bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- kadınlar neden aldatır17
- toplu taşıma aracı2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- devşirmelik makamı13
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- tarot falına inanan salak8
- 0 0 75
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- su içmekten göbeğin çıkması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- tekerlek kaşar4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- frenkler2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 2026 dünya kupası15
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
Önce açık oy verip sonra eksileyen yazar.
Tebrik ediyorum kardeşim nick6nı hortlattırmayı başardın. Hll spr dvm.
Umarım çaylağın hiç açılmaz.
Tebrik ediyorum kardeşim nick6nı hortlattırmayı başardın. Hll spr dvm.
Umarım çaylağın hiç açılmaz.
seni açıkça tehdit ediyorum, bi daha beni açık eksilersen bana yavşadığını herkese söylerim.
(bkz: ironiyi kes)
(bkz: dalgayı ayıktın mı)
(bkz: komik miydi güldün mü hiç)
(bkz: ironiyi kes)
(bkz: dalgayı ayıktın mı)
(bkz: komik miydi güldün mü hiç)
ulan az ibiş değilsin he akdbdk gece gece kahkaha attım amk skdbffj
(bkz: #32722008)
hayır yani bu entrymi neden eksilemedin, anlatsana biraz jadhfjf.
(bkz: #32722008)
hayır yani bu entrymi neden eksilemedin, anlatsana biraz jadhfjf.
arkadaşım zaten çaylağım niye durduk yere eksiliyorsun?
Evet banada açık eksi verdi. Tanımam etmem. Pek sevilen biri değil heralde yazık.
aklı dengesi yerinde değil galiba. bu mal bile açık oylamayı öğrenmiş.
Köpek Gibi Sevdiğim Düşününce Islandığım Yazar.Berk Abi Haseki ile Beni evlendir.
Geldi yine tipini s.ktiğim.
Malın çaylağını almamışlar hala.
Malın çaylağını almamışlar hala.
Kendisini tanımam bir açık eksi oyuna baktı.
açık oylayıp sonra eksileyen arkadaş. kendilerine çatal kaşık takımı armağan ediyorum.
http://www.evidea.com/zar...ak-takimi-XOU007/p/383555
http://www.evidea.com/zar...ak-takimi-XOU007/p/383555
Bu şizofren niye böyle?
Takip edip tekrar bırakıyor. Msn mi lan bu açıp kapatıyorsun Pezevenk.
Sinirlendim yaa ayy off .
Takip edip tekrar bırakıyor. Msn mi lan bu açıp kapatıyorsun Pezevenk.
Sinirlendim yaa ayy off .
Gay olduğu için sözlükte gay pornosu paylaşabileceğini sanan trol. Nickini bildirim ekranimda gormek istemiyorum beni kapali eksile.
Donuz.
Donuz.
Kapısının önüne hendek kazilmasi gereken yazar arkadaş.
Maksadını aşan kişiye müstehak bir eylem.
Edit: hendek dedim diye celallenmeyin hemen. Hendek kazılmasina karşıyım tabi ki.
ironi yaptık arkadaşlar..
Maksadını aşan kişiye müstehak bir eylem.
Edit: hendek dedim diye celallenmeyin hemen. Hendek kazılmasina karşıyım tabi ki.
ironi yaptık arkadaşlar..
eksilemesi hoşuma gidiyor. seni böyle sevdim.
hayır anlamadığım gece yarısı atınca da eksiliyorsun gündüz de akşam da sen yatmıyor musun amk git zıbar aq.
sikimde olmayan insan. kendince eğlenmeye çalışıyor bu kadar takmayın.
kankam ya. çok tatlı. ben de seni seviyorum.
günah benim suç benim.
günah benim suç benim.
kelebek asabımı bozuyorsun. *
bir yazardır.
bir yazardır.
Şerefsizin picin önde gideni yazardır. Şimdi çaylak olmuş milleti açık eksiktir kahpe . Döl israfı .
eksilesin önemli değil yazarı. eksiliyor diye kahpe,döl israfı tarzı küfürleri haketmez kimse. çaylak olduğu için bunalıyo demekki ilgi istiyor, belkide megolamandır.
Görünen o ki amacına ulaşmıştır. Bunu bırakmasını isteyen kimse entry, eksi, nickaltı ya da mesaj yazmasın.
Edit: O değil de eksi vermesi bazen hoşuma gidiyor. Deli miyim neyim.
Edit: O değil de eksi vermesi bazen hoşuma gidiyor. Deli miyim neyim.
on birinci nesil işsiz çaylak.
(bkz: yazık la kimin çocuğuysa)
Maalesef Yazar dostlarım Yoğun bir Beyin fırtınasından Sonra Keleberk nickli Yazarın Atalay Filiz Olduğu Tarafımdan saptanmıştır.Hepimize geçmiş Olsun. (bkz: Ağlayan Emoji)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar