bugün
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet3
- kadir inanır14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- futbol21
- velvet28
- kendi kendine gülmek3
- 20102
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- 27 haziran 20262
- kemalist dünya19
- özlü sözler5
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- zor zaman şarkıları2
- seri gizli artı oy veren melek7
- ıhlamur kokusu2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ırak2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ktç abinin çaylak olması5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- fransa3
- the saturdays2
an itibariyle 5 paket mini çitos (hemde mısırlısından) yiyip kendisini kıskanmama neden olan yazar kişisi.
yaptığı hesaplara bakacak olursak çitos artık kafa yapıyor.
yaptığı hesaplara bakacak olursak çitos artık kafa yapıyor.
(bkz: #4842027) entarisi ile matematik dünyasını kitlemeyi başarmış yazar. az önceden beri okuyorum, okurken gülüyorum. matematik zaten ilgi alanım olmamakla beraber bir de art arda 2 işlemden fazla yapmış. ben kilitlendim. zaten takip de edemedim. gülüyorum muntazaman.
delilik ünvanımı tehlikeye sokan bu ugurda yarıstıgım tek insan. kaptırmam sana dostum bu ünvanı. savasmadan asla. kanlı bir savas bizi bekliyor. bende sende kan severiz. zevkli olacak gibi. *
nur içinde yatmasını dilediğim yazar.
(bkz: rest in peace)
deli demiştim ona. hersey bir makara ile basladı ve biti ne yaptın be olum. allahım yarabbim şok icindeyim. nur icinde yat. mekanın cennet olsun.
kendisinden pek iyi operatör olurmuş.
merhaba,
mevtaiye hoşgeldiniz.
genel muhabbet için 1 i özel muhabbet için 2 yi tuşlayınız.
bilgi almak için 3 ü
hayata dair soru sormak için 4 ü
ingilizce menü için redhouse sözlüğü tıklayınız. *
çıkış için 5 i
teleseks için 6 yı öhöm!
teleteks için 6yı
çıkış için 7i tuşlayın
ticari konularda görüşme yapmak isterseniz 8 i tuşlayıp,
müşteri temsilcilerimizle görüşünüz.
yıldızlı geceler için * ı
diyez için kareyi tuşlayınız.
yok ben topum diyorsanız 0 ı tuşlayınız.
iyi günler...
merhaba,
mevtaiye hoşgeldiniz.
genel muhabbet için 1 i özel muhabbet için 2 yi tuşlayınız.
bilgi almak için 3 ü
hayata dair soru sormak için 4 ü
ingilizce menü için redhouse sözlüğü tıklayınız. *
çıkış için 5 i
teleseks için 6 yı öhöm!
teleteks için 6yı
çıkış için 7i tuşlayın
ticari konularda görüşme yapmak isterseniz 8 i tuşlayıp,
müşteri temsilcilerimizle görüşünüz.
yıldızlı geceler için * ı
diyez için kareyi tuşlayınız.
yok ben topum diyorsanız 0 ı tuşlayınız.
iyi günler...
Kardeşim,canım,kankam olan harika yazar.
an itibariyle sol frame'i garip ölçü birimleriyle donatmış yazar. saat 8 bile değil lan.
sabah sabah şok etkisi yaratmıştır .ölçü birimleriyleriyle sözlüğün kaç kg geldiğini hesaplamaya çalışmıştır.
şu saate kadar arka arkaya açtığı başlıklarla ses işleme veya düzenleme konusunda ciddi birikimi olduğunu düşünmeme neden olmuş yazar.
boş bakınız vermeyi sevmeyen yazardır aynı zamanda. üşenmez, doldururverir.*
galiba doldurulmayacak ukte kalmayacak sloganıyla harekete geçen yazar. sabahtan beri ukte dolduruyor. ne diyelim,başarılar.
yazar olmadan önceki çaylaklığını kısa sürede atlatmasına rağmen yazarlıktan sonra şuan da dahil olmak üzere 3. kez çaylaklığa itilmiş sevgili arkadaşım, değerli sözlük yazarı. sözlükle fazla ilgilenmenin cezasını çekiyor sanırım. ona deniz seki'den * "seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli" * şarkısını armağan ediyorum. sallama sözlüğü bu kadar canım arkadaşım, değer bilmiyor bu millet *
tavsiye: çık dışarı biraz, reelde avlan *
edit: deniz seki coverı özellikle. mühim bir nokta, belirteyim dedim.
tavsiye: çık dışarı biraz, reelde avlan *
edit: deniz seki coverı özellikle. mühim bir nokta, belirteyim dedim.
bahse girerim ki an itibariyle içmekte olan yazardır. sarhoş olmaması yönünde temennimiz elbette ki.
tespit yapmanın verdiği dayanılmaz hafiflikle nick altından ayrılıyorum.
edit: sarhoş olmuştur. vokta vişne ne lan?
tespit yapmanın verdiği dayanılmaz hafiflikle nick altından ayrılıyorum.
edit: sarhoş olmuştur. vokta vişne ne lan?
ankaradan kadehimi kaldirip serefe dedigimdir.
çaylaklık yolundaki şafağı 30 olan yazardır, pardon, çaylaktır.
sözlüğe sarhoş entry girmenin cezasını çeken yazardır. an itibariyle kafası güzel olduğundan ötürü pek bir şeyin farkında olduğunu zannetmemekteyim.
boşver arkadaş sen içmene bak diyerek teselli etmek istediğim insan.* bir kadeh de benim için iç, ne içiyorsan.
dost yine mi caylak oldun be. ah be dost.
haksız cayak olmus arkadasımız ne olursa olsun yazısında bir hakaret vardır belki bilemiyorum evet vardı hakaret hepimiz malız diyordu ancak bunu aziz nesinde diyordu vakti zamanında. köse yazarları diyorlar gobeğini kasıyan adam kisvesi altında bu yazar bunu ayırmamıs tek bir zümreye ithaf etmemiş ve hepimizi aynı kefeye koymustur. haklıdır değildir. ancak 1 ay uzun be.
haksız cayak olmus arkadasımız ne olursa olsun yazısında bir hakaret vardır belki bilemiyorum evet vardı hakaret hepimiz malız diyordu ancak bunu aziz nesinde diyordu vakti zamanında. köse yazarları diyorlar gobeğini kasıyan adam kisvesi altında bu yazar bunu ayırmamıs tek bir zümreye ithaf etmemiş ve hepimizi aynı kefeye koymustur. haklıdır değildir. ancak 1 ay uzun be.
kendisine verilen çaylaklık cezasını abartılı bulduğum arkadaşım. yazdığı entry'nin altına imzamı atabilirim.
sonuç itibari ile, seçim ortamında bir çok siyasi görüşün ajitasyonunun yapıldığı sözlük ortamında herkesin sinirleri gerilebilir. mevtai " yeter ulan " tadında haykırmış sadece o kadar, ama ilgili entry okunduğunda... silinmemesi gerekiyordu be yazık olmuş... o entry'nin cezası/ödülü çaylaklık olmamalıymış...
bu ülkeye göte göt diyen, açık sözlü insanlar lazım bize.
edit : hadi allah kurtarsın mevtai'm. vita kutularında çiçek yetiştir lan bize içeride. *
sonuç itibari ile, seçim ortamında bir çok siyasi görüşün ajitasyonunun yapıldığı sözlük ortamında herkesin sinirleri gerilebilir. mevtai " yeter ulan " tadında haykırmış sadece o kadar, ama ilgili entry okunduğunda... silinmemesi gerekiyordu be yazık olmuş... o entry'nin cezası/ödülü çaylaklık olmamalıymış...
bu ülkeye göte göt diyen, açık sözlü insanlar lazım bize.
edit : hadi allah kurtarsın mevtai'm. vita kutularında çiçek yetiştir lan bize içeride. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar