bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek8
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- burç saçmalığı6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- lip balm kullanan erkek5
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- dont fuck with me tony4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- 0 0 74
- sedat pekmez18
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- kadınlar neden aldatır16
- tarot falına inanan salak8
- tekerlek kaşar4
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- eski uludağ sözlük ortamı2
- devşirmelik makamı13
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- 2026 dünya kupası15
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- futbol8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim4
- özbekistan2
- portekiz2
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- lionel messi11
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- hoşçakal leyla2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ithal et3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
olursa çıplak girilecek sınavdır. zira o zamana kadar teknolojinin gelişmesiyle kulaklıklar göte sokulsa bile duyulacak hale gelebilecek göbek deliğine parmak sokulduğunda sayfa sayfa bilgiler gözünüzün önüne gelebilecektir.
beyaz,pembe,sarı,yeşil,mavi,mor kalem dershaneler zinciri açılmış olacaktır.
(bkz: hedef 2023)
Muhtemelen tekrar hazırlanacağım sınav.
darbe sonrası yapılacak ilk kpss. sıkı çalışın ve bir büyüğünüz azıcık bastırsın müfettiş, denetmen, kontrolör, uzman bile olmak içten bile değil.
Şimdiden başlayanların baya avantaj kazanacakları sınav. zaten darbe muhabbetine 40-50 bin memur paket oldu. o yüzden bu sene çalışacakların işi daha kolay atanmak için. ama tabi bu yan gelip yatma sebebi değil. kendi adıma konuşacak olursam önce ciddi ciddi oturup kaynak araştırarak çalışmaya başlıyorum. baktığında çalışmak gibi değil ama sonuçta kaderimizi bu kaynaklar belirliyor. geçen yıl yüzlerce liralık kitaplar alıp saçma sapan ayrıntılarda boğulan, padişahın ayakkabı numarasını ezberleyen insanlar sınavda gayet normal sorularla karşılaşınca sayıp sövmeye başladı. o yüzden direkt isim yapmış yayınları değil, gerçekten sorulardan anlayan yayınları araşttırıyorum. e biraz da içerden adamlarımız var tabi gelelim tüyolara;
Arkadaşlar artık konu anlatımlı kitap diye bir şey yok onu söyleyeyim. iyi bi yayın bulduğunuzda onun bütün soru bankalarını almaya çalışın, ama çözümlü olsun. osmanlı 1299'da söğüt ve domaniç'te kuruldu gibi şeyler okuyup zaman kaybetmeyin. çözümlü soru bankası konusunda benim önerim puan akademi'nin sil baştan kitapları olur.
kitap alırken yayın değil hoca seçin. yayının kattığı bir şey yok, kitabı yapan hocadır. vatandaşlık ersin levent, tarih rahmi yıldırım gibi mesela.
öyle sabahlara kadar çalışmayın. insan gbii erken uyanın, işiniz varsa halledin sonra doğru düzgün çalışın, perişan olmayın.
Zamanla aklıma gelince editleyeceğim.
Arkadaşlar artık konu anlatımlı kitap diye bir şey yok onu söyleyeyim. iyi bi yayın bulduğunuzda onun bütün soru bankalarını almaya çalışın, ama çözümlü olsun. osmanlı 1299'da söğüt ve domaniç'te kuruldu gibi şeyler okuyup zaman kaybetmeyin. çözümlü soru bankası konusunda benim önerim puan akademi'nin sil baştan kitapları olur.
kitap alırken yayın değil hoca seçin. yayının kattığı bir şey yok, kitabı yapan hocadır. vatandaşlık ersin levent, tarih rahmi yıldırım gibi mesela.
öyle sabahlara kadar çalışmayın. insan gbii erken uyanın, işiniz varsa halledin sonra doğru düzgün çalışın, perişan olmayın.
Zamanla aklıma gelince editleyeceğim.
Girenlerin yüzde 63.4 ünün atanacağı sınav.
sanılanın aksine atama sayıları artmayacaktır.
milli eğitim ve diğer bakanlıklar durmadan devlet kadrolarındaki norm fazlalığından bahsediyor ve atamaları kademeli olarak azaltıyordu. bu boşalma ile %10 civarı (öğretmenlik için söylüyorum) boşluk oluştu. bunun en fazla yine % 3 ü doldurulur. anlaşılan 30 bin civarı öğretmen alımı yapılacaktır.
kısaca boşuna kimse krizi fırsata çevirmesin. devlet zaten memur fazlalığından yakınıp duruyordu.
edit: yapılan açıklamaya göre 20 bin öğretmen alımı yapılacakmış. 30 bin demiştim millet az deyip eskilemişti. fazla bile demişim.
milli eğitim ve diğer bakanlıklar durmadan devlet kadrolarındaki norm fazlalığından bahsediyor ve atamaları kademeli olarak azaltıyordu. bu boşalma ile %10 civarı (öğretmenlik için söylüyorum) boşluk oluştu. bunun en fazla yine % 3 ü doldurulur. anlaşılan 30 bin civarı öğretmen alımı yapılacaktır.
kısaca boşuna kimse krizi fırsata çevirmesin. devlet zaten memur fazlalığından yakınıp duruyordu.
edit: yapılan açıklamaya göre 20 bin öğretmen alımı yapılacakmış. 30 bin demiştim millet az deyip eskilemişti. fazla bile demişim.
bu entry an itibarıyla rezerve edilmiştir. yaklaşık yedi ay sonra editlenecektir. arz ederim.
Niyet ettim sana girmeye dediğim sınav.
Alan sinavi sanırım 21 mayis gk gy ve 28 mayis alan testleri şeklinde olacak.
Allah kimseyi bu derde düşürmesin, gençliğin en büyük eziyetlerinden biridir. bölümünden 30 bin kişi girer alınacak 500 kişidir 80 alır atanamazsın, diğer yandan bölümünden 5000 kişi girer alınacak 1200 kişidir 60 alır atanır ve sen daha yüksek puan almana rağmen atanamamışsındır, bunu da çevrene anlatamazsın sonuçta başarısız kişi damgasıyla oturur kalırsın,
(rumuz : 11 kere sınava giren şahıs)
(rumuz : 11 kere sınava giren şahıs)
Sınavların babasıdır.
bu sefer ben ona gireceğim ulan o bana değil! göreceniz!
bir sınavdır.
bir sınavdır.
Soruların hepsini yapsam atanamayacağim sınava her yıl sırf zevk için giriyorum. Evet zevk için yanlış okumadınız.
Hayatımda bir dönüm noktası olacak olan sınav. Hee hayat memat meselesi mi? Tabiki de hayır. Ama ciddi önem arz ediyor sonraki hayatım için. ALLAH sınava girecek olan herkese başarı nasip etsin, emeklerinizi boşa çıkarmasın. En çok da bana nasip etsin ama eheheh.
benim icin kpss bitmistir bir daha kpss girmem.
Cidden sıkıldım. Ne oluyorsa olsun artık.
Lanet bir sınav olduğu bugün itibariyle anlaşılmıştır. 420 lira sınav ücreti mi olur Allahsızlar.
Edit: sadece alan sınavına girip, hiç bir kurum sınavını kaçırmak istemeyenlerin ödeyeceği bedel.
Bak yine sinirlendim.
Edit: sadece alan sınavına girip, hiç bir kurum sınavını kaçırmak istemeyenlerin ödeyeceği bedel.
Bak yine sinirlendim.
Legal soygun organi osymden sasirtmayan bir hamle daha. Bunca parayi ne yapacaksiniz serefsiz, ibneler.
Millet o paralari ne zorluklarla yatiriyor, nasil cikariyor o paralari haberiniz yok tabi.
Haram zehir zikkim olsun.
Millet o paralari ne zorluklarla yatiriyor, nasil cikariyor o paralari haberiniz yok tabi.
Haram zehir zikkim olsun.
nereye domalıyorduk sevgili ösym? birkaç yıldır ihmal ettim seni.
Ösym'nin bir an önce sınavlar için kombine kart çıkartarak daha da kurumsallaşmasını sağlamalıdır.
Ve alan sınavları sadece belli şehirlerde.
Anahtar yok, kemer yok su yok bu yok ve başka bir şehre gidicek olanlar var.
Bilet parası, kalacak yer parası, yeme içme...
Allah'tan korkun yazıktır, günahtır.
Vurucu nokta ise alım yok.
Cidden iyi bir meslek sahibi olma durumunun zorluk derecesi artarak artıyor yıldan yıla.
Hedefleri olan ve bu uğurda çalışan herkese sabır diliyorum.
Anahtar yok, kemer yok su yok bu yok ve başka bir şehre gidicek olanlar var.
Bilet parası, kalacak yer parası, yeme içme...
Allah'tan korkun yazıktır, günahtır.
Vurucu nokta ise alım yok.
Cidden iyi bir meslek sahibi olma durumunun zorluk derecesi artarak artıyor yıldan yıla.
Hedefleri olan ve bu uğurda çalışan herkese sabır diliyorum.
Test başına 40 tl ücret olarak düşünülmüş. Şöyle de bir durum vardı önceden. Mesela ben kamu yönetimi mezunuyum. Pazar öğleden sonra oturumunda olduğu için tek ders nedeniyle mecburen öğleden sonra oturumuna giriyordum ve girmişken de az biraz bilgi sahibi olduğum çalışma ekonomisi uluslararası ilişkiler gibi testleri de cevaplıyordum. Böylece onların puanları da hesaplanıyordu.
Şimdi kim test başına 40 tl verip bunları da cevaplar bilmiyorum. Ayrıca sınavdan 2 saatten önce çıkamayan insanlar olarak eğer tek test 40 dakika olacaksa kimse sizi 2 saat oraya zincirlemiş olmaz.
Şimdi kim test başına 40 tl verip bunları da cevaplar bilmiyorum. Ayrıca sınavdan 2 saatten önce çıkamayan insanlar olarak eğer tek test 40 dakika olacaksa kimse sizi 2 saat oraya zincirlemiş olmaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar