bugün

yeni bir nesildaş, hoşgelmiş.
sözlükteki tüm kızlara 'anam aşık oldum' diye mesaj atıp karşılığında 'bu da kezban çıktı' diyen yazar.
öyle görünüyor.
ne yapaydık, iyi o zaman bana gel mi diyeydik?
edit: elimde belgeleri var, dilediği kadar inkar edebilir.
sözlükteki kezbanlara yüz vermediği için iftiralar atılan akıllı, uslu, cici yazar.
"aşık oldum" diye mesaj atması sonucu, ortak arkadaşımızın bile çıktığı yazar. koştursun efenim sözlükte, muhtemelen ayran gönüllü bişeydir bu.
yedinci nesil çaylak. hak etmişliği bırak, silinmesi gereken yazar gözümde artık. toplu linç haddinde bir mesaj atmıştır.
yedinci nesil silik.
© copyright 2005 - 2026