bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- yürüyüş partisi8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- saba makamı ile okunan ezan4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- türkiye6
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- göbek adınız2
- rabbin para vermesi4
- amerika birleşik devletleri6
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- bugün de meme atan olmaması13
- almanya5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ilgi2
- makarna süzmek5
- terlikle dövmek2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- diş ağrısı2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- dna testiyle ırk öğrenmek2
Formattan ziyade gayet stabil çalışıyor ; ancak şu gayet saçma pc den izlerken çözünürlük seçtirmiyor bize.
Baby dizisi güzeldir, liseli dizisi gibi duruyor ama insanın merak duygusunun yanında ne kadar basiretsiz olduğunu bir güzel izlettiren dizidir.
görsel
Mizahı bile saçma! işine gideceksin, işini yapacaksın! işinden vakit bulursan arada izlersin. Hatta gerekirse netflix nedir hiç bilmezsin.
Bu twit resmen tüketim toplumunun önüne kırmızı halı seriyor. insanların git gide asosyalleşmesinde şüphesiz bu gibi platformların payı artık çok büyük.
Tahmin ediyorum ki Gelecekte maalesef netflix bağımlılığı diye bir psikopatolojiden bahsedeceğiz yahut bazı anormallikleri netflix faktörünü göz önünde bulundurarak anlamaya çalışacağız.
Mizahı bile saçma! işine gideceksin, işini yapacaksın! işinden vakit bulursan arada izlersin. Hatta gerekirse netflix nedir hiç bilmezsin.
Bu twit resmen tüketim toplumunun önüne kırmızı halı seriyor. insanların git gide asosyalleşmesinde şüphesiz bu gibi platformların payı artık çok büyük.
Tahmin ediyorum ki Gelecekte maalesef netflix bağımlılığı diye bir psikopatolojiden bahsedeceğiz yahut bazı anormallikleri netflix faktörünü göz önünde bulundurarak anlamaya çalışacağız.
35 yıldır televizyon kölesi olanları 2019 yılında yeni yeni rahatsız eden platform.
Kendi irademle televizyon izlemişliğim çok azdır ve Televizyon için de hep aynı şeyleri söylemişimdir. Ayrıca netflix kullanıcılara daha fazla kontrol imkanı sağlayarak insanları tv’ye görece daha bağımsız kılıyor.
ama sen bunu nerden bileceksin ki senin derdin sadece prim!
ama sen bunu nerden bileceksin ki senin derdin sadece prim!
yasaklanması gerektiğini düşündüğüm platform. bu ülkenin ecnebi filmlerine, dizilerine ihtiyacı yok televizyonlarımızda bir sürü güzel kanal var(tv8, tlc, a2) internet desen youtuber bolluğu yaşıyoruz aç birini(enes batur, berkcan güven, ruhi çenet) izle geçir vaktini ülkemiz kazanmış olur hem açık ve net.
dizi manyağı olmamak için uzak durduğum platform.
Organize işler sazan sarmalı nı yayınlamış platform.
Yılmaz Erdoğan cinemaxcimum un eline veriyor. Bundan sonra kim siker cinema yı.
Yılmaz Erdoğan cinemaxcimum un eline veriyor. Bundan sonra kim siker cinema yı.
insanları eve hapseden platform. Evet.
ileri-geri alma saniyesi 10 saniye olmaması lazım. Benim onu değiştirmem lazım ayarlarda seçenek olacak onu seçmem lazım. 2sn 5 sn 10 sn diye.
Ekran içinden ses kontrolü yapmam lazım.
Ekran içinden ses kontrolü yapmam lazım.
Parasını hakeden şeylerden biri. Kalp kalp kalp.
şimdi de recep ivedik 6 ya talip olmuşlar. coştur bizi netflix!!
https://tr.sputniknews.co...m_campaign=URL_shortening
https://tr.sputniknews.co...m_campaign=URL_shortening
Saçma sapan şeylere talip olmaktan vazgeçmeyen site. Recep ivedik ne allasen Netflix ya.
Elementary i durup dururken kaldırmış platformu. Ulan oğlum amacınız ne?
düşünsenize netflixe lost geliyormuş. ne şahane olurdu.
Buna üye olan kendini Zengin sanıyor. Komik evet.
buna üye olan kendini zengin sanmıyor, siz öyle bir algı yaratıyorsunuz. kişi kendinden bilir işi.
4 kullanıcı aylık kişi başı 10tl vererek sahip olabiliyor, nesi zenginlik bunun?
4 kullanıcı aylık kişi başı 10tl vererek sahip olabiliyor, nesi zenginlik bunun?
35 liralık sahte zenginlik.
Fakirler anlayamazsınız.
Fakirler anlayamazsınız.
3 kişilik bir ailenin aylık (2 kez) sinema (cinemaximum) masrafının 200 lira olduğunun düşünürsek aslında abone olmamak aptallık. net.
cinemaximum denen illet ülkeye girdiğinden beri sinema zevkim kaçtı.
18:00 seansına girersin, 25 dakika reklam, 18:30 da film başlar.
hatta bir keresinde (yeminle) film saatinden 15 dakika önce salona girdik, 30 dakika perde bomboş. çıktım görevlilerin yanına gittim durumu izah ettim telsizle anons yapıp filmi, pardon ilk önce 30 dakikalık reklamı başlattılar. o sinirle filmden bir bok anlamadım.
bu sinemacılarla filmcilerin tartışmasına sebep olan mısırda 25 lira.
25 lan. bilet 24 lira amk.
konu saptı. kahrolsun cinemaxiumum, yaşasın netflix.
cinemaximum denen illet ülkeye girdiğinden beri sinema zevkim kaçtı.
18:00 seansına girersin, 25 dakika reklam, 18:30 da film başlar.
hatta bir keresinde (yeminle) film saatinden 15 dakika önce salona girdik, 30 dakika perde bomboş. çıktım görevlilerin yanına gittim durumu izah ettim telsizle anons yapıp filmi, pardon ilk önce 30 dakikalık reklamı başlattılar. o sinirle filmden bir bok anlamadım.
bu sinemacılarla filmcilerin tartışmasına sebep olan mısırda 25 lira.
25 lan. bilet 24 lira amk.
konu saptı. kahrolsun cinemaxiumum, yaşasın netflix.
adamların bütçesi 10 milyar dolar. bu parayı bütün dünyadaki ülkelerde dizi-film üretmek için harcayacaklar. her ülkenin nabzına göre şerbet kıvamında diziler çekerek piyasanın tekeli haline gelecekler.
sonra da ufaktan ufaktan dünya elitlerinin insanların kafasını istediği gibi yönlendirmek üzere proje diziler çekip beyinleri formatlayacaklar. şimdilik sadece alan hakimiyeti kurmaya yoğunlaşmış durumdalar.
bak bizim sazan sarmalı filmini platformlarına aldılar şimdiden ve sinema salonları sahipleri isyan ediyorlar. bunlar daha iyi günleri. çok daha fenalarını göreceğiz.
sonra da ufaktan ufaktan dünya elitlerinin insanların kafasını istediği gibi yönlendirmek üzere proje diziler çekip beyinleri formatlayacaklar. şimdilik sadece alan hakimiyeti kurmaya yoğunlaşmış durumdalar.
bak bizim sazan sarmalı filmini platformlarına aldılar şimdiden ve sinema salonları sahipleri isyan ediyorlar. bunlar daha iyi günleri. çok daha fenalarını göreceğiz.
ister zenginlik ister fakirlik diyin ayda 30-40 tl ile kimse ne zengin olur nede ona o kadar para verince fakir olur. Birsürü dizi film program belgesel var o verdiğin paranın kat ve katını zaten izleyerek çıkartıyorsun.
Kendi bünyesinde yaptigi film ve dizileri gayet hoş birde bildiğiniz gibi türk dizisi yapildi "muhafız" tabii yabancı dizilere gore düşük bütçeyle yapiliyordur.
internetteki dizi, film vs. platformu. neden bu kadar keyif alıyorum acaba? istediğim şeyleri önceden de bulup izliyordum ama şu bir aylık kullanımdan sonra öyle alıştım ki sırf gezinmek için açıyorum bazen. hayır işimiz gücümüz, tezimiz de var ama işte...
valla üyeliğim vardı ama uzatmadım dizibox candır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar