bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- wine me dine me2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- saba makamı ile okunan ezan4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ibne penis nah3
- anın görüntüsü15
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
Coğrafi keşifler döneminde, zamanının en popüler savaş gemilerinden biri.
bu çocuğun tatil anısında gülümseten gruptur.
https://www.facebook.com/...76&type=3&theater
https://www.facebook.com/...76&type=3&theater
Manowar hakkında anlatılacak o kadar çok şey var ki, hangisinden başlayacağımı düşünemiyorum bile. 2 defa Türkiye'ye geldiler, ikisinde de kaçırmadan izledim efsaneleri. Hadda bir ara arkadaşlarla Bulgaristan kavarna konserlerine de gitmeye niyetlenmiştik ama vize işlemlerinde çok sıkıntı çıktığı için arkadaşlarımın hevesleri kaçtı.
Onun haricinde kısa malumatlar anlatmak gerekirse beni Heavy Metal'e alıştıran gruptur. ilk göz ağrımdır. o sebeple bendeki meskeni ayrıdır. grup, sounduyla, tarzıyla ve birçok şeyiyle ayrı bir vakadır, kıyaslanamaz bir ekoldür. bu farklılıkta en büyük paya haiz olan grup üyesi ise bila istisna grubun kurucusu, basisti ve frontman'i joey demaio'dur... aynı zamanda usta bir bas teknisyeni olan joey, kendi yarattığı distortion bass sounduyla taklit edilmesi mümkin olmayan bir sound ortaya koymuş ve konserlerde ritim gitarın yerini rahatça dolduracak tarza bir ses meydana getirmiştir.
Eric adams'ın vokallerine zaten söylenecek söz tanımam ben... Maşallah bu ilerleyen yaşına rağmen o çığlıkları hala atabiliyor adam. ve (biz sadece heavy metal vokalleriyle tanıyoruz ama) aynı zamanda opera vokali de çok kuvvetli bir şahıstır kendisi.
Bateristi rahmetli Scott columbus'un da gruba bu şekilde veda etmesi beni çok üzdü... grubun en mütevazi, en sessiz sedasız ve en bahtsız elemanıydı kendisi. bilindiği üzere bundan evvel de 1990'ların başında yanılmıyorsam bir defa daha ayrılmak zorunda kalmıştı hasta olan çocuğuna bakmak için. kendisini çok severdim, ve artık aramızda yok. nur içinde yatsın. inşallah yeni gelen eleman donnie hamzik onun yerini doldurur.
Grubun gitaristi Karl logan tip olarak biraz moronumsu biri olsa da yine de riffleri ve soloları fena olmayan bir ağabeyimizdir...
Uzun lafın kısası Manowar manowar'dır işte... ben 7 yaşımdan beri öyle yada böyle bir şekilde dinlerim bu adamları ve o ilk günki heyecanım hala daha dinlerken vakidir içimde... dinlemeyen varsa acilen dinlemeye başlasın. keza ilk olarak hangi parçaları dinleyeyim hususunda tereddüt eden varsa da benimle irtibata geçebilirler.
Onun haricinde kısa malumatlar anlatmak gerekirse beni Heavy Metal'e alıştıran gruptur. ilk göz ağrımdır. o sebeple bendeki meskeni ayrıdır. grup, sounduyla, tarzıyla ve birçok şeyiyle ayrı bir vakadır, kıyaslanamaz bir ekoldür. bu farklılıkta en büyük paya haiz olan grup üyesi ise bila istisna grubun kurucusu, basisti ve frontman'i joey demaio'dur... aynı zamanda usta bir bas teknisyeni olan joey, kendi yarattığı distortion bass sounduyla taklit edilmesi mümkin olmayan bir sound ortaya koymuş ve konserlerde ritim gitarın yerini rahatça dolduracak tarza bir ses meydana getirmiştir.
Eric adams'ın vokallerine zaten söylenecek söz tanımam ben... Maşallah bu ilerleyen yaşına rağmen o çığlıkları hala atabiliyor adam. ve (biz sadece heavy metal vokalleriyle tanıyoruz ama) aynı zamanda opera vokali de çok kuvvetli bir şahıstır kendisi.
Bateristi rahmetli Scott columbus'un da gruba bu şekilde veda etmesi beni çok üzdü... grubun en mütevazi, en sessiz sedasız ve en bahtsız elemanıydı kendisi. bilindiği üzere bundan evvel de 1990'ların başında yanılmıyorsam bir defa daha ayrılmak zorunda kalmıştı hasta olan çocuğuna bakmak için. kendisini çok severdim, ve artık aramızda yok. nur içinde yatsın. inşallah yeni gelen eleman donnie hamzik onun yerini doldurur.
Grubun gitaristi Karl logan tip olarak biraz moronumsu biri olsa da yine de riffleri ve soloları fena olmayan bir ağabeyimizdir...
Uzun lafın kısası Manowar manowar'dır işte... ben 7 yaşımdan beri öyle yada böyle bir şekilde dinlerim bu adamları ve o ilk günki heyecanım hala daha dinlerken vakidir içimde... dinlemeyen varsa acilen dinlemeye başlasın. keza ilk olarak hangi parçaları dinleyeyim hususunda tereddüt eden varsa da benimle irtibata geçebilirler.
Birkaç ek bilgi daha...
ne zaman coşmak istesem bir dawn of battle açarım, ne zaman özgürlük duygularım kabarsa fight for freedom dinlerim, ne zaman duygulansam courage'i dinler ağlarım, ve ne zaman bir işte muvakkaf olsam carry on ve fighting the world ile coşarım...
grup eşi benzeri bulunmaz bir tarihi eser gibidir. hoş, kimilerine göre eski kafa, barbar, olmayan bir savaş uğruna kendilerini harab eden 4 tane kro olsalar da bana göre yerleri bambaşkadır. sound olarak çok fazla epik parçaları olan bir grup değildir; lakin dünya üzerinde manowar gibi bir tane daha sound'u olan başka bir grup kimse bana gösteremez.
lakin sevmediğim bir tarafları var ki o da tembellikleridir. adamlar amerikalı abi, neden çalışıp da kendilerini yorsunlar ki diyebilirsiniz. ama 5-6 sene arayla albüm çıkartmaları gerçekten biz fanlarını oldukça üzmekte ve sabırsızlıktan çatlatmaktadır... bakalım bu senenin yazında asgard saga serisinin ilk albümü hammer of the gods piyasaya sürülecek; merak ediyoruz nasıl birşey çıkacak...
ve ilginçtir ki grup, albümlerine harcadıkları kadar ep çıkarmak için de efor harcıyor... ve çıkardıkları her ep'de albümden mücerret parçalar yer alıyor. hepsini toplasak bir ayrı albüm eder valla...
ne zaman coşmak istesem bir dawn of battle açarım, ne zaman özgürlük duygularım kabarsa fight for freedom dinlerim, ne zaman duygulansam courage'i dinler ağlarım, ve ne zaman bir işte muvakkaf olsam carry on ve fighting the world ile coşarım...
grup eşi benzeri bulunmaz bir tarihi eser gibidir. hoş, kimilerine göre eski kafa, barbar, olmayan bir savaş uğruna kendilerini harab eden 4 tane kro olsalar da bana göre yerleri bambaşkadır. sound olarak çok fazla epik parçaları olan bir grup değildir; lakin dünya üzerinde manowar gibi bir tane daha sound'u olan başka bir grup kimse bana gösteremez.
lakin sevmediğim bir tarafları var ki o da tembellikleridir. adamlar amerikalı abi, neden çalışıp da kendilerini yorsunlar ki diyebilirsiniz. ama 5-6 sene arayla albüm çıkartmaları gerçekten biz fanlarını oldukça üzmekte ve sabırsızlıktan çatlatmaktadır... bakalım bu senenin yazında asgard saga serisinin ilk albümü hammer of the gods piyasaya sürülecek; merak ediyoruz nasıl birşey çıkacak...
ve ilginçtir ki grup, albümlerine harcadıkları kadar ep çıkarmak için de efor harcıyor... ve çıkardıkları her ep'de albümden mücerret parçalar yer alıyor. hepsini toplasak bir ayrı albüm eder valla...
heavy metal tarzının belki de gelmiş geçmiş en başarılı grubu.
bu tanımı yaptıktan hemen sonra bir not düşmek istiyorum: metal müzik dediğimizde örnek veriyorum metallica'yı thrash metal, iron maiden'ı nwobhm, blind guardian'ı power metal gibi alt başlıklarda incelediğimizi varsayarsak; manowar'u da heavy metal başlığında inceleriz ki; bu da "bütün metal aleminin kralı bu amcalardır" demek değildir ama heavy metal deyince headliner manowar'dur. bu da böyle biline...
şimdi tanımımıza geri dönebiliriz. bu adamlar metal müzik dinlemiş bir çok insan (herkes değil tabi ki ama ciddi bir kitle) için uzun dönem askerlik gibi bir şey. yani hayatınızın bir dönemini tamamen kaplıyor. adamları dinlemeyi bıraktıktan sonra bile manowar dinlemiş biriyle karşılaştığınızda ya da herhangibiriyle öylesine müzik muhabbeti açıldığında askerlik anısı anlatır gibi hakkında uzun uzun konuşulan; "şöle dinlerdik, böle gaza gelirdik, be hey gidi!" tadında yadetmelere sebep olan, dünyanın en gaz (havagazı) grubudur. müzikal anlamda ise özellikle erken dönemlerinde hayret verici derecede başarılı işler çıkarmışlardır. diğer yandan, gaz verici ama bir o kadar da saçma sapan lirikleriyle de dikkat çekerler. hatta öyle ki, bu derecede katıksız saçmalayıp, üstüne bu kadar geniş bir kitleyi peşlerinden koşturmalarını açıklayabilen toplum bilimciye nobel ödülü, bu yöntemi aynen taklit edebilen politikacıya da birleşmiş milletlerin altın anahtarı verilmelidir.
velhasıl süper eğlenceli bir gruptur. mahallenin delisidir ama iyi ki vardır.
bu tanımı yaptıktan hemen sonra bir not düşmek istiyorum: metal müzik dediğimizde örnek veriyorum metallica'yı thrash metal, iron maiden'ı nwobhm, blind guardian'ı power metal gibi alt başlıklarda incelediğimizi varsayarsak; manowar'u da heavy metal başlığında inceleriz ki; bu da "bütün metal aleminin kralı bu amcalardır" demek değildir ama heavy metal deyince headliner manowar'dur. bu da böyle biline...
şimdi tanımımıza geri dönebiliriz. bu adamlar metal müzik dinlemiş bir çok insan (herkes değil tabi ki ama ciddi bir kitle) için uzun dönem askerlik gibi bir şey. yani hayatınızın bir dönemini tamamen kaplıyor. adamları dinlemeyi bıraktıktan sonra bile manowar dinlemiş biriyle karşılaştığınızda ya da herhangibiriyle öylesine müzik muhabbeti açıldığında askerlik anısı anlatır gibi hakkında uzun uzun konuşulan; "şöle dinlerdik, böle gaza gelirdik, be hey gidi!" tadında yadetmelere sebep olan, dünyanın en gaz (havagazı) grubudur. müzikal anlamda ise özellikle erken dönemlerinde hayret verici derecede başarılı işler çıkarmışlardır. diğer yandan, gaz verici ama bir o kadar da saçma sapan lirikleriyle de dikkat çekerler. hatta öyle ki, bu derecede katıksız saçmalayıp, üstüne bu kadar geniş bir kitleyi peşlerinden koşturmalarını açıklayabilen toplum bilimciye nobel ödülü, bu yöntemi aynen taklit edebilen politikacıya da birleşmiş milletlerin altın anahtarı verilmelidir.
velhasıl süper eğlenceli bir gruptur. mahallenin delisidir ama iyi ki vardır.
Bugün itibariyle yeni albümleri piyasaya sürülmüş grup. gazamız mübarek olsun...
gecenin bir yarısı aklıma gelmiş, brothers of metal la coşturmuş gruptur.
edit: ayrıca; baba adlı şarkıları.
https://www.youtube.com/watch?v=rC9okD5Cm0E
edit: ayrıca; baba adlı şarkıları.
https://www.youtube.com/watch?v=rC9okD5Cm0E
the lord of steel isimli yeni albümleri ile dönmüş heavy metal grubu.
her zamanki gibi klasik manowar konuları işlenmiş. savaş, çelik, kılıç, balta, kadın, güç, kas, bor minerali...
albüm hakkında görüşüm: (bkz: #16058366)
her zamanki gibi klasik manowar konuları işlenmiş. savaş, çelik, kılıç, balta, kadın, güç, kas, bor minerali...
albüm hakkında görüşüm: (bkz: #16058366)
kuzen: manowar' un kasetini getirdin mi olm?
dayım (öbür odadan): ne benivur' un kasedi mi?
şeklinde yaşanmış diyaloğa sebep olan gruptur.
dayım (öbür odadan): ne benivur' un kasedi mi?
şeklinde yaşanmış diyaloğa sebep olan gruptur.
yeni albümleriyle ilgili kısa bir kritiği http://cabbagewhite.blogspot.com/ adresinde bulabileceğiniz, heavy metal grubu.
Eğer ki secrets of steelya da march of revenge şarkısında tüyleriniz diken diken olmuyorsa; warlord'da çoşup courage'da hüzünlenmiyorsanız, dinlemeyin bu grubu boşverin.
dışarıda delicesine yağmur yağıyor ardı ardına şimşekler çakıp gökyüzü uğulduyor ve ben de bu üçlüyü bulmuşken vazgeçilmez
ritüelim olan
hail and kill i son ses açık yaşıyorum.
thunder-steel-blood
daha gazı yapılmadı yapılmayacak çok yaşa manowar.
ritüelim olan
hail and kill i son ses açık yaşıyorum.
thunder-steel-blood
daha gazı yapılmadı yapılmayacak çok yaşa manowar.
kendine has selamları vardır. blood of the kings parçasına hastayım. ergen iken dinlerdir çok. herkeşler serdar ortaç dinlerden.
tarz olarak Power Metal'e yakın olan grup. vokalleri eric adams clean & scream vokale sahiptir.
grup konserlerinde ses rekorları kırmasıyla ünlüdür (açık olan da 170 db üstü gibi).
genelde savaş temalanı işlerler ve kendilerini dört savaşçı olarak görürler.
konserlerinde sahneye güzel bir kız çıkartıp göğüslerini açtırmaları ve üzerine içki dökmeleri ünlüdür.
geçmiş dönemde inat edip açmayan bir kız da görülmüştür.
beni en çok özel platform üzerinden harley'lerle sahneye çıkışları etkilemiştir.
grup konserlerinde ses rekorları kırmasıyla ünlüdür (açık olan da 170 db üstü gibi).
genelde savaş temalanı işlerler ve kendilerini dört savaşçı olarak görürler.
konserlerinde sahneye güzel bir kız çıkartıp göğüslerini açtırmaları ve üzerine içki dökmeleri ünlüdür.
geçmiş dönemde inat edip açmayan bir kız da görülmüştür.
beni en çok özel platform üzerinden harley'lerle sahneye çıkışları etkilemiştir.
göğsünü yumruklayan kaslı metalci modelini yaratan ingiliz gruptur. vokaliyle davuluyla bassıyla solosuyla yıkar geçer. (bkz: other bands play manowar kill)
son albümleri el gringo ile beni hayal kırıklığına uğratan grup, tek iyi şarkıları albümün adını taşıyan parçaydı maalesef.
dinlenir ki bu.
şarkılarının inanılmaz gaza getirdiği, savaş temalı şarkılar yazan, 1980'de kurulan heavy metal grubu.
gaza getirebilitesi yuksek olan sarki yapabiliyorlar (bkz: warriors of the world united)
warriors of the world gibi insani gaza getiren parcalari olan guzelim grup.
16 dilde albüm çıkaran heavy metal grubudur. Albümün adı "father" olmakla birlikte, içinde japoncadan tutun da türkçeye kadar çevrilmiş şarkılar vardır. Aslında şarkıların hepsi aynıdır fakat dili farklıdır.
kings of metal albümünü tekrar kaydedip avrupa turu yapacak grup. Türkiye'ye de uğrarlar umarım.
Bazı kişiler ergen grubu desede fena gaza getiren güzel şarkıları vardır tabi sözler birşeyy e benzemez ama önemli olan size verdiği özgüvendir hatta koça yo nigga deyip üstünden smaç basmak da cabası.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar