bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- lip balm kullanan erkek5
- falıma bakmak isteyen var mı4
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- eski uludağ sözlük ortamı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 0 0 74
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- sedat pekmez18
- anın görüntüsü16
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- kadınlar neden aldatır16
- tarot falına inanan salak8
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- tekerlek kaşar4
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- devşirmelik makamı13
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- 2026 dünya kupası15
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- günün şiiri5
- diamond bosphoruss denen yazar8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- futbol8
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- aldım kabul ettim4
- lionel messi11
- özbekistan2
- portekiz2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
hknhsyn üye adıyla başarı olamamış ancak yılmayıp hkn hsyn üye adıyla yazar olmayı başarmış yazar.
edit1: bu nicki seçen aklımı balıkesirli çılgın eşekler tepsin. 4 yıl öncenin vermiş olduğu aptallık işte.
edit2: edit1'i yazdığımın üzerinden de 4 yıl daha geçmiş. vay arkadaş ya.
edit1: bu nicki seçen aklımı balıkesirli çılgın eşekler tepsin. 4 yıl öncenin vermiş olduğu aptallık işte.
edit2: edit1'i yazdığımın üzerinden de 4 yıl daha geçmiş. vay arkadaş ya.
hakan hüseyin gibi bir açılıma sahip olduğunu düşündüğüm nick.
ilginç tespitlerin insanı.
saygılı yazar, bir de kısaca iyi çocuk, hatta kardeş.*
karması kendi gibi hoş sohbet olmuş da çok sevinmiş.. gece gündüz aklında bir tek şey olan (bkz: dursen) seri artı oy veren melektir kendileri.. ama kendisi seovilerden kurtulamıyor bir türlü.
edit:dün en çok entry giren yazar sıralamasına da 2. olarak girmiştir.
edit:dün en çok entry giren yazar sıralamasına da 2. olarak girmiştir.
ecayip heyvanlara benziyirsenin görevini üstlenmiş yazar kişisi. camdan sokaktan geçecek insanların kimliklerini belirleyen yasli teyzeler gibi sözlüğün kapısında bekleyip içeri giren yeni yazarın montunu almak suretiyle hoşbeş ediyor.
Beni karşılayan ilk yazar. Teşekkür ediyorum. *
galatasaraylı olduğunu hatta aynı avatarı kullandığımızı duyunca kanım daha bir ısınmış yazar. askdjfghsl
bobiler.org'dan sürekli bir şeyler yürütüp duran yazar.
daha önce fox yayın akışı başlığını yürütüp, alıntı olduğunu belirtmemiş, daha sonra gelen baskılar üzerine editlemek zorunda kalmıştır.
arkadaşımız yine yapmıştır yapacağını.
(bkz: oglum biz süperiz lan hic ayrilmayalım)
http://www.bobiler.org/monte.asp?m=34259
daha önce fox yayın akışı başlığını yürütüp, alıntı olduğunu belirtmemiş, daha sonra gelen baskılar üzerine editlemek zorunda kalmıştır.
arkadaşımız yine yapmıştır yapacağını.
(bkz: oglum biz süperiz lan hic ayrilmayalım)
http://www.bobiler.org/monte.asp?m=34259
eksilerden anlaşıldığı kadarıyla buralarda sevilen yazar. ama emek hırsızı olmasını değiştirmez bu.
http://www.bobiler.org/monte.asp?m=34259 montenin altındaki ilk yoruma ve yorumu yapan kişinin ismine bakın lütfen. eksi veren arkadaşlar.
http://www.bobiler.org/monte.asp?m=34259 montenin altındaki ilk yoruma ve yorumu yapan kişinin ismine bakın lütfen. eksi veren arkadaşlar.
yine paşa paşa editini yapmış yazardır. kaynak göstermeden kullanırım diyen yazardır.
madem haklıydın niye alıntı yazıyorsun?
sitedeki eserlerin yasal sorumluluğu eser sahiplerine aittir. izin istemeden siteden eserleri yürütmeyiniz. izin istemeyiniz. embed kodlarını kullanarak sitenizde yayımlayabilirsiniz. şikayetiniz olan bir monte varsa eserin yanındaki "nöbetçiler" linkine tıklayarak bize bildirebilirsiniz.
madem haklıydın niye alıntı yazıyorsun?
sitedeki eserlerin yasal sorumluluğu eser sahiplerine aittir. izin istemeden siteden eserleri yürütmeyiniz. izin istemeyiniz. embed kodlarını kullanarak sitenizde yayımlayabilirsiniz. şikayetiniz olan bir monte varsa eserin yanındaki "nöbetçiler" linkine tıklayarak bize bildirebilirsiniz.
bobilerden montesi izinsiz olarak araklanmış bir yazar * olarak sacriter'i sonuna kadar destekliyorum. böyle şeyler günümüzde ayıp olarak karşılanıyor farkındaysanız. bir insan bir şeyi üretiyorsa bırakın istediği gibi yönlendirsin onun izni olmadan bir şekilde onun ürününü kullanmak ayıp olur, pis olur, kaka olur. tabiki amaç burada kavga etmek yada suçluyu bulup " ahanda bu lan vurun ipneye.." demek değil. amaç burda yapılan küçük bir ayıbı düzeltmek. kavga etmeye, eksi vermeye gerek yok. olur böyle şeyler öpüşüp barışmayın sadece üretin yavrularım, üretin.
anlaşılmayn bir şeyler var. yada birileri cidden anlamak istemiyor. ötesini düşünmek istemiyorum dahi. arkadaşım bir yerden bir şeyi kaynak belirtmeden alana, bir şeyi bir yerden habersizce alana hırsız denir. neden bu kişiye göre değişiklik gösteriyor anlamıyorum. eksileyince hakim görüp cezayı mı azaltıyor.
tanım: sesli harfi olmayan nick.
tanım: sesli harfi olmayan nick.
hic kimsenin hicbir isine yaramayacak, taninmayan insanlarin dogum yillarini bir bir belirterek ne amaca hizmet ettigini anlayamadigim yazar. ukte diye sart mi yani bu sacma sapan seyleri doldurmak? onu da gectim, moderatorler neden boyle sacma sapan yil basliklariyla sol framein felc edilmesine izin veriyorlar gecen haftadan beri, o yil uktelerini toptan silmek cok mu zor bir isti? anlayan beri gelsin.
tarih öğretmeni olduğunu düşündüğüm yazar.
en kronolojik yazar.
yokluğu hissedilen, özlenmiş kardeştir...
aşırı derecede bir sagopa kajmer fanı. hatta bazı şeylere kafamın basmadığını bile düşünmüştür.*
beni ilk karşılayan yazardır. iyi bir yazardır. düşündüren şeyler yazması ve yazdıklarının dolu olması cabasıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar