bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- wine me dine me2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- bugün de meme atan olmaması13
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- ilgi3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- rabbin para vermesi4
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
stadta ıslıklama demiş herkes o zaman şöyle diyelim be kardeşim provakatör heryerde var o sessizlikte ve stadın o mimari yapısını eko olayını düşündüğünde 20-25 kişilik bi grubun ıslığı sana tüm stad ıslıklamış gibi geldi ve herzamanki gibi sende üzerine düşeni yapıp zaten önyargıların olan bi şehre hemen bastın karalamayı..lan bi azalarak yokolun artık lan bitin amk!?..konya son 3 milli maça alnının akıyla evsahipliği yapmış ve milli takımı fransaya yolcu etmiştir.. Var olsun konya iyi ki varsın torku arena...
Gidip gördüğüm cahil yobaz gerici şehirdir. Olmaz olsundur. Susuzluktan beyinleri vicdanları akmış oropsu çocuklarının. Erzurumdan sonra ülkenin en yobaz şehridir. Şansımı sikeyim ki orda da yaşadım lanet olsun.
Edit:hoşgeldiniz orospu çocukları.
Edit:hoşgeldiniz orospu çocukları.
Dün milli maçta göstermişlerdir ki en sağlam milli duyguları körelmemiş milliyetçi şehrimizdir.
sanıldığı kadar yobaz değildir. 20-30 yılda bu hale getirilmiştir.
http://odatv.com/mob_n2.p...lara-sasiracak-2010101200
http://odatv.com/mob_n2.p...lara-sasiracak-2010101200
En çok seks oyuncağı satılan il.
Hitit, bizans, Selçuklu ve zamanında yerel olan kısa ömürlü beyliklerden kalma tarihi eserleri gezmeniz gereken şehir.
türkiye izlanda maçında, Ankara'da ki canlı bomba eyleminde ölen 97 kişi için yapılan saygı duruşunu ıslık ve tekbir sesler ile protesto (?) eden sevmediğim insanların yaşadığı şehir. Bir de mevlana ile övünürler böyle davranırken.
Yobaz değil birilerine göre hakiki foşik tc ci halk.
Selçuk ınan ın falsolu golü birilerine girerek zevkten çılgına çevirmiş olmalı ki ortamı ve futbolcuları milli duygularla mehter marşıyla ve tekbirle costuran taraftara sırf benim gibi düşünmüyor diye bok atsın.
Selçuk ınan ın falsolu golü birilerine girerek zevkten çılgına çevirmiş olmalı ki ortamı ve futbolcuları milli duygularla mehter marşıyla ve tekbirle costuran taraftara sırf benim gibi düşünmüyor diye bok atsın.
Trafik sıkıntısı olmayan sehir?
Gercekten güzel.
Gercekten güzel.
Mevlana'nın yaşasa utanç duyacağı vatanı.
dikkatimi çekenler:
*sokakları temiz,
*havası pis kokmuyor,
*merkezde hala su içme çeşmeleri olan şehirlerden biri,
*haftasonları devamlı bi ziyaretçi akınına uğruyor,
*dönerin fiyatı 1.75, ve 2 lira (ne kadar güvenilir bilmiyorum)
*merkezdeki (zafer) sokaklar güzel , hoş bi doku oluşturmuş,
*merkez yeşil gözüküyor,
*mevlana'nın dergahına yürüyerek rahatlıkla gidebilirsiniz.
*tramvayları çok küçük gözüktü gözüme.
*hızlı trenle gidenler için akşam dönüşte d kısmından bilet alırsanız gün batımını izlersiniz. sabah gidekren farketmiyor her türlü iki tarafıda boş arazi.
*sokakları temiz,
*havası pis kokmuyor,
*merkezde hala su içme çeşmeleri olan şehirlerden biri,
*haftasonları devamlı bi ziyaretçi akınına uğruyor,
*dönerin fiyatı 1.75, ve 2 lira (ne kadar güvenilir bilmiyorum)
*merkezdeki (zafer) sokaklar güzel , hoş bi doku oluşturmuş,
*merkez yeşil gözüküyor,
*mevlana'nın dergahına yürüyerek rahatlıkla gidebilirsiniz.
*tramvayları çok küçük gözüktü gözüme.
*hızlı trenle gidenler için akşam dönüşte d kısmından bilet alırsanız gün batımını izlersiniz. sabah gidekren farketmiyor her türlü iki tarafıda boş arazi.
Mustafa islamoğlu'ndan rivayetle moğol ordularının anadoluda yıkıp geçmediği nadir kentlerden birisiymiş.
Sebebide o dindar vatanperestlerin parayı görünce kenti sessizce teslim etmeleriymiş.
Çevre illeriyle birlikte her konuda bırak türkiyeyi altay dağlarında yaşayan insanlardan bile daha cahil ve tutucu kitlesini barındırır.
inatçıdır.zafercidir.kincidir.
Kuyudan dışarı çıkmaya çalışanları içeri doğru çekendir.
Sebebide o dindar vatanperestlerin parayı görünce kenti sessizce teslim etmeleriymiş.
Çevre illeriyle birlikte her konuda bırak türkiyeyi altay dağlarında yaşayan insanlardan bile daha cahil ve tutucu kitlesini barındırır.
inatçıdır.zafercidir.kincidir.
Kuyudan dışarı çıkmaya çalışanları içeri doğru çekendir.
Üniversite yüzünden barındığım şehir. şehir güzel, ama insanları değil. Hele esnaflar. Püüü.
insanı çok tuhaf.
araba sürmeyi bilmeyen aptalların barındığı şehir. gerizekalı ters yöne giriyor benim arabama çarpıyor. sağa kırıyorum kaçmak için o da üstüme kırıyor böyle mallar var işte. fail oğlu failler. sinir krizi geçirtirler adama.
Su an kuleye yakın olan varsa gelin buluşak. Hadi hadi hadi.
Taşını toprağını... Her gittiğimde yeni bir bela yeni bir sorun veren şehir.
Bir yer düşünün ki hayata hiçbir şey katmasın...
Bir yer düşünün ki hayata hiçbir şey katmasın...
ankaraya giderken otogarında 15-20 dakika beklemişliğim var fakat yine de dindar bir şehir olduğunu görebildim. bir tuvalete gireyim dedim ve türkiyenin hiçbir otogarında görmediğim kadar abdest alan insan gördüm. ayrıca kadınların çoğu kapalıydı. açık olanlar da başka şehirlerden otobüsle gelenlerdi genelde.
memleketimdir. evet çok sıkıcı bir şehir. heryer dümdüz. travmay yolunu takip edip heryere gidebilirsiniz. hatta "koca" şehri bir günde gezebilirsiniz. ama öle sanıldığı kadar yobaz insanlarla dolu bir şehir değil. son zamanlarda gördüğüm kadarıyla üniversite sayısının artmasıyla kendini aşmaya başlamış şehirdir.
anlayamadığım bir biçimde zengin doludur. artık napıyolar nasıl kazanıyorlar bilmiyorum. ya hepsi çok çalışkan yada hepsi amcam gibi dolandırıcı.
yaşanılabilir diye düşünüyorum. çünkü ulaşım kolay ve ucuz. heryer birbirine yakın. ne demiş mevlana : gez dünyayı gör konyayı.
anlayamadığım bir biçimde zengin doludur. artık napıyolar nasıl kazanıyorlar bilmiyorum. ya hepsi çok çalışkan yada hepsi amcam gibi dolandırıcı.
yaşanılabilir diye düşünüyorum. çünkü ulaşım kolay ve ucuz. heryer birbirine yakın. ne demiş mevlana : gez dünyayı gör konyayı.
güzel şehir. ereğli ziyaretim olacak yarın. tabii basından habersiz.
Bir üniversiteli arkadaşım sayesinde 5 gün geçirdiğim ilginç şehir, üniversitelilerin kaldığı yer şehrin içinde değil biraz dışında burada belli bir ortam var içki felan satılıyor, kızlı erkekli kalma felan olayları dönüyor tabi şehrin geri kalanı bu kitleden ölesiye nefret ediyor üniversitenin şehri çok bozduğundan bahsediyorlar üniversite açılmamış olsa da mağdur olurlardı. Çok boktan bir yer kıscası, onun haricinde şehirde yokuş görmek olanaksızdır yapısı şehirleşmeye çok müsait ama içindekiler yüzünden boklaşmış bir yer.
geçen seçimde oy atmak için gittiğim ve küçüklü büyüklü ibretler alıp geri döndüğüm şehir.
şehirdeki tramvay durakları yenilenmiş, tramvaylar eskiden durağa girmeden yolcuyu indirir ardından duraktan yeni yolcuyu alırdı. şimdi yolcuyu durağın içine indirmeye başlamış, haliyle inen ve binen yolcu aynı anda işini görüyor. tabi konyalı medeniyet bilmez, inecek olanlar daha kapıdan adımını atmadan, binmek isteyenler içeriye hücum ediyor. ama öyle böyle değil, büyük duraklarda aynı anda 10-15 kişi kapıya hücum ediyor. tam bir kargaşa oluyor. şu olayın aynısı büyük bir şehirde olsa kıyamet kopar o durakta ama konyalı için normal.
şehirdeki tramvay durakları yenilenmiş, tramvaylar eskiden durağa girmeden yolcuyu indirir ardından duraktan yeni yolcuyu alırdı. şimdi yolcuyu durağın içine indirmeye başlamış, haliyle inen ve binen yolcu aynı anda işini görüyor. tabi konyalı medeniyet bilmez, inecek olanlar daha kapıdan adımını atmadan, binmek isteyenler içeriye hücum ediyor. ama öyle böyle değil, büyük duraklarda aynı anda 10-15 kişi kapıya hücum ediyor. tam bir kargaşa oluyor. şu olayın aynısı büyük bir şehirde olsa kıyamet kopar o durakta ama konyalı için normal.
istemeyenin siktirip gitmesi gereken guzel sehir. Ben de muhalifim ama konya guzeldir. Turkiye'de 5 ilde yasadim, 20'den fazla sehre gittim, konya kesinlikle ilk 3'tedir.
Begenmeyenler nesini begenmiyor cozebilmis degilim.
Begenmeyenler nesini begenmiyor cozebilmis degilim.
(bkz: adama sorarlar)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar