bugün
- online yazarlar7
- nofap5
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar3
- tarot falına inanan salak8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- kadınlar neden aldatır16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- 2026 dünya kupası14
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- futbol7
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- fransız arabaları3
- lionel messi11
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- bazı alimler2
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- cayenne4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
hamburgeri ve sosları burger king ve mc donalds'tan kat kat daha güzel olan ve çalışanlarının her daim güler yüzlü olan mekan.
bağımlılık yapan bir hamburgerci. istiklal caddesinde, tünele doğru inerken meyvesuyu dükkanının karşısında kalır. m ve l boy olmak üzere 2 boy hamburger yapar. eskiden bir de xlsi vardı, aldırdılar. sos olarak sadece ketçap, mayonez, hardal, barbekü sos ve sarmısaklı mayonez sunarlar ama çok kalitelidir ve ufak paketlerde değil şişelerde masaya gelir. tango patates adında bir baharatlı patatesi vardır, seven çok sever sevmeyen ise normal patates yer. bütün mevzu hamburgerlerinde ki ilginç kombinasyonlardır. mesela içinde beyendi olan hamburger var. hemen o ne lan demeyin, gidin bir deneyin. birde caddebostan'a şube açıcalardı ama ne oldu bilmiyorum. taksimdeki şubede caddebostan için personel ilanı vardı.
sadece bir kere caddebostan şubesinden hamburger yedim. şunu söyleyebilirim ki istanbul'da daha iyisini zor bulursunuz. yiyin efendim.
mano burger güzel hamburger yapar. iyidir yani hamburgerleri.
gerçekten hamburger hastasıysanız dükkan burger i de deneyin derim ben. hem hamburgerinizin hazırlanırken bir ara ipad verip vakit geçirmenizi sağlamışlardı.*
hamburgere karşı özel bir ilginiz yok ise, gidin bir burger king e, ne bileyim mcdonalds a orada yiyin derim ben.
gerçekten hamburger hastasıysanız dükkan burger i de deneyin derim ben. hem hamburgerinizin hazırlanırken bir ara ipad verip vakit geçirmenizi sağlamışlardı.*
hamburgere karşı özel bir ilginiz yok ise, gidin bir burger king e, ne bileyim mcdonalds a orada yiyin derim ben.
türkiyenin en iyi hamburgercisidir. taksim şubesi sanırım şu ara mühürlüymüş. ne oldu ki acep.
taksim şubesi ramazanda tüm gün kapalı idi , bayram sonrası açıldı , tekrar kapatılmış neler dönüyor acaba ?
Mano burger in bulunduğu bina birinci derece tarihi yapıymış. Binaya ait bacayı tadilatla büyütemiyorlarmış yasaca engelliymiş. Mevcut havalandırma sistemide gerekli emisyon standartlarını sağlamadığı için dükkanı açamıyorlarmış. Geçici bir izin almaya çalışıyorlarmış daha sonra da yeni yere taşınacaklarmış.
Not: Facebook sayfasında öyle yazıyor.
Not: Facebook sayfasında öyle yazıyor.
Harika burgerler yapan şirin mekan.
caddebostan barlar sokağında 2 aylık bir şubesi bulunmakta, lezzetli hamburger yemek isteyenlere tavsiye ederim.
vedat milör sayesinde tanıştığım, hayatımda yediğim en güzel burgeri yapan mekan. ufak, şirin, fiyatları abartılı değil.
tünel'den uçtu gitti. asmalı'ya açacağız dediler bekliyoruz.. manom geldi duramıyorum.
caddebostanda kendilerini sık sık ziyaret ettiğim burgerci.
yakın zamanda taksim'e ikinci şubesini açacağına dair bilgiler geldi. galatasaray lisesi mevkilerinde bir yerlere.
tünel'den taşındı. yine o çevrelerde kumbaracı yokuşunun tam karşısındaki sokakta bizlerle buluşuyor.
niye kumbaracı yokuşu diye kasmışsam, asmalı'da işte.
tünel'den taşındı. yine o çevrelerde kumbaracı yokuşunun tam karşısındaki sokakta bizlerle buluşuyor.
niye kumbaracı yokuşu diye kasmışsam, asmalı'da işte.
fiyatları, lezzeti ve servisi ile kendine aşık edebilen burgerci. Ottoman burgeri denenmeli, denetilmelidir kanımca.
Islak hamburger yiyormuş hissiyatı oluşturan ama yan malzemelerini tuttuğum, ayrıca Dilekita'nın mekan hakkındaki yorumlarına katıldığım burgerci
bağımlılık yaratan tat ve kokuya sahip hamburgerler üreten mekan.
ben bu işletmenin müşterilerine pastane poğaçası arası köfte yedirerek nasıl bu kadar popüler olabildiğini merak ediyorum. zira bu mekanda iki sefer burger denedim, ikisinde de ekmek son derece soğuktu ve domates, turşu, marul gibi ıslak malzemeler nedeniyle ekmeğin tabanı iyice hamurlaşmıştı. yaklaşık 20 tl civarındaki menüleri bence o paraları haketmiyor.
ilk defa iki sene önce bağdat caddesindeki şubesinde denemiştim burgerini. iki senede çok şey değişmiş görünüyor.
bir kere fiyatları hakikaten abartmışlar. 100 gram köftenin bulunduğu hamburgeri patatessiz, içeceksiz 13 liraya veriyosun. doyuruculuğu tartışılır boyutta, lezzeti iyi tamam. ama sik kadar patatesten sırf baharatından prim yaparak 3.5 lira alıyosun. kolayı da kitle 4 liraya oh yes. "sadece 4.5 lira farkla ekstra köfte ister misiniz?" diye sor, onu da yuttur, al sana 25 liralık menü. tamam büyük bir franchise değilsin, tamam bu sistemle para kazanmaya çalışıyorsun, ama müşteriyi biraz daha tatmin etmeye çalış. ha bundan sonra gider miyim, pek sanmıyorum.
biz ankarada bigos, izmirde ohannesburger görmüş adamlarız, sıçarım öyle hamburgere la. az büyütün şunu, ya da fiyatlara bişey yapın.
bir kere fiyatları hakikaten abartmışlar. 100 gram köftenin bulunduğu hamburgeri patatessiz, içeceksiz 13 liraya veriyosun. doyuruculuğu tartışılır boyutta, lezzeti iyi tamam. ama sik kadar patatesten sırf baharatından prim yaparak 3.5 lira alıyosun. kolayı da kitle 4 liraya oh yes. "sadece 4.5 lira farkla ekstra köfte ister misiniz?" diye sor, onu da yuttur, al sana 25 liralık menü. tamam büyük bir franchise değilsin, tamam bu sistemle para kazanmaya çalışıyorsun, ama müşteriyi biraz daha tatmin etmeye çalış. ha bundan sonra gider miyim, pek sanmıyorum.
biz ankarada bigos, izmirde ohannesburger görmüş adamlarız, sıçarım öyle hamburgere la. az büyütün şunu, ya da fiyatlara bişey yapın.
Hamburgeri iyi köftesine soya kullanmiyor adam saf dana eti, bence ürüne talebi arttiran da sadece bu zira patates kizartmasi hele ki baharatli olani mc veya burger daki kalitesiz transyagda kizartilanlara gore kotu.
türkiye sınırları içindeki en iyi hamburgerleri üreten firma. ottoman burgerın lezzetini anlatmaya kelimeler yetmez.
emeklerine saygım var ama yaptıkları iş shake shack'ın daha ucuzcu bir taklidi gibi geldi.
ama egg&burger'la kıyaslayınca kusura bakmasınlar, ikisi de hamburgerci falan değil.
ama egg&burger'la kıyaslayınca kusura bakmasınlar, ikisi de hamburgerci falan değil.
taksim'de oldukça lezzetli hamburgerler yapan müthiş bir mekan.
baharatlı patatesi ayrı güzel sade patatesi ayrı güzeldir.
menüye son zamanlarda bira da eklenmiştir.
baharatlı patatesi ayrı güzel sade patatesi ayrı güzeldir.
menüye son zamanlarda bira da eklenmiştir.
Dilekita.com'un 2014 hediyesi olarak çift kişilik menü kazandırdığı burgerci.
yemediyseniz çok şey kaybediyorsunuz.
geçenlerde ikinci şubesini açmış olan yer.
geçenlerde ikinci şubesini açmış olan yer.
istanbul ve civarındaki en lezzetli hamburger ve baharatlı patatesleri üreten efsane mekan. Geçen de ilk defa City's'de bir tane varmış, ona gittim. Asmalımescit şubesi daha iyiydi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar