bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 2026 dünya kupası15
- sedat pekmez18
- futbol8
- tarot falına inanan salak8
- özbekistan2
- portekiz2
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ithal et3
- lionel messi11
- dünya2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- fransız arabaları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- bazı alimler2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
Salı günü türk ün sesini dünya ya duyurucak olan twitter oluşumu. #NOtayyip şeklinde twit atmanız yeterli.
Twitturk sitesine gore an itibar ile en çok konuluşulan konu olmuştur. bu şekilde giderse Trend Topic olmak işten bile değil.
Twitter da Salı günü başlayacak olan başbakanı eleştiren, gitmesini isteyen sesini dünyaya duyurmaya çalışan insanların yaptığı eylem.
hesabı olan ve başbakana NOtayyip diyerek destek vermek isteyenlerin bilgisine.
#NOtayyip
hesabı olan ve başbakana NOtayyip diyerek destek vermek isteyenlerin bilgisine.
#NOtayyip
ardından #noüründül versiyonunun gelmesini beklediğim eylem.
ulusalcıların işi değildir, muhaliflerin işidir. muhalifi tek tip insan gibi görüp etiketlemek en son izlediği zaman reklamından kurtulamamış bünyenin işidir.
herşey serbest de muhalif olmak yasak mı?
tanım: #notayyip
herşey serbest de muhalif olmak yasak mı?
tanım: #notayyip
an itibari ile twitter ı dağıtan reform hareketi.
daha aydınlık bir türkiye demek için twitter da devam eden oluşum.
kemal kılıçdaroğlu, bedri baykam, levent tülek, lerrylevis, ozanozen ve pek cok ismin destek verdiği amacı türkiye nin sesini dunya ya duyurup bugün trend topic e girmek olan reform hareketi.
no tayyip no cry şeklinde şarkı beklediğimiz oluşum. biraz da onlar düşünsün "hayır tayyip hayır ağlama mı" yoksa "tayyip yok ağlamak yok" mu
geceden beri 10bin twit ile rekora giden oluşum.
devam ederse twitter'ın kapanmasına neden olacak akım. *
sonunda radikal de haber olmuş kampanya, ısrarla katılın!
http://www.radikal.com.tr...06.2010&CategoryID=78
http://www.radikal.com.tr...06.2010&CategoryID=78
büyük ses getirecek olup verilen mesajın yerine gitmesini hedefleyen oluşum.
Bu akşam 21:00 itibari ile ikinci dalga ile Trend Topic e girip, Türk ün sesini Dünya ya duyurucak olan eylem planıdır.
inci sözlük ün de katılacağını söylenilen eylem.
"daha karanlık daha korkunç bir türkiye için"
"sadece chp nin iktidar olabileceği bir ülke için"
"elitlerin yönettiği cahil insanların(yani chp li olmayanların) oy veremeyecekleri bir türkiye için"
"ne o öyle güçlü türkiye ,seçim falan? biz chp yi istiyoruz yoksa her türlü pisliği yaparız"
sloganlarını içinde barındıran oluşum.
ha bu oluşum ciddiye alınırmı? tabiki hayır. mordor ordularının en güçlü olduğu dönem cumhuriyet mitingleri idi.milyoncuklar toplandı meydanlarda bütün karanlık ordu hep bir ağızdan sauron un(baykal) ismini haykırdı.bu mordor orduları telef olmamak için türk bayraklarına sarınmıştı ama niyetleri dillerindeki kötülük ve yıkım ortada idi.
saruman(ahmet necdet sezer), ak kulesinden tüm desteğini yolladı.yüzük tayfları(aym) onlarca kez hukuğu çiğnedi.
tüm bu güç gösterisinin zahiri olduğu ise 22 temmuz seçimlerinde ortaya çıktı.
anlaşılan perişan olan mordor orduları artık meydanlarda mitingler yapmaktan vazgeçmişler.twitter da grup kurmuşlar! breh breh ne büyük bir güç ! ne karşı konulmaz demokratik bir hareket ! miting yapsaydınız canlar? geçen seferki büyük kıyımdan sonra mordor ordularının durumunu görürdük? eğlenirdik azıcık?
"sadece chp nin iktidar olabileceği bir ülke için"
"elitlerin yönettiği cahil insanların(yani chp li olmayanların) oy veremeyecekleri bir türkiye için"
"ne o öyle güçlü türkiye ,seçim falan? biz chp yi istiyoruz yoksa her türlü pisliği yaparız"
sloganlarını içinde barındıran oluşum.
ha bu oluşum ciddiye alınırmı? tabiki hayır. mordor ordularının en güçlü olduğu dönem cumhuriyet mitingleri idi.milyoncuklar toplandı meydanlarda bütün karanlık ordu hep bir ağızdan sauron un(baykal) ismini haykırdı.bu mordor orduları telef olmamak için türk bayraklarına sarınmıştı ama niyetleri dillerindeki kötülük ve yıkım ortada idi.
saruman(ahmet necdet sezer), ak kulesinden tüm desteğini yolladı.yüzük tayfları(aym) onlarca kez hukuğu çiğnedi.
tüm bu güç gösterisinin zahiri olduğu ise 22 temmuz seçimlerinde ortaya çıktı.
anlaşılan perişan olan mordor orduları artık meydanlarda mitingler yapmaktan vazgeçmişler.twitter da grup kurmuşlar! breh breh ne büyük bir güç ! ne karşı konulmaz demokratik bir hareket ! miting yapsaydınız canlar? geçen seferki büyük kıyımdan sonra mordor ordularının durumunu görürdük? eğlenirdik azıcık?
3 saniyede tam 90 twit düşüren oluşum helal olsun, başaracaklar. an itibari ile coştu
büyük bir hızla devam eden hareket ama trending topicde ne tıkırtı vaar ne sıkırtı.
hollandalı kadın gazeteciyi hayrete düşürmüş ne oluyor diye sordutmuş miting.
yine ulusalcılardan tabiki süper ötesi boş bir eylem. biz kaç parayız, hakkımı helal etmiyorum, sözde cumhuriyet özde ergenekon mitingleri tarzında bişi.
bırakın eğlensin çocuklar. facebook da vatan kurtarmaktan sıkılmış twitter a sarmışar.
hayır başarsalar sanki ne olacak onu merak ediyorum.
edit: kahvem elimde gayet rahatım. ceviz verem yersin ?
bırakın eğlensin çocuklar. facebook da vatan kurtarmaktan sıkılmış twitter a sarmışar.
hayır başarsalar sanki ne olacak onu merak ediyorum.
edit: kahvem elimde gayet rahatım. ceviz verem yersin ?
demokrasi düşmanı akp'lileri rahatsız eden haraketmiş bunu gördüm.
zira en ufak muhalif harekete gözü dönen bu zihniyet, şu hareket için bile epey delirmiş.
zira en ufak muhalif harekete gözü dönen bu zihniyet, şu hareket için bile epey delirmiş.
listesini davet etmeyenlerin katılamadığı akım. ne vardı be ben de bi notayyip yes party yazaydım, çok üzgünüm. *
inci sözlük yazarlarının twitter a yaptıkları son ziyarettir.bu arada cüneyt özdemir "ileri eşşek sikme teknikleri" adlı entry çok sevmiş ve bunu twitterında yazmış.elma ve ayna olayına çok gülmüş.
twitter ahalisinin gereksiz eylemleri.
karşılık olarak oneminute şeklinde akımda çıktı. notayyip yazanlara karşılık oneminute yazıyorlar. bu sayede twitter inde ameleler ile dolduğunu görmüş olduk.
karşılık olarak oneminute şeklinde akımda çıktı. notayyip yazanlara karşılık oneminute yazıyorlar. bu sayede twitter inde ameleler ile dolduğunu görmüş olduk.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar