bugün
- gocu yla bilek güreşi yapmak5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması6
- yagmurcu ile revani yemek4
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sedat pekmez12
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- dut ağacı4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- muşlettin amca4
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- agresif süs köpeği2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- yazarlara gelen son mesaj4
- utanmadan şort giyen erkek7
- askerlik3
- elimde goruntuleriniz var4
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- sofra adabı2
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- ismet gurbuz 202418
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- açlığı çekilmeyen insan2
- küfreden kız iticiliği8
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
beşiktaşlı taraftarların kayseriye kupa maçına giderken hostese yaptığı bestedir.
--spoiler--
servisi tam on numara,baksana biraz buraya,hem uçakta hem de yerde çok güzelsin hostes merve
--spoiler--
http://www.facebook.com/v...860348970219&comments
--spoiler--
servisi tam on numara,baksana biraz buraya,hem uçakta hem de yerde çok güzelsin hostes merve
--spoiler--
http://www.facebook.com/v...860348970219&comments
tezahürat edenlerin kardeşlerinden veya ablasından biri olduğunda kan çıkmasına neden olacak hostestir.
(bkz: yapmayın lan ayıp lan)
(bkz: yapmayın lan ayıp lan)
O sigarayı alabilir miyim ? .
(bkz: birazdagazagelmishostes)
(bkz: birazdagazagelmishostes)
izlerken güldüren güldürken düşündüren , çarşı grubunun eğlenceli bir grup olduğunu ispatlayan ama bir Beşiktaşlı olarak izlerken benim utandigim tezahüratimsi. Orda ki bayanın yerinde olmak istemezdim sanırım. Düşünsenize 20 abaza ve çirkin kız bağırıyor çok güzelsin host onbirsifiriki!! Diye.. Kötü durum vesselam.
çarşı grubunun güldüren tezahüratır.
Saçları sarı olan mervedir.
kanımca bu beste daha önceki deplasman mecaralarında yapılmıştır. zira videoda "ismini söyle sana beste yapalım" diye bir tezahürat daha geçmektedir. demek ki neymiş bu hostes merve değilmiş. evet.
Esra eroldaki merveyle kapışır.
Herkesin "taciz" diye nitelendirdiği aslında taciz falan olmayan bir tezahüratın ilgili kişisidir.
Sadece ekseriyetle erkek taraftar olduğu, erkeklerin içinde tek kızın hostes olduğu, hostesliğin seksapalitesi ve kitlenin holiganlığı yüzünden taciz olarak değerlendirilmiş olabilir, ancak dediğim gibi, "çok güzelsin" demenin neresi taciz. Hatta bunu çarşı grubunun bir jesti olarak da kabul edebiliriz.
Ha senin hoşuna gider veya gitmez. Orası ayrı. Öyleyse bi' mağazada ya da başka bir yerde "Çok güzelsin." diyen karşıcinsi aynı "osigarayıalabilirmiyim"likle terslersin ve bu senin karakterindir. Ama çarşı grubunun bi' suçu olduğunu düşünmüyorum.
En basitinden bana böyle tezahürat yapsalar, ingiltere prensesi kate asaletiyle, önce alkışlar, sonra teşekkür eder işime bakarım. Ne kezo kezo triplere gircem.
Not: Evet videoyu şimdi izledim noolmuş!?
Sadece ekseriyetle erkek taraftar olduğu, erkeklerin içinde tek kızın hostes olduğu, hostesliğin seksapalitesi ve kitlenin holiganlığı yüzünden taciz olarak değerlendirilmiş olabilir, ancak dediğim gibi, "çok güzelsin" demenin neresi taciz. Hatta bunu çarşı grubunun bir jesti olarak da kabul edebiliriz.
Ha senin hoşuna gider veya gitmez. Orası ayrı. Öyleyse bi' mağazada ya da başka bir yerde "Çok güzelsin." diyen karşıcinsi aynı "osigarayıalabilirmiyim"likle terslersin ve bu senin karakterindir. Ama çarşı grubunun bi' suçu olduğunu düşünmüyorum.
En basitinden bana böyle tezahürat yapsalar, ingiltere prensesi kate asaletiyle, önce alkışlar, sonra teşekkür eder işime bakarım. Ne kezo kezo triplere gircem.
Not: Evet videoyu şimdi izledim noolmuş!?
her haltı ciddiye alan kafaların anlamadığı eğlenmedir. arkadaşım, her haltı o kadar ciddiye alınca ne oluyor biliyor musunuz? bakın bakalım politikadan gündelik yaşantıya niye bokun içindeyiz? çünkü sapla samanı karıştırıyorsunuz da ondan.
ya ayıptır, kızı rahatsız edecek tek kelime var mı? sonrasında birileri gidip kıza mı yazmış? insan doğasıdır, erkekler bir araya gelince kızlarla ilgili muhabbet eder, kızlar bir araya gelince erkeklerle ilgili. buna değil, şuna tepki göstereceksiniz:
taksim'de yürümeye çalışırken ellenenlere
sosyal mesafeden habersiz yolda yürürken, otobüste giderken sürtünen, çarpanlara
zaten videoda kız sonlarda utanıyor sonra da sesi kesiyorlar, fark etmediniz mi? Ben kendi adıma, bu tarz bir tezahurata katılmaktan çekinebilirdim ama ciddi bir rahatsızlık oluşturmayan bu tarz bir durumu eğlence olarak ele almamız gerekiyor. aksi takdirde her haltta cepheleşip birbirimize bilenmekten mutluluk değil çıksa çıksa savaş çıkar, aman diyeyim.
ya ayıptır, kızı rahatsız edecek tek kelime var mı? sonrasında birileri gidip kıza mı yazmış? insan doğasıdır, erkekler bir araya gelince kızlarla ilgili muhabbet eder, kızlar bir araya gelince erkeklerle ilgili. buna değil, şuna tepki göstereceksiniz:
taksim'de yürümeye çalışırken ellenenlere
sosyal mesafeden habersiz yolda yürürken, otobüste giderken sürtünen, çarpanlara
zaten videoda kız sonlarda utanıyor sonra da sesi kesiyorlar, fark etmediniz mi? Ben kendi adıma, bu tarz bir tezahurata katılmaktan çekinebilirdim ama ciddi bir rahatsızlık oluşturmayan bu tarz bir durumu eğlence olarak ele almamız gerekiyor. aksi takdirde her haltta cepheleşip birbirimize bilenmekten mutluluk değil çıksa çıksa savaş çıkar, aman diyeyim.
gece gece aklıma gelen bestedir.
ah bu merveler...
ah bu merveler...
Bizzat alındığımdır. Mervelere nöbet yazmasalar keşke, gelip saçmalamasak bu saatte.
linki ölmüş güzel beste.
bilmeyenler için;
(video artık mevcut değil)6uswSQa3GwQ&feature=youtu.be
bilmeyenler için;
(video artık mevcut değil)6uswSQa3GwQ&feature=youtu.be
saygısızlık ve terbiyesizliği, yaratıcılık kılıfıyla örten taraftarlarca yapılan beste.
saldır cimbom okey lets go bestesine sahip takım taraftarlarının beğenmediğidir. Sizin yaratıcılığınız bu kadar olunca normal. Evet.
Mecbur gülümseyecek olması işinden dolayı tepki verememesi durumudur.
Arsız çarşı komünist çarşı sapık çarşı çoğaltılabilir bunlar.
Arsız çarşı komünist çarşı sapık çarşı çoğaltılabilir bunlar.
Bir beşiktaşlı hanzoluğudur. 1000 tane testesteron patlaması yaşayan adam maça gidiyor diye o sırada işini yapmakta olan bir kadını güç durumda bırakamaz.
anında beste...
https://youtube.com/short...CzzFg?si=7zADujCG-mad0gKk
sonra üçlü...
https://youtube.com/short...KSN3U?si=mF2RcH_Qpid9FmGJ
https://youtube.com/short...CzzFg?si=7zADujCG-mad0gKk
sonra üçlü...
https://youtube.com/short...KSN3U?si=mF2RcH_Qpid9FmGJ
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar