bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- wine me dine me2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- saba makamı ile okunan ezan4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ibne penis nah3
- anın görüntüsü15
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
mesajlaşırken ''amına koyayım'' kelimesinin kısaltması olam ''a.m.k'' harflerini kullandığı için çaylak olan yazar.
örnek olarak x yazarla mesajlaşırken '' bizim buraya yağmur yağıyor amk '' demek çaylaklık sebebiymiş. bunu seneler sonra öğrendim.
moderatörlerin açıklamasına göre; '' mesajda kısaltma kullanmak ( yani a.m.k. ) çaylaklık sebebidir. zira biz kimin içtenlikle hakaret edip etmediğini ispat edemeyiz ancak o kısaltmanın açılımı kelime anlamı olarak küfür manası taşıyor '' idi.
yani agalar x yazara çektiğiniz '' bizim buraya yağmur yağıyor amk '' cümlesi; '' bizim buraya yağmur yağıyor amına koduğum '' gibi yorumlanabiliyormuş.
o x yazar bu mesajı şikayet ederse '' hakaret var '' gerekçesi ile otamatikmen çaylaksınız yani.
veya belli kelleler için geçerli '' götten uydurma yeni bi kural '' olabilir.
daha net anlatayım; çaylak olmama vesile olan yazara sesleniyorum,
gel reis. bak ben format ihlali olduğu için mesajı buraya kopyalayamıyorum. ama sen gel kukla yı şikayet ettiğin mesajı buraya kopyala. izin veriyorum buna. hakaret varsa göt olmaya razıyım. bu sözlüğü bırakmayan kukla nın da ta amına koyayım.
bu kadar ucuz musunuz lan siz. bu kadar mı basit kişileri çaylak yapmak veya arkadan film çevirmek. ibneliğin de bir onuru bir gurur vardır.
modlara da sesleniyorum, bdv de yapılan geyik muhabbetlerine anında cevap veren sizler, neden bir derdimiz olunca, saatlerce hatta günlerce cevap vermiyorsunuz? sabır mı sınıyorsunuz amk.
yakında mesajlaşırken '' hadi lan ordan '' desek yine çaylak oluruz.
sebep?
sebep; '' lan dediniz sayın yazar, kaba konuştuğunuz için 3 gün çaylaksınız ''
kendimi ilker başbuğ gibi hissediyorum. şaşırırsam sülalemi siksinler. koyayım böyle işe, köküne kadar koyayım hem de.
örnek olarak x yazarla mesajlaşırken '' bizim buraya yağmur yağıyor amk '' demek çaylaklık sebebiymiş. bunu seneler sonra öğrendim.
moderatörlerin açıklamasına göre; '' mesajda kısaltma kullanmak ( yani a.m.k. ) çaylaklık sebebidir. zira biz kimin içtenlikle hakaret edip etmediğini ispat edemeyiz ancak o kısaltmanın açılımı kelime anlamı olarak küfür manası taşıyor '' idi.
yani agalar x yazara çektiğiniz '' bizim buraya yağmur yağıyor amk '' cümlesi; '' bizim buraya yağmur yağıyor amına koduğum '' gibi yorumlanabiliyormuş.
o x yazar bu mesajı şikayet ederse '' hakaret var '' gerekçesi ile otamatikmen çaylaksınız yani.
veya belli kelleler için geçerli '' götten uydurma yeni bi kural '' olabilir.
daha net anlatayım; çaylak olmama vesile olan yazara sesleniyorum,
gel reis. bak ben format ihlali olduğu için mesajı buraya kopyalayamıyorum. ama sen gel kukla yı şikayet ettiğin mesajı buraya kopyala. izin veriyorum buna. hakaret varsa göt olmaya razıyım. bu sözlüğü bırakmayan kukla nın da ta amına koyayım.
bu kadar ucuz musunuz lan siz. bu kadar mı basit kişileri çaylak yapmak veya arkadan film çevirmek. ibneliğin de bir onuru bir gurur vardır.
modlara da sesleniyorum, bdv de yapılan geyik muhabbetlerine anında cevap veren sizler, neden bir derdimiz olunca, saatlerce hatta günlerce cevap vermiyorsunuz? sabır mı sınıyorsunuz amk.
yakında mesajlaşırken '' hadi lan ordan '' desek yine çaylak oluruz.
sebep?
sebep; '' lan dediniz sayın yazar, kaba konuştuğunuz için 3 gün çaylaksınız ''
kendimi ilker başbuğ gibi hissediyorum. şaşırırsam sülalemi siksinler. koyayım böyle işe, köküne kadar koyayım hem de.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar