bugün

lightsaber

https://www.uludagsozluk.com/e/40317034/

chp li değilim ama senin bediüzzaman dediğin adam deli lan oğlum deli. kendine hayrı olmayan bir zavallı lan.

ona tıp dilinde (bkz: paranoid şizofreni) diyoruz. yobazlarda çok sık görülüyor.
© copyright 2005 - 2026