bugün
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- iş kadını yazarlar6
- gocu bey meh meh bey birader4
- clydeless bonnie3
- meloş nerede sorunsalı5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ege waw3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- bully2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- krista allen2
- 2026 dünya kupası17
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ikinci el elbise giymek2
- nervio'nun memleketi3
- kemal kılıçdaroğlu9
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- düşün ki o bunu okuyor4
- sol tarafın inzal olması3
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
entry'ler (806)
Fenerbahçeli olmadığım için iç işleri ile ilgilenmememden dolayı çokta feneri yansıtıp yansıtmadığını tınlamadığım tezahurat. Tek bir bildiğim var;
https://www.youtube.com/watch?v=CN2FASwMILg
burda bu çocuklar bağırdıkça tam bitti derken tekrar " daha 19 yaşında " diye haykırdıkları her seferde boğazım düğümlendi. inşallah Fenerbahçe bu sene şampiyon olur ve Ali ismail de bunu izler. Söylemesi çok kolay ve küstahça biliyorum ama huzur içinde yat inşallah kardeşim. Elbet seni daha 19 yaşında ailenden sevdiklerinden takımından koparan bu sistem hesap verecek, bir gün...
https://www.youtube.com/watch?v=CN2FASwMILg
burda bu çocuklar bağırdıkça tam bitti derken tekrar " daha 19 yaşında " diye haykırdıkları her seferde boğazım düğümlendi. inşallah Fenerbahçe bu sene şampiyon olur ve Ali ismail de bunu izler. Söylemesi çok kolay ve küstahça biliyorum ama huzur içinde yat inşallah kardeşim. Elbet seni daha 19 yaşında ailenden sevdiklerinden takımından koparan bu sistem hesap verecek, bir gün...
"Milliyetçi olmaları acaba yeterince yeterli bir etken değil mi? " diye cevap vermek istediğimdir. Milliyetçilik hastalıktır.
Sözlük tam olarak 2 yıl içerisinde "ülkücü hareket engellenemez" zihniyetinden " bu vatanı bir kiraz ağacı gölgesi ve memeye satarım" zihniyetine geçtim.
Küçük ve milliyetçi bir yerde yaşamanın verdiği gazla ülkücü hatta yer yer karışık ulusalcı takılan bendeniz artık gerçek dünyaları görmeye başlamanın verdiği tat ile insanı devletten daha üstte tutmayı öğrendim. Tüm çoşkulu içi vatan millet din sakarya sevgisi(gazı!) ile dolu insanlar bu evreyi yaşarlarsa dünya tertemiz bir yer olur gibi gibi.
Liberteryenlik rocks!
Küçük ve milliyetçi bir yerde yaşamanın verdiği gazla ülkücü hatta yer yer karışık ulusalcı takılan bendeniz artık gerçek dünyaları görmeye başlamanın verdiği tat ile insanı devletten daha üstte tutmayı öğrendim. Tüm çoşkulu içi vatan millet din sakarya sevgisi(gazı!) ile dolu insanlar bu evreyi yaşarlarsa dünya tertemiz bir yer olur gibi gibi.
Liberteryenlik rocks!
zamanında yılmaz özdil hakkında bi dolu güzel şey yazmışım sözlük, birisi oylayarak gözüme sokuyor resmen. ve bunun için utanıyorum bana ergenliğimin çok da uzakta olmadığını hatırlatıyor.
Benden bi bok olmaz sözlükcüğüm. Öyle moralim bozuk ki sinirden kendimi sikmeye kalksam, muhtemelen onu bile beceremem...
dayılard sıkıntı yoktur da, bu videoyu internette servis edenler kısaca orospu çocuğudur.
Türkiye gibi eşcinsel ilişkilere ve eşcinsellere kötü gözle bakılan bir toplumda, belki de ailesi çoluğu çocuğu olan adamların topluma ve internete afişe edilmesi safi art niyettir.
umarım sonu kötü olmaz.
Türkiye gibi eşcinsel ilişkilere ve eşcinsellere kötü gözle bakılan bir toplumda, belki de ailesi çoluğu çocuğu olan adamların topluma ve internete afişe edilmesi safi art niyettir.
umarım sonu kötü olmaz.
kasımpaşanın beşiktaş'ımızı sikerttiği maçtır. adamlar çok iyi lan. ha tabi biz de çok kötüyüz orası ayrı.
bağımlılık yaratan meret. aman bulaşmayın.
Esrar kullanıldıktan sonra bulunulan eğlenceli stilsiz dans tipi. Olm bildiğin ot kafası aq bu.
Çocuk yapmadıkları sürece sorun olmayan çifttir.Efenim Bırakınız evlensinler bırakınız sevişsinler...
(bkz: shameless)
Batının ahlaksızlığı tam olarak shamelessta görülmektedir. Ülkemize daha çok gerekendir.
Batının ahlaksızlığı tam olarak shamelessta görülmektedir. Ülkemize daha çok gerekendir.
Belli ki bi deneyecek olan kızdır, hoşuna gitmeyen bir şey olursa vazgeçecektir. Böyle kızlardan bol bol bulunması dileğimdir.
cehalet. şerefsizim türkü de cahil kürdü de.
"Milletime hor gözle bakıyorum, dinci düşmanıyım , kendimi de dincilerden baya üstün gördüğüm için tezek sayıyorum ( ki bu durumda dinciler tezekten de düşük hede hödö oluyor ) ama kemalist değilim jakobenim ( eltist ) kank ben okuyabilir miyim ? " diye sormak istediğim durum.
Kampüste,yurduma yalnızca 5 dakka yürüme mesafesinde gerçekleşecek konser."As long as you love me" adlı şarkıy ciddi ciddi dinlemek istediğim konser. nasılsa para vermiycem onu dinler kaçarım eheh.
Tornacı.
Yollarını bilemem ama kültürlü olun o başarının ve mutluluğun kapısını açacaktır.
30 Mayıs'ta inönü'de sonunda sevenleriyle buluşacak yıldız, çok bekledik lan çok 30 mayıs bi an önce gelsin.
Nadide toplumumuzun anlamlandıramadığım nadide kültürlerindendir. Toplumumuza göre Bi adam/kadın senden yaşça büyükse saygı göstereceksin, göstermek zorundasın. Adamın/kadının sana olan yakınlığına kişiliğine felan bakmaksızın hiçbir kriter değerlendirilmesine bakmaksızın saygı göstermelisin , niye çünkü senden büyük, eee banane arkadaşım? Babası anası benim anam babamdan önce ateşlediler diye niye saygı göstermek zorunda oluyum ? Ha derseniz ki tüm insanlara saygı göstermelisin ona bir şey diyemem o apayrı bir tartışma başlığı. Ama sırf karşındaki kişi senden uzun yaşadı diye de saygı göstermek kişilik bozukluğunun bi alt kademesidir.
aşırı kahkaha attırıp "ulan ne film çekmiş oç " dedirtmese de 1-2 sahne de güldürebilmiş film. Şafak Sezer'den beklenen düzeyde.
ama gene de sinema paramı geri verseler almam demem.
ama gene de sinema paramı geri verseler almam demem.