bugün

tangır tungur yazıyor. kimin yedek hesabı acaba *

hayır öfke kontrolü yapamıyorsun, bazı yetkili kadınlara yanlamaya çalışıyorsun, ifadelerinin bazıları asıl hesabınla birebir aynı. yani açık veriyorsun. sonra da gelip fake hesap yönetmeye kalkıyosun. yazık değil mi o küçük beynine tıngır mıngır *

bir diğer fake hesap miss bonn idi. onu şu entryle deşifre etmiştim--->(#41850077)

bugün bir baktım ki ne göreyim miss bonn hesabını silmiş. bakarsın libary de siler hesabını. ki miss bonn 8. nesil bir yazardı. bir anda 8. nesil yazara nasıl kıydın acaba. komiksiniz lan *
arkadaşlar artık yeter. tengir'in fake nicki değilim.
mesaj atan bayan yazarlar volkan naber. seni azgın teke gibi taciz edici şeyler yazmayın.
gidin tengire yazın.
tengir budun'un fake hesabıdır. swh.
https://m.uludagsozluk.com/e/43520914/

Bazen böyle, insanları acılarıyla yüzleştirdiğim için pişman oluyorum.
Buna tengir burdur'un fakesi denilmiş ancak bana protest tüpçü gibi geldi. Zaten hepimiz ademden gelmedik mi? Evet.
Hemsirelere giydirilen başlık açılıp kendisinin entrysine rastlanmayınca saglığından endişe edilen yazar. Linçlerin aranan yüzü.
Dmden beni yaz dedigimi iddaa eden yazar, askolsun ben beni yaz degil oyla demistim, oyladın mı kanka. *
robocopa aktrol yakıştırması yapan yazar.
insanların kimi sevip sevmeyeceğini bile inanç meselesi olarak gören, ayrı yazılması gereken de'leri bile ayrı yazmaktan aciz, cahil yobazların laf ettiği kıymetli yazardır.

Meşhur yazar yuval harari der ki (aklımda kaldığı kadarıyla) "iki tür inanan vardır. Birisi organize dinin sözde imanlısı, öteki gerçekten inanan, tanrıyı hisseden. Organize dinler ve inananları en çok ikinci gruptakilere düşmandırlar. Neyse ki bu gruba dahil olanların sayısı çok azdır".

Yuval harari'nin ne demek istediğini anlamayan, isa'nın hikayesini hatırlasın. Ona saldıranlar dinsizler miydi? Pagan Romalılar mıydı? Yoksa dindarlıkta birbirleriyle yarışan ferisiler ve sadukiler miydi? Ya isa şu sözleri kimler için söyledi?

https://incil.info/kitap/Matta/23

Yahu yobazlar, libary sizin gibi aptal değil. Dini meselelerde sorunları anladığı, ancak aptallara makul gelecek sözde cevaplara itibar etmediği halde inanmaya devam ediyor! Tabi bunun için bulduğu yol size uygun değil, onun için kuduruyorsunuz.

Bak size birşey söyleyeyim, kimse duymasın: sizde libary'nin anladıklarını anlayacak izan olsa, benden hızlı ateist olurdunuz. Hadi yine şanslısınız keratalar, kafanız o kadar basmıyor...
Sezen aksu denen yetmez ama evetçi vatan hainini savunan, Kemalistlere hakaret eden Kürtçü bir liboş:
görsel

Bir zamanlar akp'nin kıçını yalamış olması çok olasıdır.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.