bugün
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- akp aslında yok her şey dekor5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- yazarların imza parfümleri12
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- lise4
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- sude isimli kızlar2
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- devlet gücü6
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- 2026 dünya kupası23
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- ibadet4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- my number one3
- lionel messi11
- futbol16
- falıma bakmak isteyen var mı24
- naruto dayi3
- ameliyat olmak8
- dünya8
sudaki katiller isimli 2008 yapımı bir filmi tv'de ilk kez gösteren kanal. film o kadar dandik ki 3 yıldır niye yayınlanmadığını anlayabiliyorum. bir kere zaten balık seçimi yanlış. siz beklersiniz ki böyle evrim geçirmiş, değişik bir tür balık. yok değil, köpekbalığı bildiğin. her 3 sahnenin birinde niye okyanusa girdiği belli olmayan dalgıçlar var. ve bunları köpekbalıkları avlıyor. yine her 3 sahnenin birinde kıyıdan çok uzaklaşmış bir teknede iki balıkçı balık beklerken köpekbalıklarından biri misinayı alıyor gidiyor. ani bir geriye dönüşle adamı suyun içine çekiyor ve afiyet olsun. sürekli aynı olay. kimse de farketmiyor ufacık kasabadan eksilen insanları. hiç mi yakını yok bunların? bizde olsa ille farkedilir.
-ahmet abi nerde lan?
-bilmem üç gündür görmedim. en son bi cuma günü namaz çıkışı gördüm. tokalaştık işte, merhaba merhaba o kadar.
-allah allah. nerde lan bu adam? ölüp kalmış olmasın!?
illa ki böyle bir muhabbet dönecektir. neyse filmin başkahramanı olan balıkçı * balıkların tamamını köpekbalıklarımız yedikleri için yanındaki muavine sürekli kuzeye gitmesini söylüyor. gidiyorlar gidiyorlar, bir önceki akşam balıklara yem olan adamların tekneleriyle karşılaşıyorlar. sonrasında bizim başkahramanımız su almakta olan teknede kalmak istiyor, yardımcısına gidip itin götündeki kasabadan yardım çağırmasını söylüyor. sonrasında bi 10 dk o sahneye dönmüyoruz. 10 dk sonra muavin, kasabaya varıyor, direk bara giriyor, denizin ortasında köpekbalıklarıyla yalnız bıraktığı patronunun ailesini buluyor ve onlara durumu izah ediyor. git şerife falan söyle it! bizde olsa öyle bi haber söylenmez bile lan.
-yenge ahmet abi...
-noldu ahmet'ime?
-yenge ahmet abi kayıp. ama bulucaz yenge.
-ahmet'im gittiiii. yiğidiiimmm:(
işin ilginci başkahramanımız daha biraz önce kuzeye giderken sürekli, bir balina leşiyle karşılaşmış ve bunu sudaki bir şeylerin yaptığını anlamıştır. ve buna rağmen gecenin köründe su alan bir teknede kalmayı göze almıştır. niye o tekneyi kurtarmakla uğraştığı muammadır aslında. teknedekiler nereye gitmiş olabilir? hani şu durum yok ki ortada:
-hüseyin abi ben bi bankaya gidicem, fatura var ödencek de, bizim memet de yok, göz kulak oluver be.
-tamam halilim git sen.
adamlar okyanusun ortasında lan. başlarına bir şey gelmiştir ya da adamlar dalmıştır okyanusa. akşamın köründe bir çıkacaklar sudan, tekne yok. yazık değil mi piç? ya da başlarına bir şey geldiyse niye tekneyi kurtarmaya çalışıyosun? böyle bir boktan filmdir. siktir edin açıkçası.
-ahmet abi nerde lan?
-bilmem üç gündür görmedim. en son bi cuma günü namaz çıkışı gördüm. tokalaştık işte, merhaba merhaba o kadar.
-allah allah. nerde lan bu adam? ölüp kalmış olmasın!?
illa ki böyle bir muhabbet dönecektir. neyse filmin başkahramanı olan balıkçı * balıkların tamamını köpekbalıklarımız yedikleri için yanındaki muavine sürekli kuzeye gitmesini söylüyor. gidiyorlar gidiyorlar, bir önceki akşam balıklara yem olan adamların tekneleriyle karşılaşıyorlar. sonrasında bizim başkahramanımız su almakta olan teknede kalmak istiyor, yardımcısına gidip itin götündeki kasabadan yardım çağırmasını söylüyor. sonrasında bi 10 dk o sahneye dönmüyoruz. 10 dk sonra muavin, kasabaya varıyor, direk bara giriyor, denizin ortasında köpekbalıklarıyla yalnız bıraktığı patronunun ailesini buluyor ve onlara durumu izah ediyor. git şerife falan söyle it! bizde olsa öyle bi haber söylenmez bile lan.
-yenge ahmet abi...
-noldu ahmet'ime?
-yenge ahmet abi kayıp. ama bulucaz yenge.
-ahmet'im gittiiii. yiğidiiimmm:(
işin ilginci başkahramanımız daha biraz önce kuzeye giderken sürekli, bir balina leşiyle karşılaşmış ve bunu sudaki bir şeylerin yaptığını anlamıştır. ve buna rağmen gecenin köründe su alan bir teknede kalmayı göze almıştır. niye o tekneyi kurtarmakla uğraştığı muammadır aslında. teknedekiler nereye gitmiş olabilir? hani şu durum yok ki ortada:
-hüseyin abi ben bi bankaya gidicem, fatura var ödencek de, bizim memet de yok, göz kulak oluver be.
-tamam halilim git sen.
adamlar okyanusun ortasında lan. başlarına bir şey gelmiştir ya da adamlar dalmıştır okyanusa. akşamın köründe bir çıkacaklar sudan, tekne yok. yazık değil mi piç? ya da başlarına bir şey geldiyse niye tekneyi kurtarmaya çalışıyosun? böyle bir boktan filmdir. siktir edin açıkçası.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar