bugün
- yazarların imza parfümleri10
- erkekler neden az yaşar6
- kıskanmak6
- bir insanı sevmek11
- devlet gücü6
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- haitinin gol atmış olması5
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- oyuncu koltugu4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- 2026 dünya kupası23
- ibadet4
- çalmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- akp seçmeni2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- lionel messi11
- m r e r e c t o4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro3
- anlamak3
- zalican2
- my number one3
- naruto dayi3
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- düşün ki o bunu okuyor16
- ameliyat olmak8
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- futbol16
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- dünya8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dil3
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kolu kıllı kız4
- berhan şimşek2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
cuma gecesi v for vendetta yı göstererek hüsnü mübarek ve diğer orta doğulu diktatörlere selam çakan kanal.
cuma gecesi v for vendetta yı göstererek hüsnü mübarek, diğer orta doğulu diktatörlere ve 2007 seçimlerindeki %52 lik kesime selam çakan kanal.
v for vendetta'yı yayınlasa ne olacak? dublaj faciasının yanında reklam rezaleti. bir film on defa kesilir mi?
fethullah gülenin kanalı olduğu söyleniyor .
bi daha v for vandetta'yı yayınlamasını istemediğimiz kanaldır ayrıca. o dublaj ne len öyle? bi başyapıtı bu kadar kolay piç edemezsin.
sudaki katiller isimli 2008 yapımı bir filmi tv'de ilk kez gösteren kanal. film o kadar dandik ki 3 yıldır niye yayınlanmadığını anlayabiliyorum. bir kere zaten balık seçimi yanlış. siz beklersiniz ki böyle evrim geçirmiş, değişik bir tür balık. yok değil, köpekbalığı bildiğin. her 3 sahnenin birinde niye okyanusa girdiği belli olmayan dalgıçlar var. ve bunları köpekbalıkları avlıyor. yine her 3 sahnenin birinde kıyıdan çok uzaklaşmış bir teknede iki balıkçı balık beklerken köpekbalıklarından biri misinayı alıyor gidiyor. ani bir geriye dönüşle adamı suyun içine çekiyor ve afiyet olsun. sürekli aynı olay. kimse de farketmiyor ufacık kasabadan eksilen insanları. hiç mi yakını yok bunların? bizde olsa ille farkedilir.
-ahmet abi nerde lan?
-bilmem üç gündür görmedim. en son bi cuma günü namaz çıkışı gördüm. tokalaştık işte, merhaba merhaba o kadar.
-allah allah. nerde lan bu adam? ölüp kalmış olmasın!?
illa ki böyle bir muhabbet dönecektir. neyse filmin başkahramanı olan balıkçı * balıkların tamamını köpekbalıklarımız yedikleri için yanındaki muavine sürekli kuzeye gitmesini söylüyor. gidiyorlar gidiyorlar, bir önceki akşam balıklara yem olan adamların tekneleriyle karşılaşıyorlar. sonrasında bizim başkahramanımız su almakta olan teknede kalmak istiyor, yardımcısına gidip itin götündeki kasabadan yardım çağırmasını söylüyor. sonrasında bi 10 dk o sahneye dönmüyoruz. 10 dk sonra muavin, kasabaya varıyor, direk bara giriyor, denizin ortasında köpekbalıklarıyla yalnız bıraktığı patronunun ailesini buluyor ve onlara durumu izah ediyor. git şerife falan söyle it! bizde olsa öyle bi haber söylenmez bile lan.
-yenge ahmet abi...
-noldu ahmet'ime?
-yenge ahmet abi kayıp. ama bulucaz yenge.
-ahmet'im gittiiii. yiğidiiimmm:(
işin ilginci başkahramanımız daha biraz önce kuzeye giderken sürekli, bir balina leşiyle karşılaşmış ve bunu sudaki bir şeylerin yaptığını anlamıştır. ve buna rağmen gecenin köründe su alan bir teknede kalmayı göze almıştır. niye o tekneyi kurtarmakla uğraştığı muammadır aslında. teknedekiler nereye gitmiş olabilir? hani şu durum yok ki ortada:
-hüseyin abi ben bi bankaya gidicem, fatura var ödencek de, bizim memet de yok, göz kulak oluver be.
-tamam halilim git sen.
adamlar okyanusun ortasında lan. başlarına bir şey gelmiştir ya da adamlar dalmıştır okyanusa. akşamın köründe bir çıkacaklar sudan, tekne yok. yazık değil mi piç? ya da başlarına bir şey geldiyse niye tekneyi kurtarmaya çalışıyosun? böyle bir boktan filmdir. siktir edin açıkçası.
-ahmet abi nerde lan?
-bilmem üç gündür görmedim. en son bi cuma günü namaz çıkışı gördüm. tokalaştık işte, merhaba merhaba o kadar.
-allah allah. nerde lan bu adam? ölüp kalmış olmasın!?
illa ki böyle bir muhabbet dönecektir. neyse filmin başkahramanı olan balıkçı * balıkların tamamını köpekbalıklarımız yedikleri için yanındaki muavine sürekli kuzeye gitmesini söylüyor. gidiyorlar gidiyorlar, bir önceki akşam balıklara yem olan adamların tekneleriyle karşılaşıyorlar. sonrasında bizim başkahramanımız su almakta olan teknede kalmak istiyor, yardımcısına gidip itin götündeki kasabadan yardım çağırmasını söylüyor. sonrasında bi 10 dk o sahneye dönmüyoruz. 10 dk sonra muavin, kasabaya varıyor, direk bara giriyor, denizin ortasında köpekbalıklarıyla yalnız bıraktığı patronunun ailesini buluyor ve onlara durumu izah ediyor. git şerife falan söyle it! bizde olsa öyle bi haber söylenmez bile lan.
-yenge ahmet abi...
-noldu ahmet'ime?
-yenge ahmet abi kayıp. ama bulucaz yenge.
-ahmet'im gittiiii. yiğidiiimmm:(
işin ilginci başkahramanımız daha biraz önce kuzeye giderken sürekli, bir balina leşiyle karşılaşmış ve bunu sudaki bir şeylerin yaptığını anlamıştır. ve buna rağmen gecenin köründe su alan bir teknede kalmayı göze almıştır. niye o tekneyi kurtarmakla uğraştığı muammadır aslında. teknedekiler nereye gitmiş olabilir? hani şu durum yok ki ortada:
-hüseyin abi ben bi bankaya gidicem, fatura var ödencek de, bizim memet de yok, göz kulak oluver be.
-tamam halilim git sen.
adamlar okyanusun ortasında lan. başlarına bir şey gelmiştir ya da adamlar dalmıştır okyanusa. akşamın köründe bir çıkacaklar sudan, tekne yok. yazık değil mi piç? ya da başlarına bir şey geldiyse niye tekneyi kurtarmaya çalışıyosun? böyle bir boktan filmdir. siktir edin açıkçası.
bir kanal düşünün ki telegol o kanalın en başarılı programı olsun işte böyle bir kanal kanaltürk.
(bkz: mexiko/#11391721)
deprem olmuş, millet can derdinde, siyanür felaketinin olduğu kütahya merkez, bazılarını hala "postal yalayollaaaa" diye bağırttıkları kanal.
güzel filmler yayınlayan kanal ayırca eski sahiplerinin elindeyken başka kanal izlemem diyenlerin şimdi listeden sildikleri kanal ee ideoloji bçyle bir şey...
iyi-kötü her gece iki adet yabancı film koyan kanal.
inception gibi dandik bir filmin, imdb'de başlara oynadığı bir dönemde, çöldeki vaha görevini üstlenen, eskilerden güzel filmler izleyebildiğimiz kanal.
2-3 gündür ne zaman açsam Terminatör'ü yayınlayan kanal. Bir film bu kadar sömürülmez ki.
Not : Film değil diziymiş. Uyarı için Maddox'a teşekkürler. Kanaltürk'te dizi en son beklediğim şeydi.
Not : Film değil diziymiş. Uyarı için Maddox'a teşekkürler. Kanaltürk'te dizi en son beklediğim şeydi.
filmleri iyi ama türkçe dublajları felakettir. o kadar felakettir ki ancak 10 dk dayanılabilir. ayrıca, ramazanda programı doldurmak için muhteşem bir ikili oluşturmuştur: Aysun Kayacı & ismail YK.
vatana millete hayırlı olsun (!)
vatana millete hayırlı olsun (!)
"kaliteli film yayınlayan kaç kanal kaldı?" diye sorulduğunda gösterilecek 2-3 kanaldan biridir.
Şehit ailelerinin haberini yayınlamamakla takdir ettiğim saygın yayın kuruluşu.
sabahları 06.15te dadı dizisinin tekrarlarını yayınlamaktadır. sonsuz teşekkürlerimi sunar yayın saatini daha uygun bir saate almalarını rica ederim.
'ters cephe' adlı hararetli siyasi tartışma programını, ümit zileli'nin telefonla katılan mehmet baransu'ya ağır hakaretleri sebebiyle yayından kaldırmış olan kanaldır. o kadar hakaret ettin, ne oldu? yine baransu haklı çıktı.
(bkz: aytunç altındal/#13397944)
gündemi 5 gün önceden takip eden bir siteye sahipler. biyrooooon
http://www.kanalturk.com/
travzon, moskova da horon tepecekmiş öyle yazıyor.
http://www.kanalturk.com/
travzon, moskova da horon tepecekmiş öyle yazıyor.
telegol dışında izlenebilir başka bir programı olmayan kanal.
uludere katliamı sırasında görevi devralmış olan komutan vekilinin valilikçe görevden alınması talebini "şok talep" olarak duyuran kanal, selam olsun sana(!)
şu anda kibariye'nin sabah programında barış manço'nun anıldığı kanal. kibariye neyse de yanında jale midir nedir biri var. ona barış manço şarkısı söyleteceklerine hiç bu programı yapmasalar daha hora geçer, en azından barış manço'nun kemikleri sızlamaz.
program akışını düzenlemeyen kanal. telegol vardı bugün , yok . değiştirmeleri lazım.
biraz önce spor haberlerinde "galatasaray lassana diarra ve cristian chivu ile büyük oranda anlaştı" diyen kanaldır. hiç bir kanalda, hiç bir gazete haberinde görmediğimiz duymadığımız bu transferleri kanal türk "büyük oranda anlaştı" diyerek duyurmuş oldu. doğruysa bir fenerbahçeli olarak imrenirim bu transferlere. ama bu diarra zaten madrid'te 4.5 milyon euro almıyor mu arkadaş ? haliyle türkiye'ye gelirse yıllık o fiyattanda yüksek talep edecektir. fatih terim'in zaten takım içi dengelerini bozmamak için böyle bir ücret vermeyeceğini tüm galatasaraylılar bilir. ilginç, bakalım ilerleyen günler bu "büyük oranda" anlaşmayı doğrulayacak mı ? yoksa yine mi kolpa haber, göreceğiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar