bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- bazı alimler2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- helal olsun be2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- ithal et2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 0 0 73
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
yazılışını tam olarak bilmediğim, azerbaycan'dayken içtiğim vodka budur ulan dediğim kutsal su...
kesinlikle votkaların kralıdır. içimi inanılmaz yumuşak, alkol oranı ise o kadar yüksektir. bir piknik etkinliğinde arabanın torpido gözünde unuttuğumuz bir şişe moskovskaya'yı, tüm alkoller tükendikten sonra bulmuş, artık sıcaktan buharlaşmış olan bu votkayı, tıpkı su içer gibi içmiştik. normalde o sıcaklıkta bir votka içilse, gözlerden yaş gelmesi, tüm sindirim sisteminin yanması gerekirken, moskovskaya lıkır lıkır akmıştı boğazdan. kesinlikle sek içilmelidir.
nasihatsal edit : arabayı biz kullanmıyorduk.
nasihatsal edit : arabayı biz kullanmıyorduk.
dünyanın en baba vodkasıdır. smirnof ve absolit bu haşmetli abimizin yanında daha liseli ergendir.
"moskovskaya" şeklinde telaffuz edilir.
vodkadan hala hoşlanmamama karşın, 1998 yılında almatı'da bir arkadaşımın doğum gününde kazak arkadaşlarımın " bak içmezsen ciddiyiz döveriz." tehditleri karşısında cebren ve hileyle içmişliğim vardır. içmemle birlikte boğazımdan, burnumda, gözlerinden ve kulaklarımdan ışık hızıyla alev çıkmıştır.
tamam en baba vodkadır ama evlerden uzak olsundur.
"moskovskaya" şeklinde telaffuz edilir.
vodkadan hala hoşlanmamama karşın, 1998 yılında almatı'da bir arkadaşımın doğum gününde kazak arkadaşlarımın " bak içmezsen ciddiyiz döveriz." tehditleri karşısında cebren ve hileyle içmişliğim vardır. içmemle birlikte boğazımdan, burnumda, gözlerinden ve kulaklarımdan ışık hızıyla alev çıkmıştır.
tamam en baba vodkadır ama evlerden uzak olsundur.
içimi çok akıcı ve temiz olmasına rağmen bir anda tepe taklak edebilme becerisine sahip olan içki. rusya da bir türk inşaat firmasında çalışan muhasebeci arkadaşım getirdiği zaman * denemiştim. votka ya ölüp bitmeyen biri olarak söyleyebilirim ki deneyebilirseniz, fazlaca haz alacaksınız.
içimi çok yumuşak ama öyle türkiyedeki aseton vodkalara benzemez. hatta 4 kez distile edilir en az. diğer iyi vodka da ruski standart dır.
Trabzon sınırları içerisinde yaşarken bir kaç kez tatma şansı bulduğum meret.
ben böyle güzel akan bişey içmemiştim aga. ama bütün sofuluğuma rağmen geçmişin engin duvarlarından atlayıp önüme gelse, sorgulamam. en az 5 shotum var.
ben böyle güzel akan bişey içmemiştim aga. ama bütün sofuluğuma rağmen geçmişin engin duvarlarından atlayıp önüme gelse, sorgulamam. en az 5 shotum var.
SMiRNOFF VEYA ABSOLUTE ILE KARSILASTIRILMAMASI GEREKIR, RAKIBI RUSKI STANDARTTIR, RUSKI 1-0 ONDE DIR.
Stolichnaya değildir.
yüksek kültür kasmaya gerek yok, zira rusyayı iyi bilenler size götüyle güler
her şehirde lokal imalatçılar vardır ki en ünlü markalara takarlar, sahibi de
o işi keyif için yapar, değil ihraç etmek, st petersburgdaysa moskavaya bile satış yapmaz.
kekolarda bunu anlayamaz. marka tokuşturmaya kalkan varsa
(bkz: rusian standart) iç de vodka gör.
her şehirde lokal imalatçılar vardır ki en ünlü markalara takarlar, sahibi de
o işi keyif için yapar, değil ihraç etmek, st petersburgdaysa moskavaya bile satış yapmaz.
kekolarda bunu anlayamaz. marka tokuşturmaya kalkan varsa
(bkz: rusian standart) iç de vodka gör.
sek olarak oturup lıkır lıkır içilebilecek yumuşak bir belarus, ukrayna ortak yapımı vodkadır. söylenenin aksine russian standart'tan daha iyidir.
not: boktan şişesine aldanmayın bulabilirseniz alın ve için.
not: boktan şişesine aldanmayın bulabilirseniz alın ve için.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar