bugün

konya

Gidip gördüğüm cahil yobaz gerici şehirdir. Olmaz olsundur. Susuzluktan beyinleri vicdanları akmış oropsu çocuklarının. Erzurumdan sonra ülkenin en yobaz şehridir. Şansımı sikeyim ki orda da yaşadım lanet olsun.

Edit:hoşgeldiniz orospu çocukları.
© copyright 2005 - 2026