on ikinci nesil yazar.
Aaa teşekkür ederim, çok onore oldum efem.
arkadaş ne zamandır yoktu demek ki maaşı yatmış.
merhaba mrmuptezel mamanı verdiler sanırım ne zamandır yoktun.

görsel
(bkz: #46334328)
Lan bari attığım enrty'i kopyala yapıştır yapma özgün ol az. troll dediğin biraz özgün olur ATM çalışanı seni. Partinde ki troll olma kursunu yinemi ektin sen minnak troll seni.
Sevmeye başladım kendisini.
Ahh birde o kendisini sevebilse sevgili dostum.
erkekmiş lan bu. ulan yoksa hepimizi erkeğizde birbirimizimi yanlıyoruz bilmeden.
aynı zamanda troll maaşlarına zam yaptıklarından keyfi yerinde olan yazar müsvettesidir.

hakarete (#46540010) karşılık verilmiştir.
Benim gibi gereksiz ve agresif bir adama gösterdiği sabır ve sevgi için teşekkürü gönülden ettiğim güzel insan, değerli yazar.
Karakterli ve renkli bir yazar dost.
(#46762600)' e yaptığım editi okumasını rica ettiğim dost ve insan gibi insan yazar. sevgiler...
Dostluğun değerini bilen ince ruhlu üstat. Her istediğine kavuşmasını dilerim.
© copyright 2005 - 2026