bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- allah bu yahudilerin belası versin3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- 1 euro 52 93 tl2
- lip balm kullanan erkek6
- sedat pekmez18
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- devşirmelik makamı13
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- cut the crap4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- toplu taşıma aracı2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- diamond bosphoruss denen yazar7
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- tekerlek kaşar4
- ayrılığın 7 aşaması2
- 2026 dünya kupası15
an itibariyle izlemeye başladığım dizi.
o kadar övüldükten sonra dayanamayıp netflixten izlediğim dizi. hazır yoğunluğum yokken tvde de izleyecek bir şey yokken açıp bunu izledim. ilk iki sezonu bitti. üçüncü sezona bi süre başlamayı düşünmüyorum. ancak ilk iki sezonunda anlatılan hikayeyi ve oyunculukları bir değerlendireyim.
ilk tebrik her şeyden evvel soundtrack için. gerçekten seçilen hem ingilizce hem de latinas müzikler harikaydı.
ikinci tebrik ise dizinin ana karakteri wagner moura için. karakter oyuncuyla öyle bir bütünleşmişki bunu izleyiciye net bir şekilde yansıtabiliyor. hikayenin dramasını muhteşem yansıtmış bir şahsiyet, hayran kaldım. hem gücü, hem kötülüğü, acımasızlığı, hırsı, hem aile bağlarını hem de zayıflığı ve acziyeti mükemmel göstermiş. bu hayali bir karakter de olabilirdi pablo escobar olması gerekmiyor ya da vay be escobarı ne güzel oynamış da demiyorum. çünkü escobarı hiç görmedim, tanımıyorum. demem o ki herif bir insanın insan olmanın getirdiği karakterin ve duyguları öyle bir göstermişki işte insan diyorsunuz. onun için el patron rolü ile tüm tebrikleri hakediyor.
diğer cast için aynı şeyleri diyemeyeceğim. ya da kolombiyadaki o dönemin şartlarını çok bilmediğimden diziye yansıtabilmişler mi tam emin değilim. ama şunu kolaylıkla farkedebilirim. her şey amerika için! evet tüm abd yapımlarında olduğu gibi dünyaya sevgi, barış ve huzur getirmek için amerika heryerde.
çekimlerle alakalı teknik detaylar da çok hoş idi. görüntü yönetmenine de tam puan veriyorum.
dizide geçen diyaloglar, kötülüğün tanımlanması, bir devletin çürümüşlüğü vs gibi kkonular da başarılı yansıtılmakta.
sonuç itibarı ile güzel bir dizi olmuş ilk iki sezonu ile. zaten 3 ve ardıl sezonları daha ayrı bir tür olacaklardır. farklı bir dizi olarak değerlendirilebilir.
ilk tebrik her şeyden evvel soundtrack için. gerçekten seçilen hem ingilizce hem de latinas müzikler harikaydı.
ikinci tebrik ise dizinin ana karakteri wagner moura için. karakter oyuncuyla öyle bir bütünleşmişki bunu izleyiciye net bir şekilde yansıtabiliyor. hikayenin dramasını muhteşem yansıtmış bir şahsiyet, hayran kaldım. hem gücü, hem kötülüğü, acımasızlığı, hırsı, hem aile bağlarını hem de zayıflığı ve acziyeti mükemmel göstermiş. bu hayali bir karakter de olabilirdi pablo escobar olması gerekmiyor ya da vay be escobarı ne güzel oynamış da demiyorum. çünkü escobarı hiç görmedim, tanımıyorum. demem o ki herif bir insanın insan olmanın getirdiği karakterin ve duyguları öyle bir göstermişki işte insan diyorsunuz. onun için el patron rolü ile tüm tebrikleri hakediyor.
diğer cast için aynı şeyleri diyemeyeceğim. ya da kolombiyadaki o dönemin şartlarını çok bilmediğimden diziye yansıtabilmişler mi tam emin değilim. ama şunu kolaylıkla farkedebilirim. her şey amerika için! evet tüm abd yapımlarında olduğu gibi dünyaya sevgi, barış ve huzur getirmek için amerika heryerde.
çekimlerle alakalı teknik detaylar da çok hoş idi. görüntü yönetmenine de tam puan veriyorum.
dizide geçen diyaloglar, kötülüğün tanımlanması, bir devletin çürümüşlüğü vs gibi kkonular da başarılı yansıtılmakta.
sonuç itibarı ile güzel bir dizi olmuş ilk iki sezonu ile. zaten 3 ve ardıl sezonları daha ayrı bir tür olacaklardır. farklı bir dizi olarak değerlendirilebilir.
bir breaking bad olmasa bile içerdiği dokumantasyon dili ile dizi tarihi içinde kendine müstesna bir yer almış olan dizidir. ancak her şeyden önce insanların hırslarını ve kendilerini korumak için ailelerini korumak için neler yaptıklarının bir özeti gibidir. Bir yandan dış dünyaya karşı acımasız ve taviz vermez birisi olmanız gerekirken içinizde biriken öfkenin kanalize edileceği bir yeri de yaratmanız gerekiyor. aslında pablo escobar bir halk adamıydı oligarşiye karşı olan duruşu krimal yollardan bile olsa halkının genelinin iyiliğini düşünmesi ve bu yolda hareket etmesi kendisinin ve sağ paramiliter grupların ve oligarkların tepkisini çekmiştir. ayrıca amerikan ekonomisine verdiği zarar ayrı bir başlık altında da incelenmelidir.
Rodrigo Amarante - Tuyo çalıyor. aklıma escobar geldi. güzel diziydi.
Çok sıcak, çok samimi bir dizidir.
Oyunculuk vesaire, senaryo gerçeklik, mükemmel işlenmiştir.
Bu kurduğum kale benim, içindeki gardiyanda, silahta benim.
Adamlar yapmış.
Oyunculuk vesaire, senaryo gerçeklik, mükemmel işlenmiştir.
Bu kurduğum kale benim, içindeki gardiyanda, silahta benim.
Adamlar yapmış.
escobarı oynayan beyefendi escobardan daha iyi escobar net.
hele birde uzaklara dalıp birden konuşmaya başlaması yok mu? adamı fena tutuyor.
ulan binlerce insanın katili, uyuşturucu karteli bir adama sevgi besletecek diziler yapıyorsunuz, sıkıntısını biz yaşıyoruz.
hele birde uzaklara dalıp birden konuşmaya başlaması yok mu? adamı fena tutuyor.
ulan binlerce insanın katili, uyuşturucu karteli bir adama sevgi besletecek diziler yapıyorsunuz, sıkıntısını biz yaşıyoruz.
intro müziği insana ispanyolca öğrenmeye teşvik ediyor.
Pablo Escobar rolü için Brezilyalı aktör Wagner Moura kilo almak zorunda kaldı ve hatta rolüne uymak için sahte göbek kullandı.
görsel
görsel
Gerçeklere dayanan, yine tüm sezonlar boyunca mümkün olduğunca gerçek görüntü kayıtlarına da yer verilen iyi bir netflix dizisi. ilk sezon ile üçüncü sezon birbirinden ayrılsa da kalitesi düşmüyor. Tabi ki ilk iki sezonda pablo escobar'ı canlandıran Wagner Moura faktörü çok büyük, sayesinde ülkemizin cahil kesiminde bir escobar aşkı bile oluştu. Yine bu iki sezon da sürekli bir hareket olması olayların yedire yedire aktarılması da kendisine bağlıyor.
Üçüncü sezon ise herşey cali cartel ve ortakları üzerine yoğunlaşmış, escobar gibi bir lider eksiği göze batıyor fakat seyir zevki düşmüyor. Lider olarak pena'yı canladıran Pedro Pascal ön plana çıkıyor ve dizinin yönünü suçlu odaklı olmaktan çıkarıp dedektif odaklı bir polisiye haline getiriyor.
Şahsen ilk sezonun izlemesinin yeterli olduğu görüşündeyim. Amerikan propagandası yapıldığına dair eleştiriler ise yersiz, hatta üçüncü sezon çoğu defa dış güçler konusuna odaklanıyor.
Üçüncü sezon ise herşey cali cartel ve ortakları üzerine yoğunlaşmış, escobar gibi bir lider eksiği göze batıyor fakat seyir zevki düşmüyor. Lider olarak pena'yı canladıran Pedro Pascal ön plana çıkıyor ve dizinin yönünü suçlu odaklı olmaktan çıkarıp dedektif odaklı bir polisiye haline getiriyor.
Şahsen ilk sezonun izlemesinin yeterli olduğu görüşündeyim. Amerikan propagandası yapıldığına dair eleştiriler ise yersiz, hatta üçüncü sezon çoğu defa dış güçler konusuna odaklanıyor.
Pablo escobarı aslından daha ılımlı ve çift yönlü (karakterinde iyilik de kötülük de bulunan) bir imajda gösterdiği, gerek senaristi gerek escobarın oğlu tarafından dile getirilmiştir.
Ki baştan ayağa kötü adam olarak donatılmış olsa, o kadar ilgi çekmezdi.
Ki baştan ayağa kötü adam olarak donatılmış olsa, o kadar ilgi çekmezdi.
netflix'in çıkardığı izlenmesi gereken güzel dizilerden biri. yaşanan olayların bire bir anlatımı ile sanki sizde olayların içindeymişsiniz izlenimi veriyor.kesinlikle çok sürükleyici bir yapım. diziyi izlemeye başladığınız zaman bayağı bir vaktinizi ayırmanız gerekecek. bana göre 10/9,5.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar