bugün

the lord of steel

manowar'ın en kötü albümü olmaya aday bir albümdür. ses kalitesi ve prodüksiyon yerlerde sürünmektedir. şarkılar ise hiçbir yaratıcılık barındırmayan, buram buram ''heyecanını yitirmiş'' havası kokmaktadır.
© copyright 2005 - 2026