bugün

allahtan benimle entry muhabbetlerine girmemiş yazar kardeşim..söylenenler doğruysa şimdiden tebrik ederim.canım iyi ki tanıdım seni * *
yerinde duramayan adam, bu ne enerji yahu hiç anlamış değilim.
(bkz: dördüncü nesil silik)
© copyright 2005 - 2026