bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ankara nın en güzel yanı5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız9
- mola4
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- bir şeyler söyle4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- versuch2
- gitme diye yalvarmak6
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- velvet28
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- true'nun çaylak olması16
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
star wars'ın belkide en önemli vssidir.
jedi lar kadar mal bir güruh görmedim ben. adamın anasını işkence ederek öldürmüşler, neymiş jedi kurallarına göre onları öldürmemeliymişsin; neymiş jedi lar aşık olamazmış. ama sith ler öylemi? her duyguyu köküne kadar yaşıyorlar. müthiş karizmatikler. bir palpatine e, darth veider a , darth maul e , kont dooku ya bak; bir de ezik obi ye bak. en kral jedi, yoda bile karizmatik değil lan, adam konuşmaktan aciz.
(bkz: sith lords forever)
(bkz: sith lords forever)
şimdi neye göre kime göre arkadaş?
misal olay ışın kılıcı ise mace vindu'nun önünde durabilecek ne bir jedi ne bir sith vardır, güç konusunda ise darth vader mına kor.
misal olay ışın kılıcı ise mace vindu'nun önünde durabilecek ne bir jedi ne bir sith vardır, güç konusunda ise darth vader mına kor.
jedi lar nefsini terbiye etmiş, ahuramazda ya inanan, dövüşü bir sanat olarak algılayan, ve mecbur kalmadıkça şiddeti tasvip etmeyen fedakar savaşçılardır. lakin sith ler sadece güç için dövüşen kuru gürültü boş varlıklardır. ha zevk alma kousunda sithler daha şanslı gibi ggörünebilir lakin ki öyle değildir. zira bu dünyanın bir de öbür tarafı vardır. anaaa konu direk dine kaydı la. evet, burada verilmek istenen mesaj da bu belki de, eğer güce inanmıyorsan zevk içinde yaşayabilirsin, lakin güce inanıyorsan yapılan herşeyin bi hesabı olacağı düşüncesiyle, güç için çalışmaya başlarsın.
konudan çok çok ayrı bir yerde akla gelen bir diğer vs için (bkz: barcelona vs real madrid)
konudan çok çok ayrı bir yerde akla gelen bir diğer vs için (bkz: barcelona vs real madrid)
karşılaştırmaya bile gerek yoktur. sith'ler her zaman jedi'lardan üstündür.
Sith lerin ustun oldugu karsilasma, en basta bir jedi force'a olan hakimiyetini kendisi icin kullanamaz, intikam alamaz, sevemez, eglenemez vs. Ama sith olunca durum tam tersi hem force'a hukmet, hem de istedigin yap.
sith'in ganyanı 1.05, demedi demeyin.
yıllardır bitmek bilmeyen tartışma. bitmez de. bitmemesi güzel zaten. neyse daha fazla kafa açmadan konuya geliyorum.
bu konuyu star wars evrenini kurucusu george lucas şöyle özetliyor.
sith güce giden kısa yoldur. jedi'lık uzun ve yorucu bir yoldur. kısa vadede bir sith güce jedi'dan daha çabuk ulaşır. yani bunu şöyle bir benzetmeyle açıklıyor. sith, vücut geliştirirken, haplar, ilaçlar iğneler kullanan adam gibidir. bu yöntem onun vücudunu yıldan yıla yıpratır, yorar. özünden çok şey götürür. vücudu deforme olmaya başlar. (bu yan etkileri palpatine'de görebiliriz) jedi, gücü tamamen doğal yollardan çalışarak kazanır. çalışır, sabreder. gücü kalıcı ve daha sağlamdır.
george lucas dark side'ın onu tüketen nefret, hırs, korku gibi duygularının birlik olmalarına da engel olduğundan kaybettiklerini söyler.
bu konuyu star wars evrenini kurucusu george lucas şöyle özetliyor.
sith güce giden kısa yoldur. jedi'lık uzun ve yorucu bir yoldur. kısa vadede bir sith güce jedi'dan daha çabuk ulaşır. yani bunu şöyle bir benzetmeyle açıklıyor. sith, vücut geliştirirken, haplar, ilaçlar iğneler kullanan adam gibidir. bu yöntem onun vücudunu yıldan yıla yıpratır, yorar. özünden çok şey götürür. vücudu deforme olmaya başlar. (bu yan etkileri palpatine'de görebiliriz) jedi, gücü tamamen doğal yollardan çalışarak kazanır. çalışır, sabreder. gücü kalıcı ve daha sağlamdır.
george lucas dark side'ın onu tüketen nefret, hırs, korku gibi duygularının birlik olmalarına da engel olduğundan kaybettiklerini söyler.
teke tek bir kapışma ise: sith, jedi'ın çok özür diliyorum yedi sülalesini becerir.
koskoca evrende '' 2 sith vs. 98273 jedi + bir sürü padawan '' şeklinde dönüyor savaş. genede sithler önde.
koskoca evrende '' 2 sith vs. 98273 jedi + bir sürü padawan '' şeklinde dönüyor savaş. genede sithler önde.
askeri olarak sith'ler.
Askeri olarak Sith'lerin üstün geleceği karşılaşmadır. Bir de bunların ruhu Sith görünüşü Jedi olanları var ki onlardan uzak durunuzdur, kaçınızdır, korununuzdur, ölsündür onlar.
sith jedi'ın samimi halidir. lord sithius'un da dediği gibi sith'ler force'u kendileri için kullandığını kabullenir, ama jediler bunu yaptığı halde reddedir.
Once more the Sith will rule the galaxy.
Once more the Sith will rule the galaxy.
Sithlerin sithip atacağı versustur.
sithler iki kişi ve gizli çalışır açığa çıkarlarsa sayı üstünlüğü ile jedi alır.
(bkz: dark jedi)
ışın kılıcıyla pişirdiği patlamış mısırını yerken diğer ikisinin aydınlık-karanlık çatışmasını izler.
Jedilardan biri 'it's over i have the high ground' diyecek olsa ok boomer der yoluna bakar.
ışın kılıcıyla pişirdiği patlamış mısırını yerken diğer ikisinin aydınlık-karanlık çatışmasını izler.
Jedilardan biri 'it's over i have the high ground' diyecek olsa ok boomer der yoluna bakar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar