bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- kaya çilingiroğlu2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- günün sözü3
- güneş2
- anın görüntüsü15
- almanya4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- esra'yı aç esra'yı2
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- lucas luthor2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
büyük devrimci. seni entellektüel birikimimle safdışı ederim.
(bkz: seni cezalandırmak zorunda kalacağım)
(bkz: seni cezalandırmak zorunda kalacağım)
#5733073
ergenekon-abd-yargı kilitlenmesini "un-lock" eden yazar.
ergenekon-abd-yargı kilitlenmesini "un-lock" eden yazar.
setcard'ına yapılan zamdan sonra bana buruk bir sevinç yaşatan yazar.
bu adamın 210 tl almasına mı sevineyim, benim ticket'a 91 tl yatmasına mı? adaletin bu mu dünya? yemek yemek için hergün istanbul'a gitsem astarı yüzünden pahalıya gelecek.
keşke kendisiyle çarpışsak ve ticketlarımız yere düşse. sonrasında ticketlar karışsa... böyle şeyler sadece filmlerde oluyor.
nalet olsun içimdeki 210 tl lik setcard sevgisine!
bu adamın 210 tl almasına mı sevineyim, benim ticket'a 91 tl yatmasına mı? adaletin bu mu dünya? yemek yemek için hergün istanbul'a gitsem astarı yüzünden pahalıya gelecek.
keşke kendisiyle çarpışsak ve ticketlarımız yere düşse. sonrasında ticketlar karışsa... böyle şeyler sadece filmlerde oluyor.
nalet olsun içimdeki 210 tl lik setcard sevgisine!
setcard'ına zam gelen mümtaz şahsiyet. 210 tl alıyormuş artık. bu müjdeyi bütün sözlük camiasına duyurmak vazifemdir.
bundan sonra yeni sözümüz şu şekilde: "setcard geçen bir meyhane buldum mezarlığın karşısında. ya o meyhanedeyim ya da karşısında".
bu olay fatal ve beraent camialarında da sevinçle karşılandı. ağızları kulaklarına varıyor.
beraent:
lock naber? setkartına zam gelmiş.
lock:
süper insan salca mı söyledi?
beraent:
evet ya, ne kadar iyi biri öyle değil mi?
lock:
biz asla onun gibi olamayız.
beraent:
doğru söylüyorsun.
lock:
setkartıma zam geldi.
fatal:
yehuu, arriva riva.
bu gece çarşı sabaha karşı! aman sabahlar olmasın...
bundan sonra yeni sözümüz şu şekilde: "setcard geçen bir meyhane buldum mezarlığın karşısında. ya o meyhanedeyim ya da karşısında".
bu olay fatal ve beraent camialarında da sevinçle karşılandı. ağızları kulaklarına varıyor.
beraent:
lock naber? setkartına zam gelmiş.
lock:
süper insan salca mı söyledi?
beraent:
evet ya, ne kadar iyi biri öyle değil mi?
lock:
biz asla onun gibi olamayız.
beraent:
doğru söylüyorsun.
lock:
setkartıma zam geldi.
fatal:
yehuu, arriva riva.
bu gece çarşı sabaha karşı! aman sabahlar olmasın...
cinseliyetçilik konusunda biraz yol katletmesi gerekmeyen yazar. aslında hep beraber grup yapmalıyız bununla. özellikle solak örgütlenme dışındaki kekegemen söylem sorgulanmalı.
cinsiyetçilik konusunda biraz yol katetmesi gereken yazar. aslında hep beraber yapmalıyız bunu. özellikle sol örgütlenme içindeki erkekegemen söylem sorgulanmalı.
aziz yıldırım'ın 1 milyon dolar karşılığında fenerbahçe tribününe transfer etmek istediği amigo..
nabersin kankiş yazarı. altıncı nesil yazarlarla buzları eritmek için zirve yapacakmış. eli de pek açık, ne içiyorlarsa benden yaz barmenciymiş.
o bir sözlüğün atar damarı
o bir olası altıncı nesil katliamının faili
o bir caniş badiş ciciş
o bir üst devre
o bir rot balans ayarcı
o bir, iki altıncı nesili bağrına basacak babacan.
o bir sözlüğün atar damarı
o bir olası altıncı nesil katliamının faili
o bir caniş badiş ciciş
o bir üst devre
o bir rot balans ayarcı
o bir, iki altıncı nesili bağrına basacak babacan.
spoiler'ın ne olduğundan haberi bile olmayan ikinci nesil asabi yazar (bkz: #5371801). az önce şahsımı spoiler'ın ne olduğunu kendisine anlatmaya çalışırken özel mesajla kendisinden kovaladı. çok kızdı. defol dedi. (bkz: kendisinden kovalamak) *
tatile gitmek üzere hazırlanan fakat yanına neleri alacağını bir türlü bilememiş yazar..
güzin abim olur kendileri...sözlüğe geri dönüşümü duymuş, nickaltıma hoşgeldin entrysi girmiş, saolsun... entryde bacım kelimesine bakınız vermiş. "alla alla bu bacım da ne olaki? " diyerek bakınıza tıklamamla gerçek niyetini anlamam bir olmuştur:
(#4488412) hiç yakıştıramadım kendilerine diyor ve burdan kendisini esefle kınıyorum...
(bkz: utan) *
(#4488412) hiç yakıştıramadım kendilerine diyor ve burdan kendisini esefle kınıyorum...
(bkz: utan) *
şampiyonluklarını can-ı gönülden kutladığım canım yazar.
şampiyonluğu buruk şekilde kutlayan emekçi.
lan adam parasızlıktan en ucuz bilet fiyatı olan eski açık'ta yerini alıyordu her maç, şampiyon olduk tüpçü şimdi kombineleri uçuracak.
ne yapalım be adamım? bak kupayı aldık 19 liraydı t-shirt fiyatı, şampiyon olduk malzeme aynı, baskıdaki tema değişik fiyat 29 lira!
ulan tüpçü şampiyon olduk hala bir "hasktir" var içimizde.
lan adam parasızlıktan en ucuz bilet fiyatı olan eski açık'ta yerini alıyordu her maç, şampiyon olduk tüpçü şimdi kombineleri uçuracak.
ne yapalım be adamım? bak kupayı aldık 19 liraydı t-shirt fiyatı, şampiyon olduk malzeme aynı, baskıdaki tema değişik fiyat 29 lira!
ulan tüpçü şampiyon olduk hala bir "hasktir" var içimizde.
cebinde iki kupalı kapak ile dolaşan yazar.. isteyenin eline veriyormuş o kadar da kibar.. şampiyonluğumuz kutlu olsun o zaman..
şampiyon olursak bana eski açık kombinesi alacak olan altıncı nesil dostu..
''geçen başım ağrıyor'' diye mesaj yazdım ta eve kadar gelip vermidon getirdi. öyle bir ikinci nesil yazar. ''beşiktaş'ım oley'' diye ninni bile söyledi.daha ne olsun!.
ikinci nesil iyi gün dostu demişler kendisine. ama ben bilirim ki o kötü günlerin de dostudur. mesela başım sıkışsa, ulaşsam ona geri çevirmez beni. o derece iyi insan, hatırşinas.
laf atan yeni nesil zibidilerin kendisi gibi cümle kurabilitesinin olması için çok klavye eskitmeleri, çok fırın ekmek yemeleri gereken yazar.
vay lan. zaman ne çabuk geçiyor. tee biz ilk geldiğimizde de bu arkadaşlar böyle nesil muhabbeti yapardı. biz de bişey sanardık hakkaten de, cevap veremezdik. toyluk işte.
niye ihtiyaç duyar ki bi insan böyle şeylere? yazıktır günahtır.
niye ihtiyaç duyar ki bi insan böyle şeylere? yazıktır günahtır.
kral adamdır.
ing. saç örgüsü
pazar günü görüştükten sonra ''ulan ben bu adamlarla ne zaman maç öncesi buluşsam yeniliyorlar, bu kez de yenilirlerse beni linç ederler'' deyip eve koşa koşa gidip en koyu beşiktaşlı misali maçı izlediğimi bilmesini istediğim zat-i muhterem. iyi sıyırdım azizim içim rahat. yoksa ordaki bira şişelerini sokabilirlerdi. hayır bi de çok var yahu su gibi içiyorlar kardeşim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar