bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi2
- sözlüğün kırbacı3
- imamoğlu sağcıların kendini solcu diye satmasıdır2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- arşivlenmesi gereken resimler2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- erkekler neden erken ölür4
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- sophia osako3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- tamar tanrıyar2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- kadir inanır22
- şafak çak4
- her insanın bir cini olması8
- 1 kilometrelik gökdelen2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- owner of a lonely heart2
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- kemalist dünya24
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- aşure yapan sözlük kızları7
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- genç görünmeye çalışmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- true'nun çaylak olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- düşün ki o bunu okuyor16
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- venezuella depremi3
- çok güzel ama manyak kadın7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- mustafa kemal atatürk7
hamburgeri ve sosları burger king ve mc donalds'tan kat kat daha güzel olan ve çalışanlarının her daim güler yüzlü olan mekan.
bağımlılık yapan bir hamburgerci. istiklal caddesinde, tünele doğru inerken meyvesuyu dükkanının karşısında kalır. m ve l boy olmak üzere 2 boy hamburger yapar. eskiden bir de xlsi vardı, aldırdılar. sos olarak sadece ketçap, mayonez, hardal, barbekü sos ve sarmısaklı mayonez sunarlar ama çok kalitelidir ve ufak paketlerde değil şişelerde masaya gelir. tango patates adında bir baharatlı patatesi vardır, seven çok sever sevmeyen ise normal patates yer. bütün mevzu hamburgerlerinde ki ilginç kombinasyonlardır. mesela içinde beyendi olan hamburger var. hemen o ne lan demeyin, gidin bir deneyin. birde caddebostan'a şube açıcalardı ama ne oldu bilmiyorum. taksimdeki şubede caddebostan için personel ilanı vardı.
sadece bir kere caddebostan şubesinden hamburger yedim. şunu söyleyebilirim ki istanbul'da daha iyisini zor bulursunuz. yiyin efendim.
mano burger güzel hamburger yapar. iyidir yani hamburgerleri.
gerçekten hamburger hastasıysanız dükkan burger i de deneyin derim ben. hem hamburgerinizin hazırlanırken bir ara ipad verip vakit geçirmenizi sağlamışlardı.*
hamburgere karşı özel bir ilginiz yok ise, gidin bir burger king e, ne bileyim mcdonalds a orada yiyin derim ben.
gerçekten hamburger hastasıysanız dükkan burger i de deneyin derim ben. hem hamburgerinizin hazırlanırken bir ara ipad verip vakit geçirmenizi sağlamışlardı.*
hamburgere karşı özel bir ilginiz yok ise, gidin bir burger king e, ne bileyim mcdonalds a orada yiyin derim ben.
türkiyenin en iyi hamburgercisidir. taksim şubesi sanırım şu ara mühürlüymüş. ne oldu ki acep.
taksim şubesi ramazanda tüm gün kapalı idi , bayram sonrası açıldı , tekrar kapatılmış neler dönüyor acaba ?
Mano burger in bulunduğu bina birinci derece tarihi yapıymış. Binaya ait bacayı tadilatla büyütemiyorlarmış yasaca engelliymiş. Mevcut havalandırma sistemide gerekli emisyon standartlarını sağlamadığı için dükkanı açamıyorlarmış. Geçici bir izin almaya çalışıyorlarmış daha sonra da yeni yere taşınacaklarmış.
Not: Facebook sayfasında öyle yazıyor.
Not: Facebook sayfasında öyle yazıyor.
Harika burgerler yapan şirin mekan.
caddebostan barlar sokağında 2 aylık bir şubesi bulunmakta, lezzetli hamburger yemek isteyenlere tavsiye ederim.
vedat milör sayesinde tanıştığım, hayatımda yediğim en güzel burgeri yapan mekan. ufak, şirin, fiyatları abartılı değil.
tünel'den uçtu gitti. asmalı'ya açacağız dediler bekliyoruz.. manom geldi duramıyorum.
caddebostanda kendilerini sık sık ziyaret ettiğim burgerci.
yakın zamanda taksim'e ikinci şubesini açacağına dair bilgiler geldi. galatasaray lisesi mevkilerinde bir yerlere.
tünel'den taşındı. yine o çevrelerde kumbaracı yokuşunun tam karşısındaki sokakta bizlerle buluşuyor.
niye kumbaracı yokuşu diye kasmışsam, asmalı'da işte.
tünel'den taşındı. yine o çevrelerde kumbaracı yokuşunun tam karşısındaki sokakta bizlerle buluşuyor.
niye kumbaracı yokuşu diye kasmışsam, asmalı'da işte.
fiyatları, lezzeti ve servisi ile kendine aşık edebilen burgerci. Ottoman burgeri denenmeli, denetilmelidir kanımca.
Islak hamburger yiyormuş hissiyatı oluşturan ama yan malzemelerini tuttuğum, ayrıca Dilekita'nın mekan hakkındaki yorumlarına katıldığım burgerci
bağımlılık yaratan tat ve kokuya sahip hamburgerler üreten mekan.
ben bu işletmenin müşterilerine pastane poğaçası arası köfte yedirerek nasıl bu kadar popüler olabildiğini merak ediyorum. zira bu mekanda iki sefer burger denedim, ikisinde de ekmek son derece soğuktu ve domates, turşu, marul gibi ıslak malzemeler nedeniyle ekmeğin tabanı iyice hamurlaşmıştı. yaklaşık 20 tl civarındaki menüleri bence o paraları haketmiyor.
ilk defa iki sene önce bağdat caddesindeki şubesinde denemiştim burgerini. iki senede çok şey değişmiş görünüyor.
bir kere fiyatları hakikaten abartmışlar. 100 gram köftenin bulunduğu hamburgeri patatessiz, içeceksiz 13 liraya veriyosun. doyuruculuğu tartışılır boyutta, lezzeti iyi tamam. ama sik kadar patatesten sırf baharatından prim yaparak 3.5 lira alıyosun. kolayı da kitle 4 liraya oh yes. "sadece 4.5 lira farkla ekstra köfte ister misiniz?" diye sor, onu da yuttur, al sana 25 liralık menü. tamam büyük bir franchise değilsin, tamam bu sistemle para kazanmaya çalışıyorsun, ama müşteriyi biraz daha tatmin etmeye çalış. ha bundan sonra gider miyim, pek sanmıyorum.
biz ankarada bigos, izmirde ohannesburger görmüş adamlarız, sıçarım öyle hamburgere la. az büyütün şunu, ya da fiyatlara bişey yapın.
bir kere fiyatları hakikaten abartmışlar. 100 gram köftenin bulunduğu hamburgeri patatessiz, içeceksiz 13 liraya veriyosun. doyuruculuğu tartışılır boyutta, lezzeti iyi tamam. ama sik kadar patatesten sırf baharatından prim yaparak 3.5 lira alıyosun. kolayı da kitle 4 liraya oh yes. "sadece 4.5 lira farkla ekstra köfte ister misiniz?" diye sor, onu da yuttur, al sana 25 liralık menü. tamam büyük bir franchise değilsin, tamam bu sistemle para kazanmaya çalışıyorsun, ama müşteriyi biraz daha tatmin etmeye çalış. ha bundan sonra gider miyim, pek sanmıyorum.
biz ankarada bigos, izmirde ohannesburger görmüş adamlarız, sıçarım öyle hamburgere la. az büyütün şunu, ya da fiyatlara bişey yapın.
Hamburgeri iyi köftesine soya kullanmiyor adam saf dana eti, bence ürüne talebi arttiran da sadece bu zira patates kizartmasi hele ki baharatli olani mc veya burger daki kalitesiz transyagda kizartilanlara gore kotu.
türkiye sınırları içindeki en iyi hamburgerleri üreten firma. ottoman burgerın lezzetini anlatmaya kelimeler yetmez.
emeklerine saygım var ama yaptıkları iş shake shack'ın daha ucuzcu bir taklidi gibi geldi.
ama egg&burger'la kıyaslayınca kusura bakmasınlar, ikisi de hamburgerci falan değil.
ama egg&burger'la kıyaslayınca kusura bakmasınlar, ikisi de hamburgerci falan değil.
taksim'de oldukça lezzetli hamburgerler yapan müthiş bir mekan.
baharatlı patatesi ayrı güzel sade patatesi ayrı güzeldir.
menüye son zamanlarda bira da eklenmiştir.
baharatlı patatesi ayrı güzel sade patatesi ayrı güzeldir.
menüye son zamanlarda bira da eklenmiştir.
Dilekita.com'un 2014 hediyesi olarak çift kişilik menü kazandırdığı burgerci.
yemediyseniz çok şey kaybediyorsunuz.
geçenlerde ikinci şubesini açmış olan yer.
geçenlerde ikinci şubesini açmış olan yer.
istanbul ve civarındaki en lezzetli hamburger ve baharatlı patatesleri üreten efsane mekan. Geçen de ilk defa City's'de bir tane varmış, ona gittim. Asmalımescit şubesi daha iyiydi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar