bugün
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- wine me dine me2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- ilgi3
- bugün de meme atan olmaması13
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibne penis nah3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- chp'deki değişimciler3
- anın görüntüsü15
- 65 şut çekip gol atamamak5
- göbek adınız2
an itibariyle izlemeye başladığım dizi.
o kadar övüldükten sonra dayanamayıp netflixten izlediğim dizi. hazır yoğunluğum yokken tvde de izleyecek bir şey yokken açıp bunu izledim. ilk iki sezonu bitti. üçüncü sezona bi süre başlamayı düşünmüyorum. ancak ilk iki sezonunda anlatılan hikayeyi ve oyunculukları bir değerlendireyim.
ilk tebrik her şeyden evvel soundtrack için. gerçekten seçilen hem ingilizce hem de latinas müzikler harikaydı.
ikinci tebrik ise dizinin ana karakteri wagner moura için. karakter oyuncuyla öyle bir bütünleşmişki bunu izleyiciye net bir şekilde yansıtabiliyor. hikayenin dramasını muhteşem yansıtmış bir şahsiyet, hayran kaldım. hem gücü, hem kötülüğü, acımasızlığı, hırsı, hem aile bağlarını hem de zayıflığı ve acziyeti mükemmel göstermiş. bu hayali bir karakter de olabilirdi pablo escobar olması gerekmiyor ya da vay be escobarı ne güzel oynamış da demiyorum. çünkü escobarı hiç görmedim, tanımıyorum. demem o ki herif bir insanın insan olmanın getirdiği karakterin ve duyguları öyle bir göstermişki işte insan diyorsunuz. onun için el patron rolü ile tüm tebrikleri hakediyor.
diğer cast için aynı şeyleri diyemeyeceğim. ya da kolombiyadaki o dönemin şartlarını çok bilmediğimden diziye yansıtabilmişler mi tam emin değilim. ama şunu kolaylıkla farkedebilirim. her şey amerika için! evet tüm abd yapımlarında olduğu gibi dünyaya sevgi, barış ve huzur getirmek için amerika heryerde.
çekimlerle alakalı teknik detaylar da çok hoş idi. görüntü yönetmenine de tam puan veriyorum.
dizide geçen diyaloglar, kötülüğün tanımlanması, bir devletin çürümüşlüğü vs gibi kkonular da başarılı yansıtılmakta.
sonuç itibarı ile güzel bir dizi olmuş ilk iki sezonu ile. zaten 3 ve ardıl sezonları daha ayrı bir tür olacaklardır. farklı bir dizi olarak değerlendirilebilir.
ilk tebrik her şeyden evvel soundtrack için. gerçekten seçilen hem ingilizce hem de latinas müzikler harikaydı.
ikinci tebrik ise dizinin ana karakteri wagner moura için. karakter oyuncuyla öyle bir bütünleşmişki bunu izleyiciye net bir şekilde yansıtabiliyor. hikayenin dramasını muhteşem yansıtmış bir şahsiyet, hayran kaldım. hem gücü, hem kötülüğü, acımasızlığı, hırsı, hem aile bağlarını hem de zayıflığı ve acziyeti mükemmel göstermiş. bu hayali bir karakter de olabilirdi pablo escobar olması gerekmiyor ya da vay be escobarı ne güzel oynamış da demiyorum. çünkü escobarı hiç görmedim, tanımıyorum. demem o ki herif bir insanın insan olmanın getirdiği karakterin ve duyguları öyle bir göstermişki işte insan diyorsunuz. onun için el patron rolü ile tüm tebrikleri hakediyor.
diğer cast için aynı şeyleri diyemeyeceğim. ya da kolombiyadaki o dönemin şartlarını çok bilmediğimden diziye yansıtabilmişler mi tam emin değilim. ama şunu kolaylıkla farkedebilirim. her şey amerika için! evet tüm abd yapımlarında olduğu gibi dünyaya sevgi, barış ve huzur getirmek için amerika heryerde.
çekimlerle alakalı teknik detaylar da çok hoş idi. görüntü yönetmenine de tam puan veriyorum.
dizide geçen diyaloglar, kötülüğün tanımlanması, bir devletin çürümüşlüğü vs gibi kkonular da başarılı yansıtılmakta.
sonuç itibarı ile güzel bir dizi olmuş ilk iki sezonu ile. zaten 3 ve ardıl sezonları daha ayrı bir tür olacaklardır. farklı bir dizi olarak değerlendirilebilir.
bir breaking bad olmasa bile içerdiği dokumantasyon dili ile dizi tarihi içinde kendine müstesna bir yer almış olan dizidir. ancak her şeyden önce insanların hırslarını ve kendilerini korumak için ailelerini korumak için neler yaptıklarının bir özeti gibidir. Bir yandan dış dünyaya karşı acımasız ve taviz vermez birisi olmanız gerekirken içinizde biriken öfkenin kanalize edileceği bir yeri de yaratmanız gerekiyor. aslında pablo escobar bir halk adamıydı oligarşiye karşı olan duruşu krimal yollardan bile olsa halkının genelinin iyiliğini düşünmesi ve bu yolda hareket etmesi kendisinin ve sağ paramiliter grupların ve oligarkların tepkisini çekmiştir. ayrıca amerikan ekonomisine verdiği zarar ayrı bir başlık altında da incelenmelidir.
Rodrigo Amarante - Tuyo çalıyor. aklıma escobar geldi. güzel diziydi.
Çok sıcak, çok samimi bir dizidir.
Oyunculuk vesaire, senaryo gerçeklik, mükemmel işlenmiştir.
Bu kurduğum kale benim, içindeki gardiyanda, silahta benim.
Adamlar yapmış.
Oyunculuk vesaire, senaryo gerçeklik, mükemmel işlenmiştir.
Bu kurduğum kale benim, içindeki gardiyanda, silahta benim.
Adamlar yapmış.
escobarı oynayan beyefendi escobardan daha iyi escobar net.
hele birde uzaklara dalıp birden konuşmaya başlaması yok mu? adamı fena tutuyor.
ulan binlerce insanın katili, uyuşturucu karteli bir adama sevgi besletecek diziler yapıyorsunuz, sıkıntısını biz yaşıyoruz.
hele birde uzaklara dalıp birden konuşmaya başlaması yok mu? adamı fena tutuyor.
ulan binlerce insanın katili, uyuşturucu karteli bir adama sevgi besletecek diziler yapıyorsunuz, sıkıntısını biz yaşıyoruz.
intro müziği insana ispanyolca öğrenmeye teşvik ediyor.
Pablo Escobar rolü için Brezilyalı aktör Wagner Moura kilo almak zorunda kaldı ve hatta rolüne uymak için sahte göbek kullandı.
görsel
görsel
Gerçeklere dayanan, yine tüm sezonlar boyunca mümkün olduğunca gerçek görüntü kayıtlarına da yer verilen iyi bir netflix dizisi. ilk sezon ile üçüncü sezon birbirinden ayrılsa da kalitesi düşmüyor. Tabi ki ilk iki sezonda pablo escobar'ı canlandıran Wagner Moura faktörü çok büyük, sayesinde ülkemizin cahil kesiminde bir escobar aşkı bile oluştu. Yine bu iki sezon da sürekli bir hareket olması olayların yedire yedire aktarılması da kendisine bağlıyor.
Üçüncü sezon ise herşey cali cartel ve ortakları üzerine yoğunlaşmış, escobar gibi bir lider eksiği göze batıyor fakat seyir zevki düşmüyor. Lider olarak pena'yı canladıran Pedro Pascal ön plana çıkıyor ve dizinin yönünü suçlu odaklı olmaktan çıkarıp dedektif odaklı bir polisiye haline getiriyor.
Şahsen ilk sezonun izlemesinin yeterli olduğu görüşündeyim. Amerikan propagandası yapıldığına dair eleştiriler ise yersiz, hatta üçüncü sezon çoğu defa dış güçler konusuna odaklanıyor.
Üçüncü sezon ise herşey cali cartel ve ortakları üzerine yoğunlaşmış, escobar gibi bir lider eksiği göze batıyor fakat seyir zevki düşmüyor. Lider olarak pena'yı canladıran Pedro Pascal ön plana çıkıyor ve dizinin yönünü suçlu odaklı olmaktan çıkarıp dedektif odaklı bir polisiye haline getiriyor.
Şahsen ilk sezonun izlemesinin yeterli olduğu görüşündeyim. Amerikan propagandası yapıldığına dair eleştiriler ise yersiz, hatta üçüncü sezon çoğu defa dış güçler konusuna odaklanıyor.
Pablo escobarı aslından daha ılımlı ve çift yönlü (karakterinde iyilik de kötülük de bulunan) bir imajda gösterdiği, gerek senaristi gerek escobarın oğlu tarafından dile getirilmiştir.
Ki baştan ayağa kötü adam olarak donatılmış olsa, o kadar ilgi çekmezdi.
Ki baştan ayağa kötü adam olarak donatılmış olsa, o kadar ilgi çekmezdi.
netflix'in çıkardığı izlenmesi gereken güzel dizilerden biri. yaşanan olayların bire bir anlatımı ile sanki sizde olayların içindeymişsiniz izlenimi veriyor.kesinlikle çok sürükleyici bir yapım. diziyi izlemeye başladığınız zaman bayağı bir vaktinizi ayırmanız gerekecek. bana göre 10/9,5.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar