bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- iş kadını yazarlar6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- meloş nerede sorunsalı4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- ikinci el elbise giymek2
- beyaz otomobil satın almak9
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- ege waw2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- düşün ki o bunu okuyor4
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- hoşgeldin pazartesi7
- pazar günü aktiviteleri4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- nervio'nun memleketi3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- paris te son tango5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sol tarafın inzal olması3
- amy adams2
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- haksızsam haksızsın deyin2
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- kız ismet2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- netflix yasaklanmalıdır4
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
entry'ler (806)
Fenerbahçeli olmadığım için iç işleri ile ilgilenmememden dolayı çokta feneri yansıtıp yansıtmadığını tınlamadığım tezahurat. Tek bir bildiğim var;
https://www.youtube.com/watch?v=CN2FASwMILg
burda bu çocuklar bağırdıkça tam bitti derken tekrar " daha 19 yaşında " diye haykırdıkları her seferde boğazım düğümlendi. inşallah Fenerbahçe bu sene şampiyon olur ve Ali ismail de bunu izler. Söylemesi çok kolay ve küstahça biliyorum ama huzur içinde yat inşallah kardeşim. Elbet seni daha 19 yaşında ailenden sevdiklerinden takımından koparan bu sistem hesap verecek, bir gün...
https://www.youtube.com/watch?v=CN2FASwMILg
burda bu çocuklar bağırdıkça tam bitti derken tekrar " daha 19 yaşında " diye haykırdıkları her seferde boğazım düğümlendi. inşallah Fenerbahçe bu sene şampiyon olur ve Ali ismail de bunu izler. Söylemesi çok kolay ve küstahça biliyorum ama huzur içinde yat inşallah kardeşim. Elbet seni daha 19 yaşında ailenden sevdiklerinden takımından koparan bu sistem hesap verecek, bir gün...
"Milliyetçi olmaları acaba yeterince yeterli bir etken değil mi? " diye cevap vermek istediğimdir. Milliyetçilik hastalıktır.
Sözlük tam olarak 2 yıl içerisinde "ülkücü hareket engellenemez" zihniyetinden " bu vatanı bir kiraz ağacı gölgesi ve memeye satarım" zihniyetine geçtim.
Küçük ve milliyetçi bir yerde yaşamanın verdiği gazla ülkücü hatta yer yer karışık ulusalcı takılan bendeniz artık gerçek dünyaları görmeye başlamanın verdiği tat ile insanı devletten daha üstte tutmayı öğrendim. Tüm çoşkulu içi vatan millet din sakarya sevgisi(gazı!) ile dolu insanlar bu evreyi yaşarlarsa dünya tertemiz bir yer olur gibi gibi.
Liberteryenlik rocks!
Küçük ve milliyetçi bir yerde yaşamanın verdiği gazla ülkücü hatta yer yer karışık ulusalcı takılan bendeniz artık gerçek dünyaları görmeye başlamanın verdiği tat ile insanı devletten daha üstte tutmayı öğrendim. Tüm çoşkulu içi vatan millet din sakarya sevgisi(gazı!) ile dolu insanlar bu evreyi yaşarlarsa dünya tertemiz bir yer olur gibi gibi.
Liberteryenlik rocks!
zamanında yılmaz özdil hakkında bi dolu güzel şey yazmışım sözlük, birisi oylayarak gözüme sokuyor resmen. ve bunun için utanıyorum bana ergenliğimin çok da uzakta olmadığını hatırlatıyor.
Benden bi bok olmaz sözlükcüğüm. Öyle moralim bozuk ki sinirden kendimi sikmeye kalksam, muhtemelen onu bile beceremem...
dayılard sıkıntı yoktur da, bu videoyu internette servis edenler kısaca orospu çocuğudur.
Türkiye gibi eşcinsel ilişkilere ve eşcinsellere kötü gözle bakılan bir toplumda, belki de ailesi çoluğu çocuğu olan adamların topluma ve internete afişe edilmesi safi art niyettir.
umarım sonu kötü olmaz.
Türkiye gibi eşcinsel ilişkilere ve eşcinsellere kötü gözle bakılan bir toplumda, belki de ailesi çoluğu çocuğu olan adamların topluma ve internete afişe edilmesi safi art niyettir.
umarım sonu kötü olmaz.
kasımpaşanın beşiktaş'ımızı sikerttiği maçtır. adamlar çok iyi lan. ha tabi biz de çok kötüyüz orası ayrı.
bağımlılık yaratan meret. aman bulaşmayın.
Esrar kullanıldıktan sonra bulunulan eğlenceli stilsiz dans tipi. Olm bildiğin ot kafası aq bu.
Çocuk yapmadıkları sürece sorun olmayan çifttir.Efenim Bırakınız evlensinler bırakınız sevişsinler...
(bkz: shameless)
Batının ahlaksızlığı tam olarak shamelessta görülmektedir. Ülkemize daha çok gerekendir.
Batının ahlaksızlığı tam olarak shamelessta görülmektedir. Ülkemize daha çok gerekendir.
Belli ki bi deneyecek olan kızdır, hoşuna gitmeyen bir şey olursa vazgeçecektir. Böyle kızlardan bol bol bulunması dileğimdir.
cehalet. şerefsizim türkü de cahil kürdü de.
"Milletime hor gözle bakıyorum, dinci düşmanıyım , kendimi de dincilerden baya üstün gördüğüm için tezek sayıyorum ( ki bu durumda dinciler tezekten de düşük hede hödö oluyor ) ama kemalist değilim jakobenim ( eltist ) kank ben okuyabilir miyim ? " diye sormak istediğim durum.
Kampüste,yurduma yalnızca 5 dakka yürüme mesafesinde gerçekleşecek konser."As long as you love me" adlı şarkıy ciddi ciddi dinlemek istediğim konser. nasılsa para vermiycem onu dinler kaçarım eheh.
Tornacı.
Yollarını bilemem ama kültürlü olun o başarının ve mutluluğun kapısını açacaktır.
30 Mayıs'ta inönü'de sonunda sevenleriyle buluşacak yıldız, çok bekledik lan çok 30 mayıs bi an önce gelsin.
Nadide toplumumuzun anlamlandıramadığım nadide kültürlerindendir. Toplumumuza göre Bi adam/kadın senden yaşça büyükse saygı göstereceksin, göstermek zorundasın. Adamın/kadının sana olan yakınlığına kişiliğine felan bakmaksızın hiçbir kriter değerlendirilmesine bakmaksızın saygı göstermelisin , niye çünkü senden büyük, eee banane arkadaşım? Babası anası benim anam babamdan önce ateşlediler diye niye saygı göstermek zorunda oluyum ? Ha derseniz ki tüm insanlara saygı göstermelisin ona bir şey diyemem o apayrı bir tartışma başlığı. Ama sırf karşındaki kişi senden uzun yaşadı diye de saygı göstermek kişilik bozukluğunun bi alt kademesidir.
aşırı kahkaha attırıp "ulan ne film çekmiş oç " dedirtmese de 1-2 sahne de güldürebilmiş film. Şafak Sezer'den beklenen düzeyde.
ama gene de sinema paramı geri verseler almam demem.
ama gene de sinema paramı geri verseler almam demem.