benim gibi sapık ve pislik herifin teki.
akai yamaşita kombamba kombambaaa diye bir şarkı vardı onu hatırlatan yeni nesil yazar. hoşgelmiş sefa gelmiş.
görsel
"Yaşasın huni" kıvamında sözlük yazarı olması muhtemel.*
ohaaa ismin süper dedirten yazar nicki.yonca evcimiğin şarkısından almış. (bkz: opayi yamaşika kombamba kombamba)
Nesildasmisiz. Nickaltimdaki onerisini uygulayarak yasamaya devam ediyorum.
Ataerkil düzende yetişmiş şimdilerde evrim propagandası yapan ismiyle müstesna Ata isminde onuncu nesil yazar.
Kendini sürencemeden kurtarması daha evla bir yol olur. Koştursun bakalım.
© copyright 2005 - 2026