğer ezber ve dayatmalardan ifrit kaptığı gibi ergenliğinde küfre düşebilme riski taşır bu çocuk. bu da iyi niyetlere hizmet eden bir davranış değil.
8-11 arası de, tamam.. 11-15 arası de ala..
iddia ettiği yaşlarda çocuğun enerjisini boşa harcayarak zaten beş para etmez eğitim kalitemizi mollalaştırmaktan başka bir işe yaramaz.
not: molla iran yöresine ait bir halk türküsüdür. sözlerini de vereyim;
aman molla
canım molla
insanoğlu düşünüyor
g.tünü kolla
belki bir hata ama ben yine bir sivri görüşü ciddiye alarak kırk bakireye tapmaya bal yanaktan tatmaya geldim üstadım inşallah.
dünya garip bir yer, vapurlar batmadan yüzebiliyor, stratosferde bulut falan yok hakkaten garip.. ama ne kadar garip olursa olsun dünya gezegenindeki hiç kimse israil'in modern bir ülke olduğunu iddia etmez. nüfusu 8-10 milyon civarı ve neredeyse homojen bu toplumun, musevilik konusunda da sarsılmaz bir bağnazlıkları olduğunu herkes bilir. açık saçık giyinmeleri modern olduklarını göstermez belirtmek istedim ayrıca.
gelgelelim 0-6 yaş arası verilmesini savunduğu din eğitimine. bir çocuk gelişimcisi olarak yazıyorum, öyle kıçımı devirdiğim yerden ahkam kesmek haddime değil. ayrıca hiçbir filmin yarısında çıkmadım, nutella yemek de nasip olmadı.
0-6 yaş arası çocuklarda soyut kavramlar gelişmediği için verilecek eğitim ezber ve dayatma düzeyinde kalır. din soyut bir kavramdır, sistemler, siyaset soyut birer kavramdır hatırlatayım. daha sonra çoğumuzun okuldaki diğer ezber ve dayatmalardan ifrit kaptığı gibi ergenliğinde küfre düşebilme riski taşır bu çocuk. bu da iyi niyetlere hizmet eden bir davranış değil.
8-11 arası de, tamam.. 11-15 arası de ala..
iddia ettiği yaşlarda çocuğun enerjisini boşa harcayarak zaten beş para etmez eğitim kalitemizi mollalaştırmaktan başka bir işe yaramaz.
not: molla iran yöresine ait bir halk türküsüdür. sözlerini de vereyim;
aman molla
canım molla
insanoğlu düşünüyor
g.tünü kolla
göbek atmayı, spastiklik zanneden, antipatik, büst yazar.
(#15248376) Hiçbir çıkarı yokken, rahat rahat Padişah ailesiyle istanbul'da zevki sefa sürebilecekken, sen kalk geceyarıları soğuk Karadeniz dalgalarında Samsun'a git, ordan şimdiki gibi hızlı trenlerin olmadığı, uçakların uçmadığı bir ülkede dağları bayırları aş, Amasya, Sivas, Erzurum gibi kentleri dolaş, sonra kalk cephelerde yat kalk, ölümlerden dön, hayatının belki son on yılı haricinde şöyle bir gün huzurla oturup yazlıkta, dağ evinde, bilgisayarın başında sözlükte keyf yapama, sırf halkın için yaşa et, sonra bundan yetmiş yıl sonra bilgisayarının başındaki keyfikeder, hayatında bu topraklar için tek parmağını (klavyeye vurmak dışında) kıpırdatıp kıpırdatmadığı meçhul, bırak düşman kovalamayı belki de evinin bahçesinden kedi kovala desen kovalayamayacak bir insan kalksın senin hakkında güya espri yapsın, onca meziyetinin içinden çıksın bir insanlık zaafına güya laf etsin.
Biz Türk ulusu olarak çok nankörüz...ve cahiliz...ve bilgisiziz...ve ikiyüzlüyüz...ve korkağız...maalesef öyleyiz...O yüzden de ABD, israil, AB, Araplar kim derseniz deyin kitabımızı dürmek üzereler. Katkıda bulunan tüm silik insanlara teşekkür.
Biz Türk ulusu olarak çok nankörüz...ve cahiliz...ve bilgisiziz...ve ikiyüzlüyüz...ve korkağız...maalesef öyleyiz...O yüzden de ABD, israil, AB, Araplar kim derseniz deyin kitabımızı dürmek üzereler. Katkıda bulunan tüm silik insanlara teşekkür.
#15216738 entrysiyle tariz yapmak isterken yanlış anlaşıldığını düşündüğüm yazar.
Padişahlara ve Osmanlı'ya kafayı takmış yazar*.
atatürk düşmanı şakirt, fanatik kadir mısıroğlu taraftarı.
(#18867799) ayarı vermiş yazar. ince ince, yavaş yavaş...
(bkz: şakirt)
#23142638 nolu entrysi etkileyicidir.
oytunkaran'in feyki.
son zamanlarda en vasat Trollluk yapan yazardır.
Oytunkaran'ın nesisin birader çıkışını hakeden yazardır belki de fakedir... Bilinmez... (bkz: serbest çağrışım)
(bkz: oytunkaran junior)
oytunkaran ın feyki diyenlere hitaben;
hiçbir zaman nesil muhabbeti yapmamama rağmen bu oytunkaran ın feyki saçmalığına karşı bir şeyler söylemem gerektiğini düşünüyorum.
ben 2009 kayıtlı 6. nesil yazarım. oytunkaran nickli yazar ise 2011 kayıtlı 8. nesil yazar. sonradan gelen yazar bir öncekininin sahtesi olabilir belki ama eski yazar yenisinin feyki olamaz.
yazar hakkında bilgi tuşuna kullanalım, bilmeyenlere kullandıralım!
hiçbir zaman nesil muhabbeti yapmamama rağmen bu oytunkaran ın feyki saçmalığına karşı bir şeyler söylemem gerektiğini düşünüyorum.
ben 2009 kayıtlı 6. nesil yazarım. oytunkaran nickli yazar ise 2011 kayıtlı 8. nesil yazar. sonradan gelen yazar bir öncekininin sahtesi olabilir belki ama eski yazar yenisinin feyki olamaz.
yazar hakkında bilgi tuşuna kullanalım, bilmeyenlere kullandıralım!
latin alfabesine ingiliz alfabesi, miladi takvime ingiliz takvimi, fötr şapkaya ingiliz şapkası diyerek gece gece gülme krizine sokmuştur.
Akıllara oytunkaran i getirtmiştir.
Gündemdeki Haberler