bugün
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor8
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- kürt mimarisi2
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- milletin anasına küfretmek2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- yazarların imza parfümleri14
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- güzel huylu kezo4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- erkekler neden az yaşar10
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- tramer kaydı olan kız4
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası23
- al kardeşim elimi verdim sana2
- pkk nasıl biter5
- halil ergün2
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- wowturkey3
- artık sevmeyeceğim2
- yargıcı3
- futbol17
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- toz yumrususun unutma2
- kıskanmak7
- kemal kılıçdaroğlu19
- lise5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- akp aslında yok her şey dekor5
entry'ler (1656)
Sözlüğe entry girmeme nedenimiz o başlıklarınız. Arada açıp tüm sözlüğün seksist başlıklarla dolu olduğunu görünce ardıma bakmadan kaçasım geliyor. Lakin ki hala zeka, kaliteli mizah dolu entry ve başlık sahibi yazarların varlığına olan inancımla arada uğruyorum.
görsel
Yoksa siz kajun baharatını kendiniz yapamıyor musunuz?
Yoksa siz kajun baharatını kendiniz yapamıyor musunuz?
Had bilmemek. Çağımızın en güçlü sorunu.
Ne yaşadık ve çevremizce neler yaşatıldık da bu duruma geldik bilmiyorum. Çok yozlaştık, erdemlerimizi kaybettik, hoşgörüyü kaybettik, saygıyı kaybettik, empati yeteneğimizi ve en önemlisi zeka barındıran mizahımızı kaybettik.. başımız sağ olsun.
Ne yaşadık ve çevremizce neler yaşatıldık da bu duruma geldik bilmiyorum. Çok yozlaştık, erdemlerimizi kaybettik, hoşgörüyü kaybettik, saygıyı kaybettik, empati yeteneğimizi ve en önemlisi zeka barındıran mizahımızı kaybettik.. başımız sağ olsun.
görsel
Hindistan.
Hindistan.
teyzemdir.
30lu yaşlarındayken lise mezunu, evli ve 3 çocuklu bir kuran kursu hocasıydı.
eniştem subaydı ve teyzem kapalı olduğu için meslekten ihraç edildi. işini çok sevdiği için bu durumu kaldıramadı ve akli dengesini kaybetti. bir yıl içerisinde izmir’deki 10 katlı bir binanın çatısından atlayıp intihar etti.
teyzem kendine ağlayıp yardım dinlenmek yerine oturdu sınavlara çalıştı. önce ilahiyat bölümünü bitirdi. sonra mesleğe atılıp türkiye’nin ilk kadın müftü yardımcılarından biri oldu. almanya ve ingiltere’de görev aldı. 3 dil öğrendi; hiç durmadan kendini geliştirdi. şu an da öğretim görevlisi olarak bir üniversiteye atandı. bu arada doktorasını da yaptı. tezi bir kitaba çevrildi.
3 çocuğunu da en iyi şekilde okuttu. biri savcı diğer ikisi uzman doktor oldu.
idolümdür ve anlatmaktan en gurur duyduğum başarı hikayesidir.
30lu yaşlarındayken lise mezunu, evli ve 3 çocuklu bir kuran kursu hocasıydı.
eniştem subaydı ve teyzem kapalı olduğu için meslekten ihraç edildi. işini çok sevdiği için bu durumu kaldıramadı ve akli dengesini kaybetti. bir yıl içerisinde izmir’deki 10 katlı bir binanın çatısından atlayıp intihar etti.
teyzem kendine ağlayıp yardım dinlenmek yerine oturdu sınavlara çalıştı. önce ilahiyat bölümünü bitirdi. sonra mesleğe atılıp türkiye’nin ilk kadın müftü yardımcılarından biri oldu. almanya ve ingiltere’de görev aldı. 3 dil öğrendi; hiç durmadan kendini geliştirdi. şu an da öğretim görevlisi olarak bir üniversiteye atandı. bu arada doktorasını da yaptı. tezi bir kitaba çevrildi.
3 çocuğunu da en iyi şekilde okuttu. biri savcı diğer ikisi uzman doktor oldu.
idolümdür ve anlatmaktan en gurur duyduğum başarı hikayesidir.
14 yıldır izlediğim dizi. Dolayısıyla vedalaşmakta zorlandığım ve bu yüzden 15. sezona bir türlü başlayamadığım dizi.
Eski sosyal çevremi lütfen.
Ha bide 2020 Eylül’de evlenme kararı aldım fakat minik bir eksiğim var(bir bey) onu da rica ederim.
Ha bide 2020 Eylül’de evlenme kararı aldım fakat minik bir eksiğim var(bir bey) onu da rica ederim.
Merak.
“Acaba kahramanımızı bundan sonraki maceralarda neler bekliyordu?“ kıvamında merakla yaşıyorum.
“Acaba kahramanımızı bundan sonraki maceralarda neler bekliyordu?“ kıvamında merakla yaşıyorum.
En kıymetlilerimi hayatıma katan arkadaşlık şekli.
Güzel yazarım diyen biriyle mektup arkadaşlığına başlamak isterim.
Uzun zaman oldu yazmayalı.
Güzel yazarım diyen biriyle mektup arkadaşlığına başlamak isterim.
Uzun zaman oldu yazmayalı.
iki kelimeyi bir araya getirip kendini ifade edemeyen insanlar.
Öylesine yaşayan insanlar.
Beyin kıvrımlarını “kıvrım” lafı geçince tahrik olarak kullananlar.
Öylesine yaşayan insanlar.
Beyin kıvrımlarını “kıvrım” lafı geçince tahrik olarak kullananlar.
Eğer oy kullanma bir şeyleri değiştirecek olsaydı, yasa dışı olurdu.
Kadınlar - Eduardo Galeano
Kadınlar - Eduardo Galeano
Dahil olmaktan gurur duyduğum kesimdir.
içimizdeki baskın kötülükleri de, minimal iyilikleri de kabul ediyor ve başıma taç ediyorum.
içimizdeki baskın kötülükleri de, minimal iyilikleri de kabul ediyor ve başıma taç ediyorum.
Hala bu tufaya düşenleri görüp şaşırdığım indirim oyununun başarılı ismi.
Ünlüleri fenomenleri ücretsiz alışverişlerle safına katıp muhteşem bir hızla ilerliyor; büyüyor.
Ünlüleri fenomenleri ücretsiz alışverişlerle safına katıp muhteşem bir hızla ilerliyor; büyüyor.
Bir ev arkadaşına bile tahammül edemezken, sadece evin bir odası ve düzenine yapılan müdahaleye bile katlanamazken, tüm hayatımı başkasıyla paylaşmak konusunda adım atmaktan yana ciddi sorumlarım var.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Korkma yalnız değilsin şeklinde teselli edilesidir.
Nerede ve nasıl buna izin verdik bilmiyorum ama gençlerimizin içini boşalttılar. Hayatın içini ve bilhassa kıymet verdiğimiz olguların içini boşalttılar.
Nerede ve nasıl buna izin verdik bilmiyorum ama gençlerimizin içini boşalttılar. Hayatın içini ve bilhassa kıymet verdiğimiz olguların içini boşalttılar.
Erkekleri işe almak ve düzenli, verimli, sadık çalışmalarını ummak.
“Kimse sınanmadığı günahın masumu değildir.”
Her sabah köprüden geçerken “çok güzelsin ulan şehir!” hissini tüm hücrelerimde hissettiren şehir.
Dedem öldü hiçbir şey hissetmedim, arkadaşım intihar etti kendime gelmem uzunca bir süremi aldı.
Poşetleri yaptırırken 5000tl vermenin üzerine tamamı devlete giden 0,25 kuruşun azarını işitiyorum. Sonra gidip sosyal medyada çevrecilik oynayıp duyar kasıyorlar. Çok mu zor yanınızda çanta taşımak? Çok mu zor tepkiyi hak edene göstermek? Empati çok mu zor arkadaşlar?