bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- velvet13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- iveco daily3
- kolu kıllı kız2
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- otokar sultan2
- haram ile cömertlik yapmak3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- türk moğol kardeştir2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- aşk her şeyi affeder mi4
- sözlük kızlarının vücutları15
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- gülüm diyen kız10
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- kadınlar başımızın tacıdır2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- kılıçdaroğlu cemaati4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gün gelecek dün olacak5
- yılmaz güney12
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kuzenin içine boşalmak14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- tatlım diyen kız2
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- geceye bir ayet bırak3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- 24 haziran 20262
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- arkadaşlar bakar mısınız2
- otopsiraporlari6
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
sonuna nokta değil de ünlem eklenip karşıdaki kişiye sunulursa etkiye tepkidir.
Kalıplaşmış bir konuşma başlangıcıdır. Şöyle ki;
Gerçekleşen:
- Nasılsın?
- iyiyim.
ikinci kişinin içinden geçen:
- Nasılsın?
- Emin değilim. Kötü olabilirim ama o zaman senin de canını sıkmış olacağım. Belki benimle konuşmaktan sıkılacaksın. Ama benim konuşmaya ihtiyacım var. Belki konuşmanın ilerleyen bölümlerinde beni daha iyi deşersin ve sorunlarımı öyle anlatabilirim.
Gerçekleşen:
- Nasılsın?
- iyiyim.
ikinci kişinin içinden geçen:
- Nasılsın?
- Emin değilim. Kötü olabilirim ama o zaman senin de canını sıkmış olacağım. Belki benimle konuşmaktan sıkılacaksın. Ama benim konuşmaya ihtiyacım var. Belki konuşmanın ilerleyen bölümlerinde beni daha iyi deşersin ve sorunlarımı öyle anlatabilirim.
geyiğin kralıdır.
bir bakıma ardına saklandığımız bir duvardır.
içimizdeki hoşnutsuzlukları, düş kırıklıklarını,
hayattan memnuniyetsizliğimizi ‘iyiyim’ le örtmeye
çalışıp acıdan korunmaya çalışırız…”
içimizdeki hoşnutsuzlukları, düş kırıklıklarını,
hayattan memnuniyetsizliğimizi ‘iyiyim’ le örtmeye
çalışıp acıdan korunmaya çalışırız…”
en çok ve en sık söylenen yalandır.
Bazen sadece bir cevap vermiş olmak için söylenen söz. Bazen gerçekten iyi olursun da işte bazen iyi olmak adetten olduğu için söylersin. Sırf daha fazla sormasınlar diye. Yüzünden de anlaşılır aslında çoğu zaman, iyiyim der geçersin ve soramaz o saatten sonra kimse bir daha.
Dünyada en çok söylenen yalandır. Evet.
Patlamadan ötürü yığınla mesaj atmışsınız, herkes e dönemedim, iyiyim dostlar eksik olmayın.
sen etrafa herşeye nasıl bakarsan öyledir. mesela fakir bir adam kendini iyi hissediyor sa Allaha şükür iyim diyosu iyidir ama birisi malı mülkü yerindeyse ben kötüyüm hastayım depresyondayım diyorsa kötüdür aynı şey senin içinde geçerli sen birisini iyi olarak görüyosan iyidir başkasına göre kötüdür.
değilim ya değilim kardeşimi çok özledim yaa çok.
Değilim çok özledim ama yapamam.
ayrılık acısı yaşayan biri ne kadar iyiyse o kadar iyiyim.
Gerçekten iyi mi acaba ?
nasılsın sorusuna verilen cevap. bu cümleyi söylerken içlerinde ki altı harf içinde ne psikolojik düşüncelerle söyleniyor bir bilseniz. ben iyi falan değilim dediğimizde de biraz bencilce bir hale girecek gibi hissediyorum. o da şundan. iyi değilim dediğimizde, bizi yalnız bırakmayanlara da kızıyoruz, bizi kendi halimize bırakanlara da. ya da birini seçiyoruz kendi içimizde, ya bizi yalnız bırakmıyorlar, daha da bunalıma sokuyorlar. ya kendi kendimize kala kalıyoruz.
pek samimi olmayan söylemdir. evet.
iyiyim diyorum 'gözlerin yalan söylüyor' diyorlar.
kimsenin sizi bu kadar iyi tanımasına izin vermeyin.
sonrasında artık ya yalancısınızdır, ya samimiyetsiz, ya sessiz, ya da ketum. işte bunlar insanların kalıp yargıları bunlara girmemeyi başaranlar iyiyim dediğinde inandırıcıdır.
kimsenin sizi bu kadar iyi tanımasına izin vermeyin.
sonrasında artık ya yalancısınızdır, ya samimiyetsiz, ya sessiz, ya da ketum. işte bunlar insanların kalıp yargıları bunlara girmemeyi başaranlar iyiyim dediğinde inandırıcıdır.
Hayata tutunmaya çalışıp her seferinde daha da dibe batmaktan yoruldum.. insanlara devamli “iyiyim” demekten, mutlu imajı vermekten yoruldum.. Beni güçlü sandığınız için güçlü gibi davranmaktan yoruldum.. Yeni bir sayfa açıp sizin o sayfayı baştan sona kadar karalamanızdan yoruldum.. Yolda gördüğünüzde bana “neden mutsuzsun” demenizden yoruldum.. Üzüldüğümde sığınacak hiç kimsemin olmamasından yoruldum.. Düşünmekten yoruldum.. Mutlu olmaya çalışmaktan yoruldum.. Ben yorulmaktan bile yoruldum ama siz hayatıma “keşke”ler yerleştirmekten yorulmadınız.. Ondan battaniyeme sarılıp bütün gün uyuyuşum, ondan ellerimin çirkinliği, ondan beynimde ki binlerce soru, ondan morarmış göz altlarım..
Bırakın sevmeyin, battaniyem sever beni..
Bırakın sevmeyin, battaniyem sever beni..
en çok söylenen yalan.
19.
iyiyim iyi.
Ent.
iyiyim iyi.
Ent.
çok iyiyim tansiyonum beş. elleme.
Ben de ilaç içtiğim için daha iyi oluyorum.
-iyi misin?
-bilmiyorum.
sen boyle deyince içim buruluyor cocuk.
fazla dusunme. fazla sorgulama.
fena bir hayatın yok. gercekten.
herkes kıcuk mutluluk oyunları oynuyor hayatta. mutlu insan cok az.
yalnız degilsin.
benim için çok çok degerlisin. pek cok insan için de oyle.
gunaydın. bi kahve? ;)
-bilmiyorum.
sen boyle deyince içim buruluyor cocuk.
fazla dusunme. fazla sorgulama.
fena bir hayatın yok. gercekten.
herkes kıcuk mutluluk oyunları oynuyor hayatta. mutlu insan cok az.
yalnız degilsin.
benim için çok çok degerlisin. pek cok insan için de oyle.
gunaydın. bi kahve? ;)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar