bugün

nokianın henüz piyasaya sürmediği belkide tasarlamadığı hatta tasarlamadığı * ama doğubank ta yok satan telefon. 3 kameralıyış.
''polat alemdar bunu kullanıyor'' diye satışı yapılan çakma telefon.
http://www.nethaber.com/T...asla-olmayan-bir-modelini
haber kanallarına malzeme olan telefon, reklamını şimdiden yaptılar milletimize örnek teşkil ediyor ayrıca..*
çin malı telefonu 3 kameralı, pusulalı vs. gibi sözcüklerle banlandırıp milleti sömürmek için kullanılan bir model.
© copyright 2005 - 2026