bugün

nussbeisser

şu an yediğim ve dünya üzerindeki en güzel çikolatadır efenim. Yapım yeri almanyadır genelde almanya'nın ucuzluk marketlerinden sayılan aldi'de satılır. Almanyaya yolunuz düşerse bulun o çikolatayı yiyin.. neden bu kadar övdüğüme anlıyacaksınız. Duty freelerde de bulunmakta...

bu da resmi;

`http://images.gittigidiyo...zme-cocuk__14211885_0.jpg`
© copyright 2005 - 2026