mevtai

kendisine verilen çaylaklık cezasını abartılı bulduğum arkadaşım. yazdığı entry'nin altına imzamı atabilirim.

sonuç itibari ile, seçim ortamında bir çok siyasi görüşün ajitasyonunun yapıldığı sözlük ortamında herkesin sinirleri gerilebilir. mevtai " yeter ulan " tadında haykırmış sadece o kadar, ama ilgili entry okunduğunda... silinmemesi gerekiyordu be yazık olmuş... o entry'nin cezası/ödülü çaylaklık olmamalıymış...

bu ülkeye göte göt diyen, açık sözlü insanlar lazım bize.

edit : hadi allah kurtarsın mevtai'm. vita kutularında çiçek yetiştir lan bize içeride. *
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026