bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dünya12
- kuran-ı kerim3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- insan5
- kolombiya4
- anın görüntüsü22
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- almanya5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- opel frontera2
- x in memeleri3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kemalist dünya24
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- iran2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
an itibariyle izlemeye başladığım dizi.
o kadar övüldükten sonra dayanamayıp netflixten izlediğim dizi. hazır yoğunluğum yokken tvde de izleyecek bir şey yokken açıp bunu izledim. ilk iki sezonu bitti. üçüncü sezona bi süre başlamayı düşünmüyorum. ancak ilk iki sezonunda anlatılan hikayeyi ve oyunculukları bir değerlendireyim.
ilk tebrik her şeyden evvel soundtrack için. gerçekten seçilen hem ingilizce hem de latinas müzikler harikaydı.
ikinci tebrik ise dizinin ana karakteri wagner moura için. karakter oyuncuyla öyle bir bütünleşmişki bunu izleyiciye net bir şekilde yansıtabiliyor. hikayenin dramasını muhteşem yansıtmış bir şahsiyet, hayran kaldım. hem gücü, hem kötülüğü, acımasızlığı, hırsı, hem aile bağlarını hem de zayıflığı ve acziyeti mükemmel göstermiş. bu hayali bir karakter de olabilirdi pablo escobar olması gerekmiyor ya da vay be escobarı ne güzel oynamış da demiyorum. çünkü escobarı hiç görmedim, tanımıyorum. demem o ki herif bir insanın insan olmanın getirdiği karakterin ve duyguları öyle bir göstermişki işte insan diyorsunuz. onun için el patron rolü ile tüm tebrikleri hakediyor.
diğer cast için aynı şeyleri diyemeyeceğim. ya da kolombiyadaki o dönemin şartlarını çok bilmediğimden diziye yansıtabilmişler mi tam emin değilim. ama şunu kolaylıkla farkedebilirim. her şey amerika için! evet tüm abd yapımlarında olduğu gibi dünyaya sevgi, barış ve huzur getirmek için amerika heryerde.
çekimlerle alakalı teknik detaylar da çok hoş idi. görüntü yönetmenine de tam puan veriyorum.
dizide geçen diyaloglar, kötülüğün tanımlanması, bir devletin çürümüşlüğü vs gibi kkonular da başarılı yansıtılmakta.
sonuç itibarı ile güzel bir dizi olmuş ilk iki sezonu ile. zaten 3 ve ardıl sezonları daha ayrı bir tür olacaklardır. farklı bir dizi olarak değerlendirilebilir.
ilk tebrik her şeyden evvel soundtrack için. gerçekten seçilen hem ingilizce hem de latinas müzikler harikaydı.
ikinci tebrik ise dizinin ana karakteri wagner moura için. karakter oyuncuyla öyle bir bütünleşmişki bunu izleyiciye net bir şekilde yansıtabiliyor. hikayenin dramasını muhteşem yansıtmış bir şahsiyet, hayran kaldım. hem gücü, hem kötülüğü, acımasızlığı, hırsı, hem aile bağlarını hem de zayıflığı ve acziyeti mükemmel göstermiş. bu hayali bir karakter de olabilirdi pablo escobar olması gerekmiyor ya da vay be escobarı ne güzel oynamış da demiyorum. çünkü escobarı hiç görmedim, tanımıyorum. demem o ki herif bir insanın insan olmanın getirdiği karakterin ve duyguları öyle bir göstermişki işte insan diyorsunuz. onun için el patron rolü ile tüm tebrikleri hakediyor.
diğer cast için aynı şeyleri diyemeyeceğim. ya da kolombiyadaki o dönemin şartlarını çok bilmediğimden diziye yansıtabilmişler mi tam emin değilim. ama şunu kolaylıkla farkedebilirim. her şey amerika için! evet tüm abd yapımlarında olduğu gibi dünyaya sevgi, barış ve huzur getirmek için amerika heryerde.
çekimlerle alakalı teknik detaylar da çok hoş idi. görüntü yönetmenine de tam puan veriyorum.
dizide geçen diyaloglar, kötülüğün tanımlanması, bir devletin çürümüşlüğü vs gibi kkonular da başarılı yansıtılmakta.
sonuç itibarı ile güzel bir dizi olmuş ilk iki sezonu ile. zaten 3 ve ardıl sezonları daha ayrı bir tür olacaklardır. farklı bir dizi olarak değerlendirilebilir.
bir breaking bad olmasa bile içerdiği dokumantasyon dili ile dizi tarihi içinde kendine müstesna bir yer almış olan dizidir. ancak her şeyden önce insanların hırslarını ve kendilerini korumak için ailelerini korumak için neler yaptıklarının bir özeti gibidir. Bir yandan dış dünyaya karşı acımasız ve taviz vermez birisi olmanız gerekirken içinizde biriken öfkenin kanalize edileceği bir yeri de yaratmanız gerekiyor. aslında pablo escobar bir halk adamıydı oligarşiye karşı olan duruşu krimal yollardan bile olsa halkının genelinin iyiliğini düşünmesi ve bu yolda hareket etmesi kendisinin ve sağ paramiliter grupların ve oligarkların tepkisini çekmiştir. ayrıca amerikan ekonomisine verdiği zarar ayrı bir başlık altında da incelenmelidir.
Rodrigo Amarante - Tuyo çalıyor. aklıma escobar geldi. güzel diziydi.
Çok sıcak, çok samimi bir dizidir.
Oyunculuk vesaire, senaryo gerçeklik, mükemmel işlenmiştir.
Bu kurduğum kale benim, içindeki gardiyanda, silahta benim.
Adamlar yapmış.
Oyunculuk vesaire, senaryo gerçeklik, mükemmel işlenmiştir.
Bu kurduğum kale benim, içindeki gardiyanda, silahta benim.
Adamlar yapmış.
escobarı oynayan beyefendi escobardan daha iyi escobar net.
hele birde uzaklara dalıp birden konuşmaya başlaması yok mu? adamı fena tutuyor.
ulan binlerce insanın katili, uyuşturucu karteli bir adama sevgi besletecek diziler yapıyorsunuz, sıkıntısını biz yaşıyoruz.
hele birde uzaklara dalıp birden konuşmaya başlaması yok mu? adamı fena tutuyor.
ulan binlerce insanın katili, uyuşturucu karteli bir adama sevgi besletecek diziler yapıyorsunuz, sıkıntısını biz yaşıyoruz.
intro müziği insana ispanyolca öğrenmeye teşvik ediyor.
Pablo Escobar rolü için Brezilyalı aktör Wagner Moura kilo almak zorunda kaldı ve hatta rolüne uymak için sahte göbek kullandı.
görsel
görsel
Gerçeklere dayanan, yine tüm sezonlar boyunca mümkün olduğunca gerçek görüntü kayıtlarına da yer verilen iyi bir netflix dizisi. ilk sezon ile üçüncü sezon birbirinden ayrılsa da kalitesi düşmüyor. Tabi ki ilk iki sezonda pablo escobar'ı canlandıran Wagner Moura faktörü çok büyük, sayesinde ülkemizin cahil kesiminde bir escobar aşkı bile oluştu. Yine bu iki sezon da sürekli bir hareket olması olayların yedire yedire aktarılması da kendisine bağlıyor.
Üçüncü sezon ise herşey cali cartel ve ortakları üzerine yoğunlaşmış, escobar gibi bir lider eksiği göze batıyor fakat seyir zevki düşmüyor. Lider olarak pena'yı canladıran Pedro Pascal ön plana çıkıyor ve dizinin yönünü suçlu odaklı olmaktan çıkarıp dedektif odaklı bir polisiye haline getiriyor.
Şahsen ilk sezonun izlemesinin yeterli olduğu görüşündeyim. Amerikan propagandası yapıldığına dair eleştiriler ise yersiz, hatta üçüncü sezon çoğu defa dış güçler konusuna odaklanıyor.
Üçüncü sezon ise herşey cali cartel ve ortakları üzerine yoğunlaşmış, escobar gibi bir lider eksiği göze batıyor fakat seyir zevki düşmüyor. Lider olarak pena'yı canladıran Pedro Pascal ön plana çıkıyor ve dizinin yönünü suçlu odaklı olmaktan çıkarıp dedektif odaklı bir polisiye haline getiriyor.
Şahsen ilk sezonun izlemesinin yeterli olduğu görüşündeyim. Amerikan propagandası yapıldığına dair eleştiriler ise yersiz, hatta üçüncü sezon çoğu defa dış güçler konusuna odaklanıyor.
Pablo escobarı aslından daha ılımlı ve çift yönlü (karakterinde iyilik de kötülük de bulunan) bir imajda gösterdiği, gerek senaristi gerek escobarın oğlu tarafından dile getirilmiştir.
Ki baştan ayağa kötü adam olarak donatılmış olsa, o kadar ilgi çekmezdi.
Ki baştan ayağa kötü adam olarak donatılmış olsa, o kadar ilgi çekmezdi.
netflix'in çıkardığı izlenmesi gereken güzel dizilerden biri. yaşanan olayların bire bir anlatımı ile sanki sizde olayların içindeymişsiniz izlenimi veriyor.kesinlikle çok sürükleyici bir yapım. diziyi izlemeye başladığınız zaman bayağı bir vaktinizi ayırmanız gerekecek. bana göre 10/9,5.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar