bugün
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- fas6
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- anın fotoğrafı2
- japonya4
- guyana4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- velvet13
- bosna hersek3
- moğolistan2
- ekonomi3
- sözlük kızlarının vücutları15
- cezayir2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- çekya3
- ona bir şey söyle10
- arnavutluk2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- avustralya2
- kolu kıllı kız3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- türk moğol kardeştir3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kemal kılıçdaroğlu18
- iveco daily3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- ahududu2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- anın görüntüsü18
Şaka sanmıştım, maalesef gerçekmiş.
Mekanın cennet olsun güzel kalpli, enerji dolu kadın.
Mekanın cennet olsun güzel kalpli, enerji dolu kadın.
Uzun zamandır tanırım çok pozitif sohbeti güzel olan bir insandı. Kendisine ulaşamadım galiba durum gerçek. Ciddi anlamda üzüldüm. Çok gençti ya bu kadar erken olması insanı daha da üzüyor.
Bir insanın ömrüne sığdırabileceğinden fazla gezdi gördü tadını çıkartmayı bildi ve galiba gitti. inanmak istemiyorum inanması zor. Allah rahmet eylesin diyorum çok üzüldüm. Evet.
Bir insanın ömrüne sığdırabileceğinden fazla gezdi gördü tadını çıkartmayı bildi ve galiba gitti. inanmak istemiyorum inanması zor. Allah rahmet eylesin diyorum çok üzüldüm. Evet.
kendisini tanımam, konuşmuşluğum da yoktur. burada yazar olduğunu ve vefat etmiş olduğunu yeni işittim, gördüm. insan hayatı böyledir işte, ölüm ve yaşam ince bir çizgi, ikiz kardeş!
Allah rahmetiyle muamelede bulunsun inşallah.
Allah rahmetiyle muamelede bulunsun inşallah.
Mayista geliyordun, pişi ismarlayacaktin hani. Gule güle arkadaşım
Tanımam, entrysine bile denk geldim mi bilmem, lakin ölümü üzmüştür.
Bir gün hepimizin de gideceği yere gitmiş. Çok acele etmiş.
Allah'tan rahmet, ailesine sabır diliyorum.
Genç ölümü başka yakıyor insanın canını. Allah kimseye vermesin.
Allah'tan rahmet, ailesine sabır diliyorum.
Genç ölümü başka yakıyor insanın canını. Allah kimseye vermesin.
arasıra konuşurduk..
denilecek pek bir şey de yok açıkçası.. sevenlerine sabır dilerim buradan..
pilot olmayı istediği bir dönem vardı sonra o hevesi geçti vesaire..
neyse hayat dediğimiz böyle de bir şey işte..
denilecek pek bir şey de yok açıkçası.. sevenlerine sabır dilerim buradan..
pilot olmayı istediği bir dönem vardı sonra o hevesi geçti vesaire..
neyse hayat dediğimiz böyle de bir şey işte..
facebookta falan arkadaşları başsağlığı dilemiş birbirlerine hep.
bu kadar ağır bir rahatsızlıkla mücadele verirken bunu entrylerinde hiç hissettirmedi. hep hayat dolu, pozitifti kendisi. facebooktan öğrendiğim kadarıyla 2 ay önce rahatsızlığı nüksetmiş ve 14 mayısta rahmetli olmuş. son entrysini 18 gün önce girmiş bu güzel yürekli insan ve yine geyiğini yapmış rahatsızlığına inat. mekanın cennet olsun güzel yürekli arkadaşım. kendi rahatsızlığına bakmadan, beni o zor günlerimde teselli edişini unutmayacağım.
her vefat erkendir ama mimist için daha erkendi.
bu kadar ağır bir rahatsızlıkla mücadele verirken bunu entrylerinde hiç hissettirmedi. hep hayat dolu, pozitifti kendisi. facebooktan öğrendiğim kadarıyla 2 ay önce rahatsızlığı nüksetmiş ve 14 mayısta rahmetli olmuş. son entrysini 18 gün önce girmiş bu güzel yürekli insan ve yine geyiğini yapmış rahatsızlığına inat. mekanın cennet olsun güzel yürekli arkadaşım. kendi rahatsızlığına bakmadan, beni o zor günlerimde teselli edişini unutmayacağım.
her vefat erkendir ama mimist için daha erkendi.
Vasiyetiymiş mezar taşı kırmızı olsunmus.
allah rahmet eylesin.
daha önce silik yiyen nickimin başlığını açan yazardı . barcelona'ya birlikte gideceğiz geyiği yapardım sürekli nickaltında o da açık oylardı . çok üzüldüm dostum mekanın cennet olsun umarım yüzünü güldürebilmişimdir .
galerisini daha önce büyük bir keyifle gezinmiştim rahmetli olduğu haberini alınca tekrar gezindim kırmızı ojeli , güzel elleriyle hayatından çok güzel kareler bırakmış sözlüğe . istanbul'u gerçekten yaşamış dostum . güzel ellerin için https://www.youtube.com/watch?v=i4vPvvPECV4 mekanın cennet olsun .
tanımıyordum kendisini. mesaj kutumu kontrol ettim mesajlaşma yok. olsaydı daha çok üzülürdüm.
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Allah sevenlerine sabır versin...
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Allah sevenlerine sabır versin...
kırmızı bir cennette huzurludur umarım.. üzüldüm.
dün gece nickini sol framede görünce yine sözlüğe kırmızı ojeli ellerini attığını bu yüzden nick altının hortlatıldığını düşünmüştüm , uzun süredir kendisiyle konuşmadığım için ben de bir iki takılır bir dost selamı veririm diye düşünürken dostumuzun rahmetli olduğunu öğrendim . dünden beri hep onu düşünüyorum . bugün istanbul'da çok güzel bir hava var dolmabahçe, kabataş , beşiktaş , ortaköy cıvıl cıvıl eminim hayatta olsaydı bugünün keyfini en güzel o çıkarırdı . aşık olduğum kız gibi o da sivaslı .üstelik hem aynı liseden hem de aynı üniversite'den mezunlar . istanbul'da sevdikleri mekanlara kadar aralarında inanılmaz bir benzerlik var . bu entryle beraber sanırım nick altına bugün girilen 20. entry falan olacak . nick altını böyle hortlatmak her ne kadar bana tarifsiz bir hüzün verse de , sözlüğe yaydığın güzel enerji için , yüzümüzü güldürdüğün için , herkesle çok güzel iletişim kurduğun için çok teşekkür ederim . mekanın cennet olsun . sivas'a gelince mutlaka ziyaretine geleceğim .
Ailesine baş sağlığı diliyorum, okumayacaklar ama olsun, ruhu şad olsun.
Sözlüğe girdiğimde çok rastgele şekilde birinin girilerine bakarken vefat ettiğini anladım. Mimist kimdi ya, nick çok tanıdık geliyor derken derken girilerine bakınca hatırladım.
Çok üzüldüm. Acayip kötü bir duygu, daha 22 gün önce entry girmiş ve şimdi toprak altında.
Ölüm bir gerçek ama bu kadar ani, genç yaşta ve benim asla sahip olmadığım kadar hayat enerjisi Yüksek birinin vefatı içimi yaktı.
Kim bilir ailesi ne durumdadır, sabır diliyorum. hayatı ertelemeyin yazmış bir girisinde.
Umarım hayatı ertelemediği bir yaşam sürmüştür.
Sözlüğe girdiğimde çok rastgele şekilde birinin girilerine bakarken vefat ettiğini anladım. Mimist kimdi ya, nick çok tanıdık geliyor derken derken girilerine bakınca hatırladım.
Çok üzüldüm. Acayip kötü bir duygu, daha 22 gün önce entry girmiş ve şimdi toprak altında.
Ölüm bir gerçek ama bu kadar ani, genç yaşta ve benim asla sahip olmadığım kadar hayat enerjisi Yüksek birinin vefatı içimi yaktı.
Kim bilir ailesi ne durumdadır, sabır diliyorum. hayatı ertelemeyin yazmış bir girisinde.
Umarım hayatı ertelemediği bir yaşam sürmüştür.
biz yalancı dünyadayız o gerçek dünyaya gitti. Hiç konuşmadım görüşmedim ama eski entrylerine ve profilini biraz incelendikten sonra ne kadar önemli ve değerli bir insanı kaybettiğimizi anladım. Ruhun şad mekanın cennet olsun güzel insan. Işığınla karanlık dünyayı aydınlattığın için teşekkür ederiz.
Ara sıra ben oylarım, ara sıra da o oylardı. Görmediğim, birinin bu kötü haberi yıktı geçti. Çok gençti.
Ölüm haberini okuduktan sonra istisnasız her gece düşündüğüm yazar.
Hiç konuşmuşluğumuz yoktu genelde attığı fotoğraflara denk gelirdim. Gittiğinde okudum bütün entrylerini.
Gitmemeliydin, seni kaybettiğimizi öğrenince içimde olan bu his bana hiç tanıdık değil. Üzülerek bir kaç fotoğrafına baktım. Gerçekten gitmemeliydin. Gözlerinde ki ışık hayatım boyunca yakalamaya çalıştığım parlaklıktaydı. Gülümsemeyi hiç bırakmadığını tahmin ediyorum. Umarım çok acı çekmemişsindir, biz çok acı çekiyoruz. Hayatım boyunca unutamayacağım tek tanımadığım olacaksın.
Huzurla uyu. Mekanın cennet olsun, güzel gülüşlü kız.
Hiç konuşmuşluğumuz yoktu genelde attığı fotoğraflara denk gelirdim. Gittiğinde okudum bütün entrylerini.
Gitmemeliydin, seni kaybettiğimizi öğrenince içimde olan bu his bana hiç tanıdık değil. Üzülerek bir kaç fotoğrafına baktım. Gerçekten gitmemeliydin. Gözlerinde ki ışık hayatım boyunca yakalamaya çalıştığım parlaklıktaydı. Gülümsemeyi hiç bırakmadığını tahmin ediyorum. Umarım çok acı çekmemişsindir, biz çok acı çekiyoruz. Hayatım boyunca unutamayacağım tek tanımadığım olacaksın.
Huzurla uyu. Mekanın cennet olsun, güzel gülüşlü kız.
Şok oldum an itibariyle. Nasıl ya?
Bu kırmızı ojeli hayat dolu kız şimdi yok mu?
Tesadüfen nickaltına rastladım vefat falan görünce kalbime bi sızı girdi.
Ben mimisti yalnızca attığı görsellerden tanırdım. Ama uzun süre hep yazdık burada eş zamanlı. Herkes gitti geldi gitti tekrar ama mimist hep buradaydı benim ilk zamanlarımdan beri. Sözlükte kendimi yabancı hissetmiyordum böyle uzun zamandır yazan birkaç yazar sayesinde.
Mimist umarım çok mutlusundur gittiğin yerde canım benim.
Bu kırmızı ojeli hayat dolu kız şimdi yok mu?
Tesadüfen nickaltına rastladım vefat falan görünce kalbime bi sızı girdi.
Ben mimisti yalnızca attığı görsellerden tanırdım. Ama uzun süre hep yazdık burada eş zamanlı. Herkes gitti geldi gitti tekrar ama mimist hep buradaydı benim ilk zamanlarımdan beri. Sözlükte kendimi yabancı hissetmiyordum böyle uzun zamandır yazan birkaç yazar sayesinde.
Mimist umarım çok mutlusundur gittiğin yerde canım benim.
Ben saka sanmistim ciddi ciddi vefat etmiş sanirim tabi ama burası sözlük oldugu icin yine de şu an bir belki var ama doğruysa allah rahmet eylesin.
kendisinden uzun zamandır haber alamıyordum. caddebostan sahilinde kahve içecektik kendisiyle. allah rahmet eylesin, ışıklar içinde uyusun.
hiç konuşmadık ama kırmızı ojeli parmaklarıyla süslediği fotoğrafları görüyordum. uzun süredir hasta olduğunu yeni öğrendim. hem amansız bir hastalıkla boğuş, hem de bunu hiç belli etme! böyle insanlara gerçekten saygı duyuyorum. bunu başarabilmek hep umutlu, mutlu görünebilmek gerçekten güç istiyor. mekanın cennet olsun kırmızı ojeli, güzel yürekli kadın. rahat uyu.
bak kaç aydır toprağın altındasın, ama hala seni yad edenler var. tanıyanlar, tanımayanlar...
umarım orada bir yerlerde keyfin yerindedir. gittiğin yerde aynı bahçeyi kur. biz seninle kararlaştrdığımız gibi kar yağarken bahçede sıcak şarap içeceğiz. yapacağız bunu. cennete selamlar.
umarım orada bir yerlerde keyfin yerindedir. gittiğin yerde aynı bahçeyi kur. biz seninle kararlaştrdığımız gibi kar yağarken bahçede sıcak şarap içeceğiz. yapacağız bunu. cennete selamlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar