/24
luc besson'un en sevdiğim filmi. film cok tutulduğu için daha sonra benzer bir senaryo ile wasabi'yi çekmiş ancak başarılı olamamıştır.
Hala izlemediğim filmdir.
Her şey bir yana sadece gary oldman’in oyunculuğu için bile izlenmesi gereken bir filmdir.
çoluk çocuğun telefon kaplarına, sokakta 5 liraya satılan tablo ve posterlere kadar düşen film.
müziklerinin hiç edildiğinden bahsetmeyeceğim bile.
yüzyılın ibnesi.
görsel
"Sanırım burada rahat edeceğiz, Leon" repliği ve sonra giren Shape Of My Heart = gözyaşları. Şu kısımda insanın ağlayası geliyor.
Sıbyancı filmi.
Seat ın araba modeli . Aynı zamanda Re 4 ün ana karakteri.
görsel
Bu fotoğraftan sonra aşırı soğuduğum bir film malesef ki.
"intikam iyi bir şey değil, Mathilda. inan, unutmak daha iyi."

görsel
Haz etmediğim film.

Film iyidir kötüdür o ayrı bir mesele olmakla birlikte,

içeriğinde açıkça pedofili olan bir film.

Küçük kız, küçük bir kızdan beklenebileceği gibi leonu sevmektedir.

Biz de tüm film boyunca leonun onu baba gibi sevmesini bekleriz ama leonun kafasının karıştığı gözümüzün içine içine sokulur.
böyle bir filmi neden şimdi izlediğim hakkında en ufak bir fikrim yok. filmin ortalarından itibaren ağlamaya başladım. mathilda'nın leon'a duyduğu aşk ve leon'un mathilda'yı son kez göreceğinden emin olduğu için yüzünü okşayıp seni seviyorum demesi. ince ayrıntılar...
Seni de unutmadık arap, Faslı, Fransız, italyan, ne olduğu belli olmayan pedofili leon, seni de unutmadık.
Roma imparatorluğu'na en parlak dönemi yaşatan General Maximus u anlatan film.
(video artık mevcut değil)
boş boş duran arkadaşlara amme hizmeti bu filmi izleyin harika bir filmdir.
görsel
Herkesin deli gibi sevdiği ölüp bittiği ama benim izleyince 2 dakika bile etkisinde kalmadığım film.
Sıbyancı bir puştun hikayesinin anlatıldığı film. adam zaten seri katil ne beklersiniz ki...
Sinemadan anlıyorum diyen dangalakların bile leon ve mathilda arasındaki ilişkiyi pedofili olarak değerlendirmesi çok saçmadır halbuki aralarındaki ilişkiyi anlamak için sinema kurdu olmaya gerek yok ki mathilda gibi 13 yaşında bir kızın kendisini koruyan sahiplenen bir adama duyduğu sevgiyi aşk olarak kendince nitelendirmesi de normal zaten her kızın ilk aşkı babası değil midir? Diğer bir yandan da leon kendince katı kuralları olan tetikçi olduğu için de her an tehlikede olan bir adam olduğu için normal yaşamayı unutmuş biri küçük bir kız onun hayatını yeşertiyor normal bir insan olabileceğini hatırlatıyor aralarındaki sevgiyi kalıplara sokmaya gerek bile yok salt bir sevgi bu başka şekillere sokmaya gerek yok.
türkiye'de en çok satılan seat modeli.
ispanya da katedraliyle meshur bir sehir adi. cok da onemli bir yer diil.
şu filmdeki saksı çiçeği kadar değer görsek yeter.

başarılı bir film.
Taxi driver la en overrated film listemdedir. Tek güzel yanı shape of my heart. Sting benim kısa filmlerime soundtrack versin oscar ı alırım zaten.
© copyright 2005 - 2026