bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- çok güzel ama manyak kadın6
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hırt4
- kemalist dünya24
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- hapşırmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- israil6
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ona bir şey söyle9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- evagreen2
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
çok mu kahve içiyorsunuz kahveyi bırakmak mı istiyorsunuz? bir hafta için.
kahvem bitti selection olan öğütülmüş çekirdek kahvesinden aldım sipariş edene kadar 250 gr içerim diye. kahveden soğumak üzereyim. tadı kokusu çok az yok gibi sadece çok koyu demleyince acılığı hissediliyor aroma sıfır. termosla okula götürürüm ben bunu sevmediğim insanlara içiririm.
kahvem bitti selection olan öğütülmüş çekirdek kahvesinden aldım sipariş edene kadar 250 gr içerim diye. kahveden soğumak üzereyim. tadı kokusu çok az yok gibi sadece çok koyu demleyince acılığı hissediliyor aroma sıfır. termosla okula götürürüm ben bunu sevmediğim insanlara içiririm.
ÜÇÜ bir aradası çok komik. kahveyi koymuşlar üzeerine toz şekeri koymuşlar. üçü bir arada diye satıyorlar. nescafe gibi iç içe geçmiş bir karışım beklemeyin yani.
Şöyle güzel bir müziği bulunur.
https://www.youtube.com/watch?v=BA4rSO-h9Io
https://www.youtube.com/watch?v=BA4rSO-h9Io
sözlükte sabahlama itemi. bir kupa kahve neleri değiştirmez ki istedikten sonra.
evet biz de yakup diyoruz.
yakup emminin kaavehanesi desen kimse gelmez jacobs deyince oluyor ama.
bunların "barista / strong edition" diye bir kahvesi var...2 bardak içince taşikardi geçirmeniz içten değil. sabah enerjisi istiyorsanız birebir. ama 2. bardaktan sonra akşam uyuyabilir misiniz o muallak.
almanların en çok tükettiği kahve markası.
En iyi kahve dir sade içimi süper adeta kafamı yerine getiriyor.
a101 marketlerde bu hafta 10 tl üzeri alışverişlerde sanırım sadece 5 tl civarına gelen favori kahvem. dün babam haftalık alışverişte almış 4 kavanoz depoladık eve ama tabii 100 gr değil de yaklaşık 50 grlık kavanozlarda satılıyor. olsun bu karantina günlerinde insanın yoldaşı olur,kanka üzme canını geçer bugünler de der. seviyorum seni jacobs.
A101 reklamı yapmış gibi de olduk iyi mi?
A101 reklamı yapmış gibi de olduk iyi mi?
Bremen çıkışlıdır.
içine ne katıyorlarsa çok değişik (olumlu anlamda) kokan kahvedir.
entelektüel yaklaşımın başlangıcı olarak görülse de, suda çözünen kahveler ligi sıralamasında birinci olmayacak markadır.
almanya menşei kahve markası. (1895)
son günlerde çoğu markette bulamadığım favori hazır kahvem. inatla aramaya devam ediyorum umarım bir yerde bulurum da nescafeye mahkum olmaktan kurtulurum
(bkz: yakuplar kahve)
Migroslarda iki adet monarch aromayla (gramajindan emin degilim 500gr idi sanirim biri) yaninda french press hediye 55tl ye satiliyordu. Ilgilenenlere duyrulur.
Reklamları bu kadar huzur veren başka bir markaya rastlamadım ben. Adamlar sanat yapıyor resmen.
başka marka kahve aratmaz. özellikle gold olanı kraldır.
En iyi kahve çekirdeklerine sahip kahve markası.
Kahveleri gibi reklamları da mükemmeldir.
https://m.youtube.com/watch?v=GYVeWKVh3vo
Kahveleri gibi reklamları da mükemmeldir.
https://m.youtube.com/watch?v=GYVeWKVh3vo
nescafeye göre daha başarılı bulduğum hazır kahve markası. nescafenin tadı daha asidik bir yapıda, genizde acı-ekşi bir tat bırakıyor. jacobs nispeten daha yumuşak bir tada sahip. filtre kahvesini uzun zamandır içmiyorum fakat ortalama bir içici için ortalama bir tadı vardı. şimdilerde nasıldır bilmiyorum.
kaliteli, hakiki kahvedir.
kahve gibi kahvedir, nescafe içen kendini kahve içiyorum sanmasın.
ayrıca filitre kahvesi muazzam.
ayrıca filitre kahvesi muazzam.
nescafe'ye göre daha sert ve sağlam bir kahvedir, sert kahve sevenler için tavsiye ederim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar