bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
kanımca, zannımca, fikrimce dolayısıyla zikrimce kıskananı çok olan yazar.
sözlük manitalarının göbeğine yazı yazan yazar.
Çaylak olunca çok tatlı olan yazar. O bizi güldürdü moderasyon da onu güldürsün. Herifin çaylakligi yazarlığından daha çok. Imamı da geçti. *
yazılarını zevkle takip ettiğim yazar.
adama laf atıyorum bir şey demiyor gülüp geçiyor. ancak bazı göt yalayıcılar ne hikmetse kendilerine giren çıkan bir şey varmış gibi zıplıyor. helal olsun yazarı sağlam çakıyor demekki bunlara.
Takip edilesi, çatır çatır sevişilesi yazar.
*
*
çok ince bir espri anlayışına sahp olduğunu düşündüğüm ulu'da en beğendiğim yazar:
- uyudun mu ?
+ ....
- aloo kukiii.
+ uyudum.
- nasıl konuşuyosun o zaman deli.
+ ben de bilmiyorum. rüyalarım da bile hep sen varsın.
kitap çıkarsa alırım; editörü -de/da'larını düzeltir nasılsa.
- uyudun mu ?
+ ....
- aloo kukiii.
+ uyudum.
- nasıl konuşuyosun o zaman deli.
+ ben de bilmiyorum. rüyalarım da bile hep sen varsın.
kitap çıkarsa alırım; editörü -de/da'larını düzeltir nasılsa.
sözlüğümüzün güzide yazarlarından olan kukla hanımefendinin sex kırıntıları adlı bir kitap çıkarması halinde alacak olan yazarlardır.
hakkat ya bu kukla yazdıklarını kitaba dökmeli bence de. destekleyelim arkadaşımızı.
hakkat ya bu kukla yazdıklarını kitaba dökmeli bence de. destekleyelim arkadaşımızı.
aldığım kitaplar arasında yer alacaktır. beğenirsem tavsiye bile edebilirim hani.
alırım lan ben. totoş, motoş demem alırım. neticesinde ortada harcanmış bir emek var*.
evimin en güzel köşesine koymak için alırım kukimin kitabını.
korsanının çıkmasını beklerim o arada unutur giderim. ama sex kaseti çıkarsa ilk gün alırım.
Sözlükte sürekli artı oy veren kankalarıdır. 3-5 kişiden başkası da almaz. Bir de sex içerikli olursa umarım çıkmadan toplanır.
ben almam.. alisim kuvvetli degil..
2014 yılının yaramadığı yazar. ne zaman baksam çaylak bu arkadaş. tam yazar oluyor moderasyona giydiriyor gene çaylak. bu son 2 ayda sözlükte bulunduğu zaman kadar çaylak olmuştur. ne yaptı bu kadar? ilginç.
bir ahmet ümit kitabı.
Çaylaklıktan çıktığı gibi durumu anlatan entry girip, mağdur edebiyatı oynayarak en beğenilenlere girecek yazar. türk halkı sever mağdurları. Kankaları hazırkıta bekliyor çaylaklıktan çıksın da artı oy verelim diye.
türbanlı olduğu için çaylak yapılan bacımız.
sözlüğe yeni katıldığım halde ününü duyduğum saygı değer bir yazardır.
Çaylak olma sebebi yazılınca moderasyon tarafından silinen yazar.
yakisikli kardesim.. nerelerdesin olum ya..
şu sözlükte keyif alarak takip ettiğim nadide yazardır. hayal gücü oldukça geniştir. yer yer efkarlandırır yer yer sesli güldürür. Helal olsundur.
mesajlaşırken ''amına koyayım'' kelimesinin kısaltması olam ''a.m.k'' harflerini kullandığı için çaylak olan yazar.
örnek olarak x yazarla mesajlaşırken '' bizim buraya yağmur yağıyor amk '' demek çaylaklık sebebiymiş. bunu seneler sonra öğrendim.
moderatörlerin açıklamasına göre; '' mesajda kısaltma kullanmak ( yani a.m.k. ) çaylaklık sebebidir. zira biz kimin içtenlikle hakaret edip etmediğini ispat edemeyiz ancak o kısaltmanın açılımı kelime anlamı olarak küfür manası taşıyor '' idi.
yani agalar x yazara çektiğiniz '' bizim buraya yağmur yağıyor amk '' cümlesi; '' bizim buraya yağmur yağıyor amına koduğum '' gibi yorumlanabiliyormuş.
o x yazar bu mesajı şikayet ederse '' hakaret var '' gerekçesi ile otamatikmen çaylaksınız yani.
veya belli kelleler için geçerli '' götten uydurma yeni bi kural '' olabilir.
daha net anlatayım; çaylak olmama vesile olan yazara sesleniyorum,
gel reis. bak ben format ihlali olduğu için mesajı buraya kopyalayamıyorum. ama sen gel kukla yı şikayet ettiğin mesajı buraya kopyala. izin veriyorum buna. hakaret varsa göt olmaya razıyım. bu sözlüğü bırakmayan kukla nın da ta amına koyayım.
bu kadar ucuz musunuz lan siz. bu kadar mı basit kişileri çaylak yapmak veya arkadan film çevirmek. ibneliğin de bir onuru bir gurur vardır.
modlara da sesleniyorum, bdv de yapılan geyik muhabbetlerine anında cevap veren sizler, neden bir derdimiz olunca, saatlerce hatta günlerce cevap vermiyorsunuz? sabır mı sınıyorsunuz amk.
yakında mesajlaşırken '' hadi lan ordan '' desek yine çaylak oluruz.
sebep?
sebep; '' lan dediniz sayın yazar, kaba konuştuğunuz için 3 gün çaylaksınız ''
kendimi ilker başbuğ gibi hissediyorum. şaşırırsam sülalemi siksinler. koyayım böyle işe, köküne kadar koyayım hem de.
örnek olarak x yazarla mesajlaşırken '' bizim buraya yağmur yağıyor amk '' demek çaylaklık sebebiymiş. bunu seneler sonra öğrendim.
moderatörlerin açıklamasına göre; '' mesajda kısaltma kullanmak ( yani a.m.k. ) çaylaklık sebebidir. zira biz kimin içtenlikle hakaret edip etmediğini ispat edemeyiz ancak o kısaltmanın açılımı kelime anlamı olarak küfür manası taşıyor '' idi.
yani agalar x yazara çektiğiniz '' bizim buraya yağmur yağıyor amk '' cümlesi; '' bizim buraya yağmur yağıyor amına koduğum '' gibi yorumlanabiliyormuş.
o x yazar bu mesajı şikayet ederse '' hakaret var '' gerekçesi ile otamatikmen çaylaksınız yani.
veya belli kelleler için geçerli '' götten uydurma yeni bi kural '' olabilir.
daha net anlatayım; çaylak olmama vesile olan yazara sesleniyorum,
gel reis. bak ben format ihlali olduğu için mesajı buraya kopyalayamıyorum. ama sen gel kukla yı şikayet ettiğin mesajı buraya kopyala. izin veriyorum buna. hakaret varsa göt olmaya razıyım. bu sözlüğü bırakmayan kukla nın da ta amına koyayım.
bu kadar ucuz musunuz lan siz. bu kadar mı basit kişileri çaylak yapmak veya arkadan film çevirmek. ibneliğin de bir onuru bir gurur vardır.
modlara da sesleniyorum, bdv de yapılan geyik muhabbetlerine anında cevap veren sizler, neden bir derdimiz olunca, saatlerce hatta günlerce cevap vermiyorsunuz? sabır mı sınıyorsunuz amk.
yakında mesajlaşırken '' hadi lan ordan '' desek yine çaylak oluruz.
sebep?
sebep; '' lan dediniz sayın yazar, kaba konuştuğunuz için 3 gün çaylaksınız ''
kendimi ilker başbuğ gibi hissediyorum. şaşırırsam sülalemi siksinler. koyayım böyle işe, köküne kadar koyayım hem de.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar