bugün
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- manipülasyon nasil önlenir2
- lip balm kullanan erkek6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- burç saçmalığı6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- su içmekten göbeğin çıkması2
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- kadınlar neden aldatır17
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 0 0 75
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- sedat pekmez18
- frenkler2
- yaz aşkı bulamamak2
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- amy adams3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- tekerlek kaşar4
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- 2026 dünya kupası15
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- futbol8
Salı günü türk ün sesini dünya ya duyurucak olan twitter oluşumu. #NOtayyip şeklinde twit atmanız yeterli.
Twitturk sitesine gore an itibar ile en çok konuluşulan konu olmuştur. bu şekilde giderse Trend Topic olmak işten bile değil.
Twitter da Salı günü başlayacak olan başbakanı eleştiren, gitmesini isteyen sesini dünyaya duyurmaya çalışan insanların yaptığı eylem.
hesabı olan ve başbakana NOtayyip diyerek destek vermek isteyenlerin bilgisine.
#NOtayyip
hesabı olan ve başbakana NOtayyip diyerek destek vermek isteyenlerin bilgisine.
#NOtayyip
ardından #noüründül versiyonunun gelmesini beklediğim eylem.
ulusalcıların işi değildir, muhaliflerin işidir. muhalifi tek tip insan gibi görüp etiketlemek en son izlediği zaman reklamından kurtulamamış bünyenin işidir.
herşey serbest de muhalif olmak yasak mı?
tanım: #notayyip
herşey serbest de muhalif olmak yasak mı?
tanım: #notayyip
an itibari ile twitter ı dağıtan reform hareketi.
daha aydınlık bir türkiye demek için twitter da devam eden oluşum.
kemal kılıçdaroğlu, bedri baykam, levent tülek, lerrylevis, ozanozen ve pek cok ismin destek verdiği amacı türkiye nin sesini dunya ya duyurup bugün trend topic e girmek olan reform hareketi.
no tayyip no cry şeklinde şarkı beklediğimiz oluşum. biraz da onlar düşünsün "hayır tayyip hayır ağlama mı" yoksa "tayyip yok ağlamak yok" mu
geceden beri 10bin twit ile rekora giden oluşum.
devam ederse twitter'ın kapanmasına neden olacak akım. *
sonunda radikal de haber olmuş kampanya, ısrarla katılın!
http://www.radikal.com.tr...06.2010&CategoryID=78
http://www.radikal.com.tr...06.2010&CategoryID=78
büyük ses getirecek olup verilen mesajın yerine gitmesini hedefleyen oluşum.
Bu akşam 21:00 itibari ile ikinci dalga ile Trend Topic e girip, Türk ün sesini Dünya ya duyurucak olan eylem planıdır.
inci sözlük ün de katılacağını söylenilen eylem.
"daha karanlık daha korkunç bir türkiye için"
"sadece chp nin iktidar olabileceği bir ülke için"
"elitlerin yönettiği cahil insanların(yani chp li olmayanların) oy veremeyecekleri bir türkiye için"
"ne o öyle güçlü türkiye ,seçim falan? biz chp yi istiyoruz yoksa her türlü pisliği yaparız"
sloganlarını içinde barındıran oluşum.
ha bu oluşum ciddiye alınırmı? tabiki hayır. mordor ordularının en güçlü olduğu dönem cumhuriyet mitingleri idi.milyoncuklar toplandı meydanlarda bütün karanlık ordu hep bir ağızdan sauron un(baykal) ismini haykırdı.bu mordor orduları telef olmamak için türk bayraklarına sarınmıştı ama niyetleri dillerindeki kötülük ve yıkım ortada idi.
saruman(ahmet necdet sezer), ak kulesinden tüm desteğini yolladı.yüzük tayfları(aym) onlarca kez hukuğu çiğnedi.
tüm bu güç gösterisinin zahiri olduğu ise 22 temmuz seçimlerinde ortaya çıktı.
anlaşılan perişan olan mordor orduları artık meydanlarda mitingler yapmaktan vazgeçmişler.twitter da grup kurmuşlar! breh breh ne büyük bir güç ! ne karşı konulmaz demokratik bir hareket ! miting yapsaydınız canlar? geçen seferki büyük kıyımdan sonra mordor ordularının durumunu görürdük? eğlenirdik azıcık?
"sadece chp nin iktidar olabileceği bir ülke için"
"elitlerin yönettiği cahil insanların(yani chp li olmayanların) oy veremeyecekleri bir türkiye için"
"ne o öyle güçlü türkiye ,seçim falan? biz chp yi istiyoruz yoksa her türlü pisliği yaparız"
sloganlarını içinde barındıran oluşum.
ha bu oluşum ciddiye alınırmı? tabiki hayır. mordor ordularının en güçlü olduğu dönem cumhuriyet mitingleri idi.milyoncuklar toplandı meydanlarda bütün karanlık ordu hep bir ağızdan sauron un(baykal) ismini haykırdı.bu mordor orduları telef olmamak için türk bayraklarına sarınmıştı ama niyetleri dillerindeki kötülük ve yıkım ortada idi.
saruman(ahmet necdet sezer), ak kulesinden tüm desteğini yolladı.yüzük tayfları(aym) onlarca kez hukuğu çiğnedi.
tüm bu güç gösterisinin zahiri olduğu ise 22 temmuz seçimlerinde ortaya çıktı.
anlaşılan perişan olan mordor orduları artık meydanlarda mitingler yapmaktan vazgeçmişler.twitter da grup kurmuşlar! breh breh ne büyük bir güç ! ne karşı konulmaz demokratik bir hareket ! miting yapsaydınız canlar? geçen seferki büyük kıyımdan sonra mordor ordularının durumunu görürdük? eğlenirdik azıcık?
3 saniyede tam 90 twit düşüren oluşum helal olsun, başaracaklar. an itibari ile coştu
büyük bir hızla devam eden hareket ama trending topicde ne tıkırtı vaar ne sıkırtı.
hollandalı kadın gazeteciyi hayrete düşürmüş ne oluyor diye sordutmuş miting.
yine ulusalcılardan tabiki süper ötesi boş bir eylem. biz kaç parayız, hakkımı helal etmiyorum, sözde cumhuriyet özde ergenekon mitingleri tarzında bişi.
bırakın eğlensin çocuklar. facebook da vatan kurtarmaktan sıkılmış twitter a sarmışar.
hayır başarsalar sanki ne olacak onu merak ediyorum.
edit: kahvem elimde gayet rahatım. ceviz verem yersin ?
bırakın eğlensin çocuklar. facebook da vatan kurtarmaktan sıkılmış twitter a sarmışar.
hayır başarsalar sanki ne olacak onu merak ediyorum.
edit: kahvem elimde gayet rahatım. ceviz verem yersin ?
demokrasi düşmanı akp'lileri rahatsız eden haraketmiş bunu gördüm.
zira en ufak muhalif harekete gözü dönen bu zihniyet, şu hareket için bile epey delirmiş.
zira en ufak muhalif harekete gözü dönen bu zihniyet, şu hareket için bile epey delirmiş.
listesini davet etmeyenlerin katılamadığı akım. ne vardı be ben de bi notayyip yes party yazaydım, çok üzgünüm. *
inci sözlük yazarlarının twitter a yaptıkları son ziyarettir.bu arada cüneyt özdemir "ileri eşşek sikme teknikleri" adlı entry çok sevmiş ve bunu twitterında yazmış.elma ve ayna olayına çok gülmüş.
twitter ahalisinin gereksiz eylemleri.
karşılık olarak oneminute şeklinde akımda çıktı. notayyip yazanlara karşılık oneminute yazıyorlar. bu sayede twitter inde ameleler ile dolduğunu görmüş olduk.
karşılık olarak oneminute şeklinde akımda çıktı. notayyip yazanlara karşılık oneminute yazıyorlar. bu sayede twitter inde ameleler ile dolduğunu görmüş olduk.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar