bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır10
- bir insanı sevmek5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- yazarların imza parfümleri3
- günaydın2
- fazla kilo2
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- dil2
- oyuncu2
- futbol16
- insan2
- düşün ki o bunu okuyor17
- ameliyat olmak7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- kolu kıllı kız4
- egay sucukcu8
- pakistan3
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- gocu2
- velvet13
- hindistan3
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fas6
- guyana4
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- yaşamak üzerine2
- bosna hersek3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- japonya4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
görsel
çok gezen bir yazar. accık dinlen.
çok gezen bir yazar. accık dinlen.
Yediğin içtiğin senin olsun bize gördüğünü anlat sözünü yaşatıyor adeta.
görsel
Özel mesaj alımına kapalı.
Özel mesaj alımına kapalı.
Kendisini gezdiği yerler paylaştığı yemek görselleri açısından (bkz: ezgi sertel) e benzetiyorum ezgi gıda avcisi mimist ise eski nesil yazar ve admin avcısı biri bariz fark bu aradaki.
Birlikte barcelona'ya gitme planları yaptığımız yaşar dişisi.
kendisine özel mesaj atamadığım maden suyu şişesi resmime diss atmış savaş isteyen yazar.
Yarın kırmızı ojeli elleriyle yeni akademik yılına yeni üniversitesinde işe başlayacak olan yazar.
Efsane kafa avcısı geri dönmüş şu an için özel mesaj alımı kapalı ne zaman kendisi gözüne bir yazar kestirir ise mesaj alımı açılır bağlantılar saçılır sonra mission completed kaybolur bir süre bir nevi karadul örümceği modeli.
Bugün sözlüğe bilimum uzvunu atmamış ve halen sözlükte birini avlamamış nickaltina bir ben yazıyorum çok garip .
Tırpan gibi elleri, toynak gibi ayakları olan kadınların yaptıkları paylaşımlarla düşürdükleri estetik çıtasını, kendi çapında yükseltebilen yazar. Artı olarak kendisi akrep kadınıymış; ki henüz elleri & ayakları güzel olmayan, bakımına dikkat etmeyenine denk gelmedim.
Kendisine, toynak sevicilerin takıntı yaptığı kırmızı ojeleriyle mutluluklar diliyorum, aynen devam.
Kendisine, toynak sevicilerin takıntı yaptığı kırmızı ojeleriyle mutluluklar diliyorum, aynen devam.
yazarıda yazanıda tanımam ama umarım bizi yemiyosundur sayın levrek.
Tanımam etmem yazarı. Söylenenlerden yola çıkarsam eğer öldüyse mekanı cennet olsun.
huzur içinde yat arkadaşım.
Maalesef.
Hemşehrim, aynı üniversitede okuduğum ablaydı.
Ne diyeyim, orada mutluluklar.
2 gün önce sivasın bir tv kanalında da adı geçmişti. Doğru yani arkadaşlar, troll falan yok.
Alın internette de var: ismi afişe olmasın diye kaldırdım.
Edit: mesaj attı bir sürü kişi, adını ifşa etmeyeceğim yahut gazete haberlerini atmayacağım.
Hemşehrim, aynı üniversitede okuduğum ablaydı.
Ne diyeyim, orada mutluluklar.
2 gün önce sivasın bir tv kanalında da adı geçmişti. Doğru yani arkadaşlar, troll falan yok.
Alın internette de var: ismi afişe olmasın diye kaldırdım.
Edit: mesaj attı bir sürü kişi, adını ifşa etmeyeceğim yahut gazete haberlerini atmayacağım.
Biraz araştirdim hayatini kaybetmiş olabilir ama nedenini bilmiyorum.
Yıllar evvel birkaç kere uzun uzadıya tatlı tatlı konuştuğum bir yazardı. ismini sormamıştım hiç ama eğer doğruysa mekanı cennet olsun. Çok üzüldüm.
Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun.
şimdi ismini googleda arattığımda şok oldum.. çok iyi, iyi niyetli, yardımsever, karşısındakinin iyiliği rahatı için kendisini 2. plana atan güzel kalpli süper bir insandı.. nur içinde uyusun.. eminim mekanı cennet olur... sivasta da ortak tanıdıklarımız var korkuyorum onları arayıp sormaya.. hastaydı atlatmıştı ama olmadı demek...
ölüm haberini gün içinde öğrendiğimde ki bunu sözlükten öğrenmedim. gerçekten şok yaşadım. o kadar telefon konuşmamız olmuştu, sesindeki enerjisi harikaydı. bir araya gelelim hep birlikte takılır eğleniriz diye konuşmuştuk. bahçenin keyfini çıkaracak, oturup şarap içecektik hep beraber. gerçi ben içemem ama muhabbete eşlik ederim demişti rahatsızlığı yüzünden. maalesef kısmet olmadı.
henüz 32 yaşındaydı. her ölüm ani, her ölüm erken gelir ama mimist için bu gerçekten çok erkendi. rahatsızlığının detaylarını vermezdi ama iyiye gidiyor diye söylemişti en son. bu kadar kısa sürede böyle, bir anda göçüp gitmesi çok sarsıcı oldu.
aklımda kalacaksın hem o güler yüzle paylaştığın videolarla, hem o enerji dolu sesinle.
mekanın cennet olsun güzel enerjili insan. güzel hatıralarınla anılacaksın.
henüz 32 yaşındaydı. her ölüm ani, her ölüm erken gelir ama mimist için bu gerçekten çok erkendi. rahatsızlığının detaylarını vermezdi ama iyiye gidiyor diye söylemişti en son. bu kadar kısa sürede böyle, bir anda göçüp gitmesi çok sarsıcı oldu.
aklımda kalacaksın hem o güler yüzle paylaştığın videolarla, hem o enerji dolu sesinle.
mekanın cennet olsun güzel enerjili insan. güzel hatıralarınla anılacaksın.
Neşeli, hoşsohbet, güzel kalpli, gencecik bir arkadaşımızdı. Allah rahmet eylesin, yattığı yerde dinlensin.
allah rahmet eylesin mekanı en güzel yerler olsun inşallah. akşam akşam kocaman bir yumruk boğazıma oturdu. gerçek mi diye birkaç kez okudum yukarıdan aşağı gerçekmiş.
birkaç kez mesaj yolu ile iletişim kurmuştuk kendisi ile. burada paylaştığı fotoğrafları ilgi ile takip ediyordum. kendisine de söylemiştim biraz içim burkuluyordu bakarken çünkü benim muhtemelen asla gidemeyeceğim yerlere gidiyordu düzenli olarak. enerjisi muazzamdı gerçekten. tekrardan allah gani gani rahmet eylesin sevenlerine bol bol sabırlar..
birkaç kez mesaj yolu ile iletişim kurmuştuk kendisi ile. burada paylaştığı fotoğrafları ilgi ile takip ediyordum. kendisine de söylemiştim biraz içim burkuluyordu bakarken çünkü benim muhtemelen asla gidemeyeceğim yerlere gidiyordu düzenli olarak. enerjisi muazzamdı gerçekten. tekrardan allah gani gani rahmet eylesin sevenlerine bol bol sabırlar..
inanamıyorum mimist vefat mı etmiş? olamaz lan olamaz.
2-3 yıl önce konuşmuştuk ağır ameliyatlardan yeni çıkmıştı ve o sıralar annem de ağır hastaydı hatta. o kadar neşe dolu, o kadar pozitifti ki bana mesaj atıp teselli etmişti. iyileştim iyiyim diyordu. annemin vefatından sonra da teselli etti.
allahını seven mesaj atsın adını.
Eğer bu iş trolleme çıkarsa o kişinin kemiklerini kırmazsam en büyük şerefsiz olayım.
edit : malesef doğru, allah rahmet eylesin
2-3 yıl önce konuşmuştuk ağır ameliyatlardan yeni çıkmıştı ve o sıralar annem de ağır hastaydı hatta. o kadar neşe dolu, o kadar pozitifti ki bana mesaj atıp teselli etmişti. iyileştim iyiyim diyordu. annemin vefatından sonra da teselli etti.
allahını seven mesaj atsın adını.
Eğer bu iş trolleme çıkarsa o kişinin kemiklerini kırmazsam en büyük şerefsiz olayım.
edit : malesef doğru, allah rahmet eylesin
böyle genç ölümler icimi parçalıyo tanımaz etmezdim muhabbetim yoktu ama gözlerim doldu okurken
allah su mubarek gunlerin hürmetine onu cennetine koysun.
allah su mubarek gunlerin hürmetine onu cennetine koysun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar