mimist

daha önce silik yiyen nickimin başlığını açan yazardı . barcelona'ya birlikte gideceğiz geyiği yapardım sürekli nickaltında o da açık oylardı . çok üzüldüm dostum mekanın cennet olsun umarım yüzünü güldürebilmişimdir .
© copyright 2005 - 2026