bugün

şu an yediğim ve dünya üzerindeki en güzel çikolatadır efenim. Yapım yeri almanyadır genelde almanya'nın ucuzluk marketlerinden sayılan aldi'de satılır. Almanyaya yolunuz düşerse bulun o çikolatayı yiyin.. neden bu kadar övdüğüme anlıyacaksınız. Duty freelerde de bulunmakta...

bu da resmi;

`http://images.gittigidiyo...zme-cocuk__14211885_0.jpg`
almanyadan gelen kuzenlerimin isteğim üzerine bana her geldiklerinde getirdikleri enfes çikolata.

bunu yemeden duramıyorum.
almancı komşuların akrabaların bolca getildirdiği ve geneldede fındıklı olan yedikten sonra diğer yediklerim çikolataysa bu nedir diye sordurtur bünyeye.
türkiye'de henüz olmayan çikolatadır. genelde almancılar tarafından getirildiğinde tadarsınız yada kendiniz almanya'ya gittiğinizde alırsınız ama tadının çok güzel olduğu söyleniyor.
şuan yediğim ve tadı muhteşem olan türkiye çikolatalarına bin basan çikolatadır. oyş.
Küçükken hep yerdim bu cikolatadan bisey anlamzdım. ama simdi ise 5 dakika önce bosalmam sebep olan çikolata.
Bir klasik.
görsel
Almanya'daki en ucuz cikolatalardan biridir, 0.49euro civarinda falan, poset bile daha pahali.
© copyright 2005 - 2026