nosascomp

sözlükteki tüm kızlara 'anam aşık oldum' diye mesaj atıp karşılığında 'bu da kezban çıktı' diyen yazar.
öyle görünüyor.
ne yapaydık, iyi o zaman bana gel mi diyeydik?
edit: elimde belgeleri var, dilediği kadar inkar edebilir.
© copyright 2005 - 2026