bugün

K
katalin4 yıl önce
nussbeisser
şu an yediğim ve dünya üzerindeki en güzel çikolatadır efenim. Yapım yeri almanyadır genelde almanya'nın ucuzluk marketlerinden sayılan aldi'de satılır. Almanyaya yolunuz düşerse bulun o çikolatayı yiyin.. neden bu kadar övdüğüme anlıyacaksınız. Duty… devamını gör
N
ngark4 yıl önce
nussbeisser
şu an yediğim ve dünya üzerindeki en güzel çikolatadır efenim. Yapım yeri almanyadır genelde almanya'nın ucuzluk marketlerinden sayılan aldi'de satılır. Almanyaya yolunuz düşerse bulun o çikolatayı yiyin.. neden bu kadar övdüğüme anlıyacaksınız. Duty… devamını gör
© copyright 2005 - 2026