bugün

keleberk

Görünen o ki amacına ulaşmıştır. Bunu bırakmasını isteyen kimse entry, eksi, nickaltı ya da mesaj yazmasın.

Edit: O değil de eksi vermesi bazen hoşuma gidiyor. Deli miyim neyim.
© copyright 2005 - 2026