bugün
- düşün ki o bunu okuyor13
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney13
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- sözlük kızlarının vücutları15
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- golden brown2
- sarıklı yahudi2
- kuzenin içine boşalmak14
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- online listesi2
- alstom citadis2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- gün gelecek dün olacak3
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- velvet10
- otopsiraporlari6
- namaz takkesi5
- ilginç şeyler2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- kemal kılıçdaroğlu18
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- tsiganka2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- nihavent bay bey birader2
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- haram ile cömertlik yapmak2
- dimmu borgir dinlemek3
- ameliyat olmak6
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- toplam kaç entry girdiniz2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- evde mum bulundurmak7
- rahmi koç6
- black mirror2
hamburgeri ve sosları burger king ve mc donalds'tan kat kat daha güzel olan ve çalışanlarının her daim güler yüzlü olan mekan.
bağımlılık yapan bir hamburgerci. istiklal caddesinde, tünele doğru inerken meyvesuyu dükkanının karşısında kalır. m ve l boy olmak üzere 2 boy hamburger yapar. eskiden bir de xlsi vardı, aldırdılar. sos olarak sadece ketçap, mayonez, hardal, barbekü sos ve sarmısaklı mayonez sunarlar ama çok kalitelidir ve ufak paketlerde değil şişelerde masaya gelir. tango patates adında bir baharatlı patatesi vardır, seven çok sever sevmeyen ise normal patates yer. bütün mevzu hamburgerlerinde ki ilginç kombinasyonlardır. mesela içinde beyendi olan hamburger var. hemen o ne lan demeyin, gidin bir deneyin. birde caddebostan'a şube açıcalardı ama ne oldu bilmiyorum. taksimdeki şubede caddebostan için personel ilanı vardı.
sadece bir kere caddebostan şubesinden hamburger yedim. şunu söyleyebilirim ki istanbul'da daha iyisini zor bulursunuz. yiyin efendim.
mano burger güzel hamburger yapar. iyidir yani hamburgerleri.
gerçekten hamburger hastasıysanız dükkan burger i de deneyin derim ben. hem hamburgerinizin hazırlanırken bir ara ipad verip vakit geçirmenizi sağlamışlardı.*
hamburgere karşı özel bir ilginiz yok ise, gidin bir burger king e, ne bileyim mcdonalds a orada yiyin derim ben.
gerçekten hamburger hastasıysanız dükkan burger i de deneyin derim ben. hem hamburgerinizin hazırlanırken bir ara ipad verip vakit geçirmenizi sağlamışlardı.*
hamburgere karşı özel bir ilginiz yok ise, gidin bir burger king e, ne bileyim mcdonalds a orada yiyin derim ben.
türkiyenin en iyi hamburgercisidir. taksim şubesi sanırım şu ara mühürlüymüş. ne oldu ki acep.
taksim şubesi ramazanda tüm gün kapalı idi , bayram sonrası açıldı , tekrar kapatılmış neler dönüyor acaba ?
Mano burger in bulunduğu bina birinci derece tarihi yapıymış. Binaya ait bacayı tadilatla büyütemiyorlarmış yasaca engelliymiş. Mevcut havalandırma sistemide gerekli emisyon standartlarını sağlamadığı için dükkanı açamıyorlarmış. Geçici bir izin almaya çalışıyorlarmış daha sonra da yeni yere taşınacaklarmış.
Not: Facebook sayfasında öyle yazıyor.
Not: Facebook sayfasında öyle yazıyor.
Harika burgerler yapan şirin mekan.
caddebostan barlar sokağında 2 aylık bir şubesi bulunmakta, lezzetli hamburger yemek isteyenlere tavsiye ederim.
vedat milör sayesinde tanıştığım, hayatımda yediğim en güzel burgeri yapan mekan. ufak, şirin, fiyatları abartılı değil.
tünel'den uçtu gitti. asmalı'ya açacağız dediler bekliyoruz.. manom geldi duramıyorum.
caddebostanda kendilerini sık sık ziyaret ettiğim burgerci.
yakın zamanda taksim'e ikinci şubesini açacağına dair bilgiler geldi. galatasaray lisesi mevkilerinde bir yerlere.
tünel'den taşındı. yine o çevrelerde kumbaracı yokuşunun tam karşısındaki sokakta bizlerle buluşuyor.
niye kumbaracı yokuşu diye kasmışsam, asmalı'da işte.
tünel'den taşındı. yine o çevrelerde kumbaracı yokuşunun tam karşısındaki sokakta bizlerle buluşuyor.
niye kumbaracı yokuşu diye kasmışsam, asmalı'da işte.
fiyatları, lezzeti ve servisi ile kendine aşık edebilen burgerci. Ottoman burgeri denenmeli, denetilmelidir kanımca.
Islak hamburger yiyormuş hissiyatı oluşturan ama yan malzemelerini tuttuğum, ayrıca Dilekita'nın mekan hakkındaki yorumlarına katıldığım burgerci
bağımlılık yaratan tat ve kokuya sahip hamburgerler üreten mekan.
ben bu işletmenin müşterilerine pastane poğaçası arası köfte yedirerek nasıl bu kadar popüler olabildiğini merak ediyorum. zira bu mekanda iki sefer burger denedim, ikisinde de ekmek son derece soğuktu ve domates, turşu, marul gibi ıslak malzemeler nedeniyle ekmeğin tabanı iyice hamurlaşmıştı. yaklaşık 20 tl civarındaki menüleri bence o paraları haketmiyor.
ilk defa iki sene önce bağdat caddesindeki şubesinde denemiştim burgerini. iki senede çok şey değişmiş görünüyor.
bir kere fiyatları hakikaten abartmışlar. 100 gram köftenin bulunduğu hamburgeri patatessiz, içeceksiz 13 liraya veriyosun. doyuruculuğu tartışılır boyutta, lezzeti iyi tamam. ama sik kadar patatesten sırf baharatından prim yaparak 3.5 lira alıyosun. kolayı da kitle 4 liraya oh yes. "sadece 4.5 lira farkla ekstra köfte ister misiniz?" diye sor, onu da yuttur, al sana 25 liralık menü. tamam büyük bir franchise değilsin, tamam bu sistemle para kazanmaya çalışıyorsun, ama müşteriyi biraz daha tatmin etmeye çalış. ha bundan sonra gider miyim, pek sanmıyorum.
biz ankarada bigos, izmirde ohannesburger görmüş adamlarız, sıçarım öyle hamburgere la. az büyütün şunu, ya da fiyatlara bişey yapın.
bir kere fiyatları hakikaten abartmışlar. 100 gram köftenin bulunduğu hamburgeri patatessiz, içeceksiz 13 liraya veriyosun. doyuruculuğu tartışılır boyutta, lezzeti iyi tamam. ama sik kadar patatesten sırf baharatından prim yaparak 3.5 lira alıyosun. kolayı da kitle 4 liraya oh yes. "sadece 4.5 lira farkla ekstra köfte ister misiniz?" diye sor, onu da yuttur, al sana 25 liralık menü. tamam büyük bir franchise değilsin, tamam bu sistemle para kazanmaya çalışıyorsun, ama müşteriyi biraz daha tatmin etmeye çalış. ha bundan sonra gider miyim, pek sanmıyorum.
biz ankarada bigos, izmirde ohannesburger görmüş adamlarız, sıçarım öyle hamburgere la. az büyütün şunu, ya da fiyatlara bişey yapın.
Hamburgeri iyi köftesine soya kullanmiyor adam saf dana eti, bence ürüne talebi arttiran da sadece bu zira patates kizartmasi hele ki baharatli olani mc veya burger daki kalitesiz transyagda kizartilanlara gore kotu.
türkiye sınırları içindeki en iyi hamburgerleri üreten firma. ottoman burgerın lezzetini anlatmaya kelimeler yetmez.
emeklerine saygım var ama yaptıkları iş shake shack'ın daha ucuzcu bir taklidi gibi geldi.
ama egg&burger'la kıyaslayınca kusura bakmasınlar, ikisi de hamburgerci falan değil.
ama egg&burger'la kıyaslayınca kusura bakmasınlar, ikisi de hamburgerci falan değil.
taksim'de oldukça lezzetli hamburgerler yapan müthiş bir mekan.
baharatlı patatesi ayrı güzel sade patatesi ayrı güzeldir.
menüye son zamanlarda bira da eklenmiştir.
baharatlı patatesi ayrı güzel sade patatesi ayrı güzeldir.
menüye son zamanlarda bira da eklenmiştir.
Dilekita.com'un 2014 hediyesi olarak çift kişilik menü kazandırdığı burgerci.
yemediyseniz çok şey kaybediyorsunuz.
geçenlerde ikinci şubesini açmış olan yer.
geçenlerde ikinci şubesini açmış olan yer.
istanbul ve civarındaki en lezzetli hamburger ve baharatlı patatesleri üreten efsane mekan. Geçen de ilk defa City's'de bir tane varmış, ona gittim. Asmalımescit şubesi daha iyiydi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar